View Full Version : GULLMEDALJE til Iset


lokkebiff
15-03-07, 16:13
jupp, det fortjener du!!:D

du fortjener det for så mange ting, men akkurat denne gangen tildeles du herved Lokkebiff`s fortjenestemedalje i GULL for din helt fantastiske, suverene, nyyyydelige pizza!!!:sikle:

Jeg har til enhver tid liggende biter av pizza`n lett tilgjengelig, og jeg føler meg litt avhenging av den nå!!:stortsmil :stortsmil :stortsmil

TUSEN, TUSEN takk for oppskriften, den er suveren!! OG DET ER JAMMEN DU OGSÅ!!!:) :)

:klem:

mofe
15-03-07, 16:24
Link? :)

lokkebiff
15-03-07, 16:38
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9312

enjoy!!!!:D

bluVelvet
15-03-07, 18:03
Signerer den altså! Det Isetbrødet ditt er helt konge :D:D:D

stinasol
15-03-07, 18:24
jeg signerer av mange grunner...hun har bidratt veeeldig mye her inne
:klem:

Iset
15-03-07, 19:10
Åååh dere får meg til å grine her. :hulk:

Makan til herlige skjønne folk!! Det er meg en stooor glede å bidra meg oppskrifter, og siden jeg elsker å eksperimentere blir det ikke de siste, det kommer nok mye mer snart, må bare få kjøkkenet helt ferdig (holder på å fliselegge). :D

Forresten må dere gi medalje til Ziggy og, han har også lagt ut fantastiske oppskrifter, bla. på Polarbrødet. :D

:klem: :klem:

Gerd
15-03-07, 19:35
Åååh dere får meg til å grine her. :hulk:

Makan til herlige skjønne folk!! Det er meg en stooor glede å bidra meg oppskrifter, og siden jeg elsker å eksperimentere blir det ikke de siste, det kommer nok mye mer snart, må bare få kjøkkenet helt ferdig (holder på å fliselegge). :D

Forresten må dere gi medalje til Ziggy og, han har også lagt ut fantastiske oppskrifter, bla. på Polarbrødet. :D

:klem: :klem:


Dette fortjener du så absolutt Iset!!! :D