Hei!
Startet på ketolysekuren på mandag, og så langt har det gått strålende. Snikveide meg i dag, og da viste vekta -2kg :D
Ketolysekuren høres jo nesten for god ut til å være sann! Men jeg har jo sett at flere av dere har fått fantastiske resultater! Ønsker dere alle forsatt lykke til med å nå målet!
Luska.
Gratulerer med en god start, og velkommen inn her.
Photobscura
22-03-07, 18:46
Gratulerer og velkommmen:D
Her er det masse mennesker med uutømmelig kunnskap og erfaring, bruk forumet for det det er verdt!
Velkommen og lykke til :)
Heisann. :D
Velkommen hit og gratulerer med finfine resultat til nå.
Ketolysekuren er effektiv og gøy!!! :D
Lykke til videre. :)
Velkommen og lykke til :D
annemerete
22-03-07, 23:17
Hei og velkommen hit!:D
Er ganske fersk jeg også, startet opp 5 mars! Men går så bra at jeg ikke tror det er sant!
Hei! Mitt første innlegg; har vært på ketolyse siden forrige mandag, altså snart 2 uker, og allerede mistet 4 kilo. helt fantastisk:)
Lykke til videre!
Photobscura
24-03-07, 13:01
Hei! Mitt første innlegg; har vært på ketolyse siden forrige mandag, altså snart 2 uker, og allerede mistet 4 kilo. helt fantastisk:)
Lykke til videre!
Peggy Bundy er min absolutte white trash-heltinne!!! :D
PS; bra nedgang!! Lykke til fremover!
Hei!
Startet på ketolysekuren på mandag, og så langt har det gått strålende. Snikveide meg i dag, og da viste vekta -2kg :D
Ketolysekuren høres jo nesten for god ut til å være sann! Men jeg har jo sett at flere av dere har fått fantastiske resultater! Ønsker dere alle forsatt lykke til med å nå målet!
Luska.
starta på likt vi da....
heldig du er som har gått ned
Hei til dere nye
Hjertelig velkommen, dere vil finne mye støtte og motivasjon på disse sider, og kunnskap er det mye av.
http://bestsmileys.com/welcome/9.gif
Vennlig Hilsen
Torkil :)