Nettopp laget sjokoladepuddig som står til kjøling. Glede meg:D
Laget med Heistad sin sjokoladepudding og "Naturli soyadrikk" med 0,1g karbo pr 100gram. Det står at ved å bruke 4 dl lettmelk i oppskriften blir det 6,5 g karbo pr 100g ferdig sjokoladepudding så ved å bruke soyamelken bli det vel nesten ingen karbo! Eller...?:rolleyes:
Ha ein fin søndag alle sammen!
Nettopp laget sjokoladepuddig som står til kjøling. Glede meg:D
Laget med Heistad sin sjokoladepudding og "Naturli soyadrikk" med 0,1g karbo pr 100gram. Det står at ved å bruke 4 dl lettmelk i oppskriften blir det 6,5 g karbo pr 100g ferdig sjokoladepudding så ved å bruke soyamelken bli det vel nesten ingen karbo! Eller...?:rolleyes:
Ha ein fin søndag alle sammen!
Hvordan ble denne??
Lurer jeg også på...har lyst på sjokoladepudding! :p
ja dette lurer jeg og på :) har aldri smakt soya melk..let us know =)
*dytte litt på denne tråden*
miss_celica_83
14-11-06, 00:00
Nå ble jeg også kjempenyskjerrig på hvordan puddingen smakte..:pogså lurer jeg på hvor du får tak i denne soyamelka du forteller om...:rolleyes:
Jeg kjøpte min soyamelk på helsekosten:)
På min Meny butikk har de et helt skap i kjøleavdelingen med bare soya produkter, soyamelk, fløte etc.
smaker soyamelk likt soyamel??
smaker soyamelk likt soyamel??
Det vet jeg ikke, jeg bruker overhodet ikke soyaprodukter fordi jeg er på grensen til lavt stoffskifte og trenger/tåler ikke matvarer som hemmer det ytterligere !
Men det finnes sikkert mange her inne som bruker begge deler.....
Noen ..........?
men hvordan blei smaken på puddingen Ariel???? mange spente her nå
Hei! Helt glemt denne tråden. Den blei ikkje som vanlig sjokoladepudding nei, men en god erstatning. Smakte nesten litt tynt eller vannaktigt faktisk. Men i nøden... :). Bruker forresten soyamelk i kaffe og enkelte ganger i smoothie. Kjøper den på Rema. Ha ein fin kveld alle sammen!
Jeg har sett på slike melker og der er det en del karbo i. Må se om jeg finner den du snakker om. Hadde vært bra å ha i noen ting.
Ja det er utrolig greit å ha stående. Den heter "Naturli". Soyadrik, økologisk kolesterolfri, sukkerfri, 100% vegetabilsk.
Innhold pr 100 ml
Energi 147 kj/35 kcal
Protein 3,7 g
Kulhydrater 0,1 g
Fedt 2,2 g
Fibre 0,6 g
Natrium 0,01 g
Ingredienser: Vand og økologiske soyabønner.
Kartongen er hvit med blått og grønt på. Har også sett andre med mye karbo i. Denne kjøper jeg som sagt på Rema og i min lokalbutikk står den ved vitaminene.
Fant den på en butikk og kjøpte den. Smakte ikke sånn supert. Men går fint i kaffe og til ting. Er ikke noe jeg ville drukket som tørstedrikk.