View Full Version : Fase 3....skummelt...


Lille trille
22-11-06, 11:02
Noen som har vært i fase 3?? Skal i den øyeblikk, og er vel forsåvidt småbekymret for at vekten skal stoppe opp... Den gjør nok ikke det, men det vil gå så mye tregere, og det vil jeg helst ikke...VIL BLI FORT FERDIG!!!! :forvirret

Nei da, det går egentlig veldig bra, men vi er vel alle sånn at vi skulle ønske vi kunne lagt oss den ene kvelden, og våknet ferdig slanket morgenen etterpå... tenk alt det vi hadde sluppet å gå igjennom....

Ha en flott slankedag:klem:

terra
25-11-06, 01:58
Hei.

E ikkje akkurat så veldig stor aktivitet inne på dette forumet.
Ej he gjort noko veldig dumt. Eg er ferdig med fase 1, men sprakk skikleg etter den. He ete mat og godteri i 2 daga. Huffa mej.
Men he greidd å begynne igjen( begynnt på fase 2 no).
Men e alt i fase 1 bortkasta da? Kva skjer når ej sprekk??(uten at ej fikk veldig vondt i magen da:()
Kva øydelegg ej?
Det samme lurer ej på no når ej e i fase 2, kva skjer om ej et litt anna mat enn det ej he fått beskjed om. eksempel ost som ikkje he karbohydrat.
Hadde vore vedlig glad for svar.:o

Alle må ha ein fin dag og lille trille du må ha lykke til med fase 3:D

klem frå Terra

Aline
25-11-06, 08:59
Det er ikke så veldig mange på eurodiett her inne, så da kan det ta litt tid før du får svar...
Jeg vet ikke så mye om det, men om jeg sammenligner med andre filosofier. så forlenger man den fasen man er i med det antall dager man har skeiet ut. I verste fall må du legge til litt flere dager, men jeg vet altså ikke.

Jeg ville ikke spist noe som ikke står, for det er sikkert en grunn til at det ikke skal spises :)

Lykke til!