Nettop bynt på 0 karbo:) håper det funker
hva med mengder? kan man spise seg mett?
hva med lettbrus
Trolljenta
24-08-06, 16:54
0 karbo?
Vi anbefaler proteiner, fett og karbohydrater (det meste i form av grønnsaker) til alle måltider
ok, jeg fikk høre at jeg måtte holde meg under 40 g karbohydrater om dag, stemmer ikke dette=
ok, jeg fikk høre at jeg måtte holde meg under 40 g karbohydrater om dag, stemmer ikke dette=
joda det stemmer det,men det beror ju på vilken kosthold filosofi du føljer? lindberg? atkins?...
men du har skrivit 0 karber i ditt førsta inlegg;)
hehe, er ikke helt sikkert, ønsker å ta av 20-30 kilo, hva er å anbefalle? nå prøver jeg å sprise minst mulig karbo
hehe, er ikke helt sikkert, ønsker å ta av 20-30 kilo, hva er å anbefalle? nå prøver jeg å sprise minst mulig karbo
Du tar ikke av mer ved å spise minst mulig - da får ikke kroppen din de næringsstoffene den trenger.
Sats på enten Slank med Ketolysekuren (www.ketolyse.no) eller Atkins (les her inne under lavkarbo ressurser. Men uansett hva du velger MÅ du lese boka skikkelig først. Det er ikke så enkelt som bare å kutte ut karber !
Men før du kjøper eller låner boka/bøkene på biblioteket kan du komme godt igang ved å kutte ut sukker, brød/hvitt mel, pasta, ris og poteter. Alle måltider bør som sagt inneholde proteiner (kjøtt, fisk,kylling, egg, ost), fett (smør, oljer etc.) og antioksidanter (grønnsaker). Det er en fin start.
Les & lær ! :D