krussidulla
08-02-07, 16:42
kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde:eek: pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla
kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde:eek: pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla
Sliter med ånden jeg og. Kan man tygge tyggegummi eller får man i seg skjulte karbohydrater da???
krussidulla
08-02-07, 16:51
desverre ja der er det karber så det holder krussidulla
Kan man tygge tyggegummi eller får man i seg skjulte karbohydrater da???
Nikotintyggegummi... Fulle av acesulfam, virker nesten som de er designet for slanking :P Dog ikke helt heldig om du ikke har vært avhengig av nikotin den senere tiden... :rolleyes:
Kruspersille hjelper mot hvitløk. Skal prøve det mot dette også!!!
Hva med å teste det nye munnskyllet de reklamerer for på tv nå? Skal være mot dårlig ånde. Man skal spørre på apoteket sier de, så du kan kanskje prøve det?
Ketoseånden - om det er den dere mener, kommer ikke bare fra munnen. Den kommer fra hele kroppen, fra porene i huden, og fra magen/fordøyelsen. Man kan maskere lukta med sukkerfri tyggis, og drops eller munnskyll, men årsaken forsvinner jo ikke.
Persille hjelper iallefall ikke !
Det eneste som hjelper er å "tynne ut" ketonene, dvs. drikke masse vann. Skyll ut faenskapen. Etter en stund forsvinner lukta.......
Men det er jo ikke kut å gå rundt med aceton ånde og lukte "sykt" da. Trøsten får være at en da ihvertfall er sikker på at en er i ketose og forbrenner fett ;)
Kruspersille hjelper ikke nei, snarere tvert i mot. Blæh..
jeef-micro
09-02-07, 15:22
bytt såpe?? :p
nei da... jeg skal ikke tulle, for jeg er livreddfor å ha dårlig ånde selv Jeg har prøvd det nye munnskyllevannet (sb12) og det er i allefall suverent. det er også lurt å kjøpe en tungeskrape om man har belegg på tunga ;)