View Full Version : Ting som ikke virker etter oppgradering
Jeg har foretatt en ganske stor oppgradering nå netopp. Der er sikkert noe som ikke fungerer helt som det skal, så jeg ber dere vennligst om å poste det her. Takk!
Hva betyr det gule/røde kortet oppe i headingen på hver post "add infraction" (mellom tilbakemeldingsvekta og rapporter post skiltet ??? Er det boktavlig talt gult eller rødt kort ?? Den er ikke på mine poster, men på alle andres ? (Hm... forresten ikke HP sine heller...)
Jeg har foretatt en ganske stor oppgradering nå netopp. Der er sikkert noe som ikke fungerer helt som det skal, så jeg ber dere vennligst om å poste det her. Takk!
Hva betyr det gule/røde kortet oppe i headingen på hver post "add infraction" (mellom tilbakemeldingsvekta og rapporter post skiltet ??? Er det boktavlig talt gult eller rødt kort ?? Den er ikke på mine poster, men på alle andres ? (Hm... forresten ikke HP sine heller...)
Hæ, hvor da?:confused:
Og ingenting skjer når jeg prøver "Multiquote" knappen.....
Hmmm.... Nille og HP har ikke det der røde og gule kortet, men det har alle andre. Har det noe med admin å gjøre? Lurer på om jeg har? Jeg tester mofe sitt jeg, går det bra tro?
Er det noen nye bra funktioner? flere en denne multiquote?:D
Hmmm.... Nille og HP har ikke det der røde og gule kortet, men det har alle andre. Har det noe med admin å gjøre? Lurer på om jeg har? Jeg tester mofe sitt jeg, går det bra tro?
Det har noe med admin/moderator å gjøre ja :)
Nille: Blir ikke multiquote knappen rød-oransje? Du markerer de innleggene du vil sitere, også klikker du den store Post Reply knappen. Multiquote fungerer ikke sammen med hurtigsvar :)
Du har heller ikke sånt rødt/gult kort Albertine, men mofe har !
Nille: Blir ikke multiquote knappen rød-oransje? Du markerer de innleggene du vil sitere, også klikker du den store Post Reply knappen. Multiquote fungerer ikke sammen med hurtigsvar :)
Neeeei, og de inleggene jeg markerer (ved å trykke på den knappen ?) kommer ikke opp i noen post etterpå.... Skjønner ikkeno jeg. Får se på det når jeg kommer hjem :D
Neeeei, og de inleggene jeg markerer (ved å trykke på den knappen ?) kommer ikke opp i noen post etterpå.... Skjønner ikkeno jeg. Får se på det når jeg kommer hjem :D
Er det noen nye bra funktioner? flere en denne multiquote?:D
Det virket!!
Men om jeg forstår rett, så ser kun de som kan bruke gult/rødt kort de kortene?
Fedonisten
18-09-06, 09:29
Har jeg røde og gule kort da? Er det sånne kort som i fotball lissom? :o
Må bruke litt tid på å sjekke dette her jeg......
Det virket!!
Har jeg røde og gule kort da? Er det sånne kort som i fotball lissom? :o
Må bruke litt tid på å sjekke dette her jeg......Vi som ikke er moderatorer har vel ikke de kortene, så vidt jeg forstår...
Men multiquote har vi :D
Jeg ser ingen røde eller gule kort på NOEN innlegg? Jeg også vil se røde og gule kort.
Jeg ser de heller ikke!...
:liste:
ok?
Jepp, det er visst bare vi som kan bruke dem som kan se dem. :spesiell:
Hva skal vi bruke dem til da .... de kortene altså ??
Hva skal vi bruke dem til da .... de kortene altså ??
Det er sikkert HP som har lagt dem inn slik at dere kan flagge meg av når dere er lei av mine kvasifilosofiske innlegg! :)
Det er sikkert HP som har lagt dem inn slik at dere kan flagge meg av når dere er lei av mine kvasifilosofiske innlegg! :)
http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_213.gif
Vi har de grønne prikkene til de innleggene ;)
Hva de gule og røde kortene er til, det vet jeg ikke helt selv enda. Det jeg vet er at det er et slags system for å kunne gi folk advarsler på en ordentlig måte. X advarsler innenfor en avgrenset tidsperiode fører til en eller annen straff. Omtrent som prikkbelastning på førerkort. :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.