Trolljenta
16-03-07, 15:11
Nå har Lidl tilbud på Bratwurstpølsene :)
Da jeg var innom i dag hadde de også Kabanossi-pølsene på tilbud til 24,90, men de stod det ikke noe om i tilbudsavisen, så vet ikke om det var bare i den butikken jeg var i.
Har smakt Krakenkauerpølsene(eller hva det heter) og kabanossipølsene nå. Skikkelig gode pølser, så løp å kjøp :D
Hvis noen vet om andre gode tilbud, så tips gjerne i denne tråden.
Nå har Lidl tilbud på Bratwurstpølsene :)
Da jeg var innom i dag hadde de også Kabanossi-pølsene på tilbud til 24,90, men de stod det ikke noe om i tilbudsavisen, så vet ikke om det var bare i den butikken jeg var i.
Har smakt Krakenkauerpølsene(eller hva det heter) og kabanossipølsene nå. Skikkelig gode pølser, så løp å kjøp :D
Hvis noen vet om andre gode tilbud, så tips gjerne i denne tråden.
Er det lavkarbopølser?? Hvor mange karber i de???
Trolljenta
16-03-07, 15:54
Ja, det er lavkarbopølser.
I Bratwurstpølsene vet jeg ikke eksakt, men i Kabanossipølsene er det 1 gram karb pr 100 gr. :)
Ja, det er lavkarbopølser.
I Bratwurstpølsene vet jeg ikke eksakt, men i Kabanossipølsene er det 1 gram karb pr 100 gr. :)
:D Bare så synd vi ikke har lidl i oladalen.... :rolleyes:
Det er også "biffweekend" på ICA Stormarked:D
Ska tjekke hvor Lidl ligger i Oslo jag..Har aldrig var der:)
Trolljenta
16-03-07, 16:40
Det er også "biffweekend" på ICA Stormarked:D
Ska tjekke hvor Lidl ligger i Oslo jag..Har aldrig var der:)
Det er på Grønland, men vet ikke hvor på Grønland siden jeg ikke har vært der jeg heller :p
OJ!! Da må jeg stikke på Lidl og Ica i morgen. :hyper:
Spungeworthy
16-03-07, 19:16
Rimi har frossen kjøttdeig fra Euroshopper. Ligger litt over 40 kr/kg. Trur det er fast pris.
Jeg syns ikke det er noe dårligere kvalitet eller smak enn de som koster det dobbelte! :)
Det er på Grønland, men vet ikke hvor på Grønland siden jeg ikke har vært der jeg heller :pJeg har heller ikke vært der ;), men det ligger i Chr Kroghs gt, rett rundt hjørnet fra Brugata. Rett ved Lille Laila :p
Hvis noen er kjent i området ... :rolleyes: