View Full Version : Takk Torkil Og Ketolyse!!!


lokkebiff
09-03-07, 15:03
ja, TUSEN TAKK!!! :heia:

jeg må bare si at jeg er YDMYK og TAKKNEMLIG for at jeg har kommet over ketolysekuren din. den har forandret livet mitt, på alle måter til det bedre!!!

jeg gikk ned 10 kg den første mnd, og ytterligere 14 kg de neste to mnd. altså 24 kg på ufattelige tre mnd. og dette uten å sulte, uten ubehag, uten offer og uten "lidelser".

Jeg opplevde tvert imot et økt velvære, dag for dag. humøret ble stabilt, det samme med blodsukkeret. energien økte, ryggsmertene forsvant. jeg er, som sagt, blitt et nytt og myyye BEDRE menneske!!!:)

dette er nå snart et år siden, og jeg vedlikeholder vekten uten problemer! jeg går faktisk enda litt ned i vekt, men ifølge høyden min er det egentlig helt greit, selvom jeg har funnet min trivselsvekt, og nådd mitt mål!!

så kjære Torkil, tusen, tusen hjertelig takk!!!! jeg er deg evig takknemlig!!!

STOOOOR klem
:klem:

Hyper
09-03-07, 15:06
Dette var rørende, og jeg kunne skrevet det selv!!
Siden 10.juli 2006, har jeg tatt av 15 kilo!..
Jeg hadde aldri trodd det var mulig, og hadde mer eller mindre gitt opp, helt til jeg hørte om ketolyse....

Vi er nok flere som er takknemlig her, og det så til de grader!!!
Du har forandra livet mitt..
Ikke bare har jeg det bedre, men også de rundt meg...
Jeg er helt forandra, både inni og utenpå....

Tusen takk kjære Torkil!!

berit
10-03-07, 10:51
Hei, jeg er ny her og lurer så på hvor mye jeg kan spise og egentlig hva. Skjønner at brød,pasta ol.er noe vi ikke skal ha. Er takknemmelig for veiledning da jeg har 30+ som må av nå.

Gamla
10-03-07, 11:07
Velkommen Berit!:)
Før du begynner på Ketolysekuren må du lese boken Slank med ketolyse av dr. Torkil P. Andersen. Først da får du skikkelig forståelse for kuren og dermed mest glede av den. Inntil da kan du lese litt rundt her i forumet og/eller gå inn på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no) for å finne mer informasjon, eget forum og masse flotte oppskrifter.;)
Lykke til!:)

lokkebiff
10-03-07, 11:14
Hei, jeg er ny her og lurer så på hvor mye jeg kan spise og egentlig hva. Skjønner at brød,pasta ol.er noe vi ikke skal ha. Er takknemmelig for veiledning da jeg har 30+ som må av nå.

hei Berit og velkommen hit!!:)

Først av alt: har du lest noen av bøkerne som finnes om lav-karbokosthold? det anbefaler jeg på det sterkeste! her finner du masse gode råd, oppskrifter og forklaringer på hvorfor denne dietten virker som den gjør og hvorfor den er så suveren.

i korte trekk kan jeg si at under min kur spiste jeg mye grillet kylling (jeg elsker det) samt kjøttdeig, koteletter, egg, bacon, salat og fisk. jeg drakk vann, små mengdre fun light saft, light brus og litt kaffe.

jeg tok vitamintilskudd som jeg kjøpte gjennom www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no)

jeg var veldig redd for å feile i begynnelsen, for utskeielser på denne kuren ødelegger mer enn utskeielser på andre kurer, så jeg spiste mest mulig "ren mat": altså kjøtt og fisk som ikke er tilsatt noe.
men til sammenligning med andre kurer, gjør denne kuren til at behovet for utskeielser forsvinner så lenge du er "streng" og følger kuren nøye de første dagene.

Jeg kunne egentlig lagt ut i det vide og det brede om denne fantastiske levemåten, men du får heller spørre mer om konkrete ting du lurer på! Her er mange flotte mennesker, med masse erfaring.:)

So long, og massemasse lykke til!! dette klarer du!!
:klem:

berit
10-03-07, 11:39
Tusen takk til dere som svarer så fort, jeg begynte i forgårs med mat uten karbo. Er litt rar og svimmel avogtil, men drikker mye. Føler meg tørst, skal jeg passe meg for salt? tenker på bacon som er litt salt.
Leser alt jeg kommer over, og har bestillt bøker, men finner lite om hvor store porsjoner jeg skal ha. Jeg sluttet å røyke for 5 mnd siden etter 40 år iherdig nikotinslaveri så de ekstra kiloer + de fra før skal av nå, MÅ av:eek:

lokkebiff
10-03-07, 11:41
Så lenge du spiser riktig mat, kan du spise så mye og så ofte du vil!! fantastisk, hva??;)

berit
10-03-07, 11:45
NYDELIG- å få dette på trykk, alt som er godt er jo lovlig:) Nå skal jeg ta en tur på butikken, takk skal du ha.
Har forstått det slik at epler ikke er så lurt, er det noe frukt som er helt lovlig?

lokkebiff
10-03-07, 11:50
nope, desverre...
frukt er fyfy, da det inneholder ganske mye karbohydrater..
riktinok er det "sunne karbohydrater", men i begynnelsen er alle karbohydrater "farlige" karbohydrater.

Torkil
10-03-07, 12:49
Hei

Ehhh http://bestsmileys.com/blushing/3.gif tusen takk for de veldig fine ord. Men jeg har sagt det før. Jeg viser kun veien, det er dere selv som har gått - og går- den.
Takk dere selv for innsatsen og lov dere selv å kjempe for å beholde det nye og lettere liv.

Lykke til

Torkil :o

lokkebiff
10-03-07, 12:54
Hei

Ehhh http://bestsmileys.com/blushing/3.gif tusen takk for de veldig fine ord. Men jeg har sagt det før. Jeg viser kun veien, det er dere selv som har gått - og går- den.
Takk dere selv for innsatsen og lov dere selv å kjempe for å beholde det nye og lettere liv.

Lykke til

Torkil :o

TAKKTAKKTAKK!!!:) :) :)
Ketolyse er herved min religion!! :heia:
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!! ;)

Gerd
10-03-07, 12:58
TAKKTAKKTAKK!!!:) :) :)
Ketolyse er herved min religion!! :heia:
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!! ;)

Den signerer jeg!!!!! :_punk:

Traxior
10-03-07, 14:49
TAKKTAKKTAKK!!!:) :) :)
Ketolyse er herved min religion!! :heia:
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!! ;)

Det er ihvertfall en religion som det går an å tro på da vi det den er sann... :D

lokkebiff
10-03-07, 17:40
Det er ihvertfall en religion som det går an å tro på da vi det den er sann... :D

AAAAMEN!!!:_punk: