View Full Version : Pratar i Valhall Arena, Helsfyr


ssskaldeman
21-09-06, 13:20
Hej på er!

Lördagen den 18 november kl 14 ska jag prata på en stor alternativmässa i Oslo. Det sker i samarbete med Tanum bokhandel och efter anförandet kommer jag att signera böcker och svara på frågor i deras monter.

Mässan har bytt plats och i år äger den rum på Vallhall Arena, sentralt på Helsfyr. Det vore kul at se någon av er där.

Må så bra!

Sten Sture

Merete A
21-09-06, 18:32
I'll be there!

Big fan (getting smaller) :D

Pedro
06-11-06, 11:29
Ifølge programmet står du nå oppført fredag 17. november kl 17.00

Håper du kan bekrefte dette, da det koster en del i inngangspenger.

Det ville være dumt dersom du ikke var der.

janmesi
06-11-06, 14:28
Hele programmet kan dere lese her:

http://lillemaane.no/nyheter/alternativmessen2006.html

VELKOMMEN ALLE SAMMEN!

Iset
07-11-06, 21:24
Jeg har så lyst at jeg omtrent griner bare jeg tenker på det!! Fikk programmet i posten og så du skulle tale der (men visste det jo før jeg leste det der da). Men når man bor langt fra Oslo og ikke er full i penger, så er det ikke så lett. :sur:

Lykke til iallefall, og jeg håper virkelig jeg får møte deg (og Jan) en dag! :klem:

Titti
07-11-06, 21:58
Jeg har så lyst at jeg omtrent griner bare jeg tenker på det!! Fikk programmet i posten og så du skulle tale der (men visste det jo før jeg leste det der da). Men når man bor langt fra Oslo og ikke er full i penger, så er det ikke så lett. :sur:

Lykke til iallefall, og jeg håper virkelig jeg får møte deg (og Jan) en dag! :klem:
Ta litt av oppussingspengene da, Iset ;)
Jeg skal faktisk til Oslo den helgen, men tviler på om jeg får tid...hadde vært veldig intressant :ja:
Noe som vet hva det koster?

monkey
07-11-06, 22:55
Hej! Hittar att Sten-Sture förväntas tala både fredag och lördag - kl 17 båda gångerna - men i olika salar. Sten-Sture - kan du bekräfta att det är riktigt?

Fredag 17/11
SAL NORD-ØST
17.00 Spis deg ned i vekt. Lett med fett – endelig slank. Foredragsholder: Journalist Sten S. Skaldeman. Den svenske journalisten Sten Sture Skaldeman
måtte gå ned i vekt, men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperimentere litt, og det angrer han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at
han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig fett og mye protein. Nå veier han det
samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken SPIS DEG NED I VEKT. Dette blir et
morsomt og underholdende foredrag om slanking, der du kan få svar på dine spørsmål.

Lørdag 18/11
KAFESAL VEST 1 – TIL VENSTRE OVER TRIBUNE VEST
17.00 Spis deg ned i vekt. Lett med fett – endelig slank. Journalist Sten Sture Skaldeman i samtale med lege Katarina Lien fra 4M-klinikken i Oslo. Den
svenske journalisten Sten Sture Skaldeman måtte gå ned i vekt, men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperimentere litt, og det angrer
han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig
fett og mye protein. Nå veier han det samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken ”spis
Deg Ned I Vekt”. Lege Katarina Lien tar utgangspunkt i Skaldemans erfaringer i sitt eget arbeid innen forebyggende medisin. Lien har tidligere
jobbet sammen med Fedon Lindberg, nå har hun praksis på 4M-klinikken i Oslo.

ÅPNINGSTIDER OG PRISER
fredag 17. november 13-20
lørdag 18. november 10.30-20
søndag 19. november 10.30-20

Voksne: 150,- Helgepass: 375,-
Barn u/12 år: gratis Barn 12-16: halv pris
Halv pris for studenter, arbeidsledige og trygdede fredag.

Iset
08-11-06, 15:06
Ta litt av oppussingspengene da, Iset ;)


Hehe jeg kan ikke det, vi ligger allerede på minus-siden og må bruke av sparepengene. Men kanskje neste år? :)

Titti
08-11-06, 22:46
Hehe jeg kan ikke det, vi ligger allerede på minus-siden og må bruke av sparepengene. Men kanskje neste år? :)
:ja: Jeg ser tidspunktet er endret, så nå kan jeg ikke uansett på lørdag...

janmesi
10-11-06, 11:37
Det har vært litt klabb og babb hos messearrangøren. Klokkeslettet lørdag 18. november med Skaldeman er kl. 17.00 og ikke kl. 14.00 som vi har skrevet tidligere. Vi er nok å se på Tanums stand litt før og etter foredraget også.

