View Full Version : I dag skeiet jeg ut!!


Miriam
08-05-04, 20:59
Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og fått høre på kurset at jeg nok var for streng med meg selv. men saken er at jeg synes det har gått så greit.
Jeg har overhodet ikke savnet hverken brød, poteter eller andre ting.
Men nå må jeg bare krype til korset å innrømme at jeg inntok 4 pommes frites. 1 bitteliten bit pølse og en lang tunge i isen til minstejenta.
Og det verste av allt 1 glass med øl.:eek:

Hva med dere hender det aldri at dere rører sånne usunne saker?

Nå skal jeg ikke gjøre dette mere altså;) ;)

Nille
08-05-04, 21:38
Alle gjør vel no sånt innimellom ??? ...........eller ????

I dag var jeg så for...... etter å ha null bevegelse på vekta for n'te gang siden jul, at jeg tenkte ....GREITT, idag skal jeg iallefall spise svigers' grove horn og rundstykker....OG DET GJORDE JEG. :eek: 1 rundstykke, et lite horn (bollestørrelse) + et stykke ostekake.....med bunn av knust kjeks (digestive tror jeg).

Resten av dagen har vært etter boka, - men.....
Nå kommer gjestene våre øyeblikk, - OG JEG SKAL DRIKKE RØDVIN. Iallefall et glass.

OG det beste av alt. JEG HAR IKKE DÅRLIG SAMVITTIGHET ENGANG. Vondt i magen JA, men samvittigheten har det helt greitt. Jeg har gått etter boka i lange tider - og burde ha gått foran med et godt eksempel.... HVIS jeg gjorde som i dag burde jeg kanskje ha holdt kjeft...men jeg er altså som alle andre..
"Gjort er gjort og spist er spist"

HEI, JEG HETER NILLE OG JEG ER ET MENNESKE .........:o

Summer
08-05-04, 22:34
Hva med dere hender det aldri at dere rører sånne usunne saker?

Aldri.... :engel_ikk


Er helt hektet på is i disse sommer tider... Jeg velger alltid dem med mye fløte da, men likevel... :o

Mvh HP

Miriam
08-05-04, 22:51
Å du å du så letta jeg ble nå:D Trodde jo et øyeblikk jeg var havnet blant over-standhaftige (u)mennesker.

Iset
09-05-04, 00:13
:fnis:

Eeeehmmmm...... :_plystre:

HP
09-05-04, 00:22
:fnis:

Eeeehmmmm...... :_plystre:
Hva da??? :p

Miriam
09-05-04, 00:24
Iset!!!!! Har du også skeiet ut:eek:

HP
09-05-04, 00:27
Nei Iset gjør da ikke slik... :p

psilocybe
09-05-04, 02:19
Personlig har jeg store planer for neste helg, heretter kalt KarboHelgen(tm). Skal kjøre til Oslo med samboeren og to venner, og planlegger å gjøre maksimalt med sprekking i de to dagene. :)

Iset
09-05-04, 08:49
Thihi neeei jeg har ikke det, jeg bare tenkte på dette:

Hva med dere hender det aldri at dere rører sånne usunne saker?


Og dette:

Trodde jo et øyeblikk jeg var havnet blant over-standhaftige (u)mennesker.

:_plystre:

Jaja forresten så havna jeg på "kjøret" når det gjelder re-induksjonen, og spiste nøtter!!! :eek: . Var i et selskap, og hadde valget mellom å spise kaker, spise ingenting og å spise nøtter. Lille Iset tok det tunge valget å stappe innpå med nøtter altså). :rolleyes:

Miriam
09-05-04, 23:45
Iset! Så bra at du ikke er så perfekt da. Nå skal jeg ta meg sammen å bli superperfekt i noen uker før ferien. Blir vel for hellig for dere jeg da;)

Kristian
10-05-04, 10:20
Iset er da flink som ikke skeier ut med annet enn nøtter. Da er det noe annet med meg da for jeg regner ikke nøtter som en utskeielse i det hele tatt. Igår fikk jeg min første tenåring og da ble det ikke spart på kaffien og kakene. Men jeg var flinkere enn broderen for han drakk både brus og gele, eh, ja du skjønner det var så varmt at geleen smeltet. uansett så har vi alle noen utskaielser iblant. Det som er viktig er at du kommer deg inn på rett kjøl igjen straks.

Anne
10-05-04, 10:47
Konfirmasjoner er vel untatt utskeielsesloven vel...? Please......

HP
10-05-04, 10:49
Konfirmasjoner er vel untatt utskeielsesloven vel...? Please......
Det finnes jo masse lovlig i en konfirmasjon da! :p

Men ja; er vel unntatt fra "loven"... ;)

Anne
10-05-04, 10:54
Det finnes jo masse lovlig i en konfirmasjon da! :p

Men ja; er vel unntatt fra "loven"... ;):ja: Takk...var bare litt:D

HP
10-05-04, 10:56
:ja: Takk...var bare litt:D
Flink jente! ;)

Iset
11-05-04, 00:09
Iset! Så bra at du ikke er så perfekt da. Nå skal jeg ta meg sammen å bli superperfekt i noen uker før ferien. Blir vel for hellig for dere jeg da;)

Var den litt sarkastisk? Jeg skjønte ikke helt... Kanskje bare måten den ble skrevet på. http://www.nybaktmamma.com/plassen/images/smilies/undrer.gif

HP
11-05-04, 00:32
Syntes den var morsom jeg da! :snill:

Miriam
12-05-04, 09:07
Var den litt sarkastisk? Jeg skjønte ikke helt... Kanskje bare måten den ble skrevet på. http://www.nybaktmamma.com/plassen/images/smilies/undrer.gif
:confused: Tvert om. Da måtte srkasmen være mot meg i såfall. Jeg er så imponert over mange av dere inklusiv deg så derfor spøkte jeg med at siden dere også skeier ut så kan jo jeg også.
Vet ikke så mye om dette så jeg suger all den kunnskap jeg kan få ut av innleggene deres.

Iset
12-05-04, 11:24
Ååja hehe. Jeg bare misforstod deg litt. :) Sånn kan det gå.

:klem:

Miriam
12-05-04, 17:04
Ååja hehe. Jeg bare misforstod deg litt. :) Sånn kan det gå.

:klem:


:klem: