View Full Version : Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos?
Fikk litt sjokk når jeg såg førbildene vi tok far bare 2,5 uker siden...
Det viser jo litt iallefall gått inn 11,5 cm rundt magen og 4,8 kg..
jeg gleder meg til å gå ned 18 kg til:)
Startdagen 12.03: (sjikkelig gravidmag)
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/202903/IMGKOFL4RV4A6.jpg
Ansiktet noen dager før jeg starta:o :
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/202903/IMGS1KPPM6PBF.jpg
Og i dag:)
ser ikke så gravid ut lengre..
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/202903/IMGW5N2AMP8Y6.jpg
Ansiktet Dobbelhaka er vekk:D
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/202903/IMGAR88UCGVUM.jpg
har faktisk fått 3 cm tynnere hals
Fedonisten
29-03-07, 14:16
Guri malla! (skikkelig tantete uttrykk - sorry :D ) Så stor forskjell! Det må jo være utrolig motiverende å se at det virker og at det syns så godt?!
Gratulerer med godt resultat!
:klem:
OMG!!!!:_oy:
...eller som vi sier her oppe: DÆVEN HAN STEIKI!!!!:_punk: :_punk:
SKIKKELIG BRA!!!! FAAAANTASTISK!!!!!
GRATULERER så myyyye!!!!:heia: :heia: :heia:
Dæ..en!! Det var STOR forskjell! på 5 kilo. Kan nesten ikke se for meg at du skal ned 18 til! da blir du for tynn, vel?
Dæ..en!! Det var STOR forskjell! på 5 kilo. Kan nesten ikke se for meg at du skal ned 18 til! da blir du for tynn, vel?
Jeg har alltid vert liten og sped.. 59 er ikke mye for meg, mor mi har samme kropsbygning som meg og er 59 kg.. hun er 3 cm lavere enn meg
når jeg gikk på ungdomsskolen og 1 år på vgs brukte jeg 24/28 i levis 501 bukser.. og da var jeg for tynn..
men jeg gir meg når jeg er fornøyd uansett.. om det er 67-65 ellr 59
men jeg tror jo jeg ser mest meg selv ut når jeg er 59... men det får jeg se
Det som er litt kjekt er at jeg tar av fort i ansiktet.. og så var det greitt at magen ikke stikker lengre ut enn puppene lengre:)
og nå føler jeg meg ikke for tjukk i ansiktet til å ha håret i hale..
Oj, kjempebra, grattis. :D
Jeg har alltid vert liten og sped.. 59 er ikke mye for meg, mor mi har samme kropsbygning som meg og er 59 kg.. hun er 3 cm lavere enn meg
når jeg gikk på ungdomsskolen og 1 år på vgs brukte jeg 24/28 i levis 501 bukser.. og da var jeg for tynn..
men jeg gir meg når jeg er fornøyd uansett.. om det er 67-65 ellr 59
men jeg tror jo jeg ser mest meg selv ut når jeg er 59... men det får jeg se
Ja, du får ha lykke til!:)
Ser ihvertfall ut til at du får det til!:klem:
Wow... dette var utrolig motiverende!! :ja:
Gratulerer med resultatet!!! Du ser fantastisk ut.
Takk for at du delte det med oss:)
donjuanwannabe
29-03-07, 15:42
WOW for en forandring! Ser jo ut som du har kommet i mål på det siste bildet jo! Du har jo fått ett helt nytt ansikt.
Dette var forandringer ja... Grattis!!!!:D
så utrolig stor forandring.
kjempeflink er du
gratulerer med et kjempebra resultat !!
:)
silje
http://bestsmileys.com/surprised/1.gif
Hei
Jeg trenger modeller til en ukebladsreklame med billeder før og etter samt erfaringer om hvordan kuren var å gå på og hva som var bra utover vekttapet.
Jeg ser du har gått ned i vekt, kjempetøft at du vil legge det ut i forumet. Jeg ser OGSÅ at din hormonbalanse er blitt mye bedre, huden er jo ganske mye penere - og bedre skal det bli.:)
Dette er vel noe av det mest motiverende jeg noen gang har sett, den korte tid på kuren tatt i betraktning.:D
Ketolysekuren forbrenner fett, så man mister det man ønsker og ikke muskller og vann ( bortsett fra 1-2 l i starten)
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Tusen takk alle sammen!!
Jeg har jo ikke gått ned nok til en ukebladreklame men jeg synes 11,5 cm bare rundt livet på 2,5 uker er mye.. er det ikke?
Var ikke klar over hvor mye det viste før jeg såg førbildene..
Gratulerer, du er kjempeflink. :) Det var kjekt å se de bildene det gjør at man får mer pågangsmot. :)
Hei
Jeg trenger modeller til en ukebladsreklame med billeder før og etter samt erfaringer om hvordan kuren var å gå på og hva som var bra utover vekttapet.
Jeg ser du har gått ned i vekt, kjempetøft at du vil legge det ut i forumet. Jeg ser OGSÅ at din hormonbalanse er blitt mye bedre, huden er jo ganske mye penere - og bedre skal det bli.:)
Dette er vel noe av det mest motiverende jeg noen gang har sett, den korte tid på kuren tatt i betraktning.:D
Ketolysekuren forbrenner fett, så man mister det man ønsker og ikke muskller og vann ( bortsett fra 1-2 l i starten)
Vennlig Hilsen
WOW!!!
ukebladreklame!?!?
DET hadde vært noe ja....:D
Synes vi alle kunne fått vært med på det...:rolleyes:
Photobscura
29-03-07, 18:00
Jøssenam!
Jeg er imponert!!
Og ikke minst som Torkil sa, man ser virkelig stor forskjell på huden din!!
Keep up!:D
jeef-micro
29-03-07, 18:06
wow så utrolig stor forskjell... Måvære gøy å se forskjellen
Det var virkelig synlig ja!!! Gratulerer så mye, det er utrolig moro når man ser resultater så fort :heia: :heia:
JØSS!!! Helt fantastisk forskjell!!! :dåne:
Jeg er ikke helt "ferdig" enda da...Men kunne godt tenkt meg å flekka meg ut i et ukeblad jeg!...Hihi..
Men kun med klær på da;)
Stolt ja!!...
(Skjønner det når jeg BER om å få vise meg frem..tjiihiii)
Jeg er ikke helt "ferdig" enda da...Men kunne godt tenkt meg å flekka meg ut i et ukeblad jeg!...Hihi..
Men kun med klær på da;)
Stolt ja!!...
(Skjønner det når jeg BER om å få vise meg frem..tjiihiii)
signerer denne....:rodme: :rodme: :rodme:
Siljevanilje
30-03-07, 07:14
fantastisk.
annemerete
30-03-07, 08:20
Wow, sier jeg! Jammen ser jeg forskjell på deg! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke har tatt noen bilder selv, for det var uttolig motiverende å se dine bilder!
Vet ikke om andre ser det på meg, men magen min har også blitt mye mindre! Har fått et par bemerkninger om det, men enda så henger den så pent over buksalinningen atte!:p
Men gratulere så mye med det flotte restultatet!
Trolljenta
30-03-07, 09:13
Utrolig at det går an å se så stor forskjell så fort.
Gratulerer :-)
Hei
Noen kilo synes bedre enn andre. Disse knap 5 kilo syns VELDIG godt. Du kan neppe regne med så frapperende resultat av de neste fem. Vi får se ? kanskje??
Vennlig påskehilsen
Sååå bra!! Takk for at du deler! :