View Full Version : Karboabstinenser!


Minus
24-05-04, 00:46
Noen her som har/har hatt det som kan forklare meg litt om fenomenet? Jeg har fått et godt tips om at det kan være det som er årsaken til mitt utrolig dårlige humør, manglende energi m.m.
Hvordan opplevde dere dette, og hvor lenge varte det? Noen gode råd? På forhånd takk!

Hilsen Minus, som har en litt "utavmegsjælopplevelse" for øyeblikket....:(

HP
24-05-04, 12:14
Karboabstineneser har du nok nå ja... :p

Mine: Hissig, trøtt, skjelven, uvel, tung i hodet, hodepine... Og et SKIKKELIG søtsug! :eek:

Hva en får og hvor lenge det varer er nok helt individuelt... Men mine abstineneser varte 4-5dager tror jeg... :snill:

Nille
26-05-04, 21:36
Jeg har allerede skrevet svar på en PM om dette, og anbefalte Minus å legge inn en tråd for å få svar fra flere - men det var jammen ikke mye respons !!

For å nå flere flytter jeg den til generelt, da jeg VET at flere har kjent abstinensene på kroppen !

SVAR DA !!!!!! :)

Fedonisten
26-05-04, 21:52
Det er nesten flaut å innrømme vettu - men jeg klarer ikke helt å kjenne konkrete symptomer eller abstinenser jeg.... :rodme: Vet bare at det blir litt ullent og utydelig alt sammen - kanskje jeg blir litt amper? Kanskje litt sår og nedfor? Veit neimen ikke - for jeg har slitt med depresjoner også. Og har egentlig forklart alle mine "greier" med depresjon.

Kanskje jeg har en sånn "utavmegsjælopplevelse" jeg også....?


Svært lite klart svar fra Fedonisten :rodme:

Anne
26-05-04, 22:06
Abstinenser...:eek:

For min del; som å slutte å røyke....tenkte på mat hele tiden, var sulten, søtbehov, svimmel, vondt i hodet.....:eek:

...men sulten avtok fort, hodepinen er der innimellom enda, ikke søtbehov lenger.
Dette er vel mine ketose-reaksjoner tror jeg......men litt fornøyd også fordi jeg klarer det...abstinensene er et bevis på det:stuart:

MHM
26-05-04, 22:15
Mine abstinenser arter seg som en utrolig rastløshet og uro, og leting etter noe å spise.... Pluss følelse av å ikke ha noe energi (som i og for seg er sant, inntil fettforbrenningen er skikkelig i gang).

Begod
27-05-04, 13:33
Som mann så er vel starten på introen det nærmeste jeg har vært PMS.

Humørsvigninger som jeg aldri før eller siden( heldigvis ) har kjent maken til.
snarsint, trist og lei. Heldigvis ga det seg i løpet av 4-5 dager og ble avløst av bare solskinn.

Har større forståelse for fruen etter den opplevelsen.

Anne
27-05-04, 13:41
Har større forståelse for fruen etter den opplevelsen.:lol: Aldri så gæærn't at det ikke er godt for noe....
Sett alle menn i ketoseabstinens:D :D :D

magdalena
27-05-04, 18:39
Jeg opplever skikkelig rastløshet,uro,og humørsvigninger,omtrent like hissig som når jeg har pms(og det er nesten så jeg jager mann og barn ut herfra så jeg ikke biter hodet av de).Og hodepinen da..Den er grusom!Idag startet jeg på an igjen med Atkins etter å ha vært litt dårlig form.Nå har jeg grusom hodepine og jeg skal på sirkus med pjokken:_plystre: :wacko: :_oppgitt: :kadetgaar