Beklager dette - vi vet ikke helt hvorfor messeprogrammet ble endret i siste liten uten at vi ble informert ...

Klokken 17.00 på lørdag er altså det som gjelder ...

turid
13-11-06, 09:42
Åhh, dit har jeg lyst til å gå.

Katarina er jo "min" lege :) Hun er virkelig dyktig.

bofh
14-11-06, 08:21
Vi kommer ihvertfall.. Samme hva klokkeslettet blir. Dette er lenge planlagt. Langt å dra, men kombinerte med hotellopphold :)

Signerer Skaldemann medbrakte bøker, eller MÅ man kjøpe i Tanum's stand?

janmesi
14-11-06, 09:48
Du kan ta med din egen bok, eller kjøpe på Tanums stand!

chili
17-11-06, 14:50
Leste i en annen tråd at Skaldemann skal holde foredrag lørdag og søndag!
Har det blitt forandring i programmet? Eller er det skriveleif?...

For det er satt opp fredag og lørdag...

chili
17-11-06, 19:50
Vakke i en tråd jeg så det, det står på forsiden av forumet!
Så: når??
..Janmesi er vel på messa nå...

bofh
19-11-06, 19:05
Jess!

Da vil jeg takke janmesi for å ha drasset Skaldeman til Oslo. :D
Fikk signert både bok, og den nye heftede FAQ-boken på lørdag.
Han gikk jo selvfølgelig tom, men la en igjen i resepsjonen på hotellet som vi fant ut vi delte.

Ble nok litt forundret over at Katarina Lien tok så mye av showet, men flott å møte begge to uansett. Skulle vært satt av litt mer tid, for vi følte ikke noe særlig til presset da du, janmesi, proklamerte at det snart var slutt :p

Det var pussig så mange eldre det var der forresten... :confused:

tunglettlett?
19-11-06, 20:48
hei, jeg er ny på forumet. Har nylig lest boken og med angstfølelse kjøpt inn kremfløte, smør, seterrømme og majones. Og en ribbebit-nystekt. Dette er jo for meg mat med stor fy før fredagen 17-11-2006. Men så har jeg jo-jo slanket meg i 15 år. I går hørte jeg på Skaldemann og den damedoktoren jeg ikke husker navnet på. Jeg husker ikke navnet, MEN jeg husker hva hun sa. Det var et ærlig og overbevisende foredrag. Jeg er i gang.

Alyssa
19-11-06, 20:59
Så bra! Velkommen hit! :)

bofh
19-11-06, 21:25
hei, jeg er ny på forumet. Har nylig lest boken og med angstfølelse kjøpt inn kremfløte, smør, seterrømme og majones. Og en ribbebit-nystekt. Dette er jo for meg mat med stor fy før fredagen 17-11-2006. Men så har jeg jo-jo slanket meg i 15 år. I går hørte jeg på Skaldemann og den damedoktoren jeg ikke husker navnet på. Jeg husker ikke navnet, MEN jeg husker hva hun sa. Det var et ærlig og overbevisende foredrag. Jeg er i gang.


Supert! Gratulerer med en ny livsstil!

mhm.. var der i går selv, og det skal de ha, snakket med stor innlevelse.

janmesi
20-11-06, 14:41
Velkommen - og lykke til!

Legen heter Katarina Lien, ved 4M Klinikken i Oslo. Hun er veldig flink, det fungerte veldig bra med Skaldeman og henne sammen.

Skaldeman kommer tilbake 23. - 24. januar, så da blir det helt sikkert nye muligheter, nye arrangementer og nye personer som får øynene opp for naturlig kosthold!

Jan

bofh
20-11-06, 19:00
Skaldeman kommer tilbake 23. - 24. januar, så da blir det helt sikkert nye muligheter, nye arrangementer og nye personer som får øynene opp for naturlig kosthold!


I hvilken anledning er det han kommer da, siden du fastsetter denne datoen?

janmesi
21-11-06, 12:00
Han skal holde noen foredrag for LIONS, og så skal vi ha forfatteraften på Tanum. More info 2 follow!