View Full Version : Europannekakene, -et spmål...

Borealis
06-12-06, 13:08
Har "overtatt" noen europrodukter, deriblandt pannekake-mixen.
Det jeg lurer på, dere andre som bruker/har brukt dette, -har dere den væskemengden i, som står oppgitt?? Ble jo veldig tjukk konsistens! Nesten umulig å få utover i stekepanna...:confused:

Anyone?

Fedona
06-12-06, 21:37
Hei.
Jeg har i mer væske enn hva som står. Ihvertfall 20ml mer. Jeg har også ett egg oppi, men det skulle jeg visst ikke gjøre...
Det blir 2 pannekaker i en vanlig stor stekepanne. De er gode synes jeg. Hvilken fase er du i?

Mvh Fedona

Dante
06-12-06, 22:43
Hei.
Jeg har i mer væske enn hva som står. Ihvertfall 20ml mer. Jeg har også ett egg oppi, men det skulle jeg visst ikke gjøre...
Det blir 2 pannekaker i en vanlig stor stekepanne. De er gode synes jeg. Hvilken fase er du i?

Mvh Fedona

Jeg har bare vann i, tar litt ekstra. Har lært å krydre med kanel eller kardemomme. Steker små lapper, synes det er best.

Borealis
06-12-06, 22:54
Hei.

Mvh Fedona

Hei, nei jeg er ikke inne i noen Euro-fase...bare bruker disse måltidene til lavkarbo-måltider, jeg...Takk for svaret, forøvrig!:smile:

Borealis
06-12-06, 22:55
Jeg har bare vann i, tar litt ekstra. Har lært å krydre med kanel eller kardemomme. Steker små lapper, synes det er best.

Takk, det skal jeg prøve! :smile:

Hedda:)
01-04-07, 17:58
Jeg stekte de i vaffeljern, det gikk veldig bra. :)

Titti
05-05-07, 23:03
Vaffeljern her og ja. Og masse kanel oppi, så blir de helt greie :)

Har ikke prøvd i stekepanna, siden det funker så bra i vaffeljernet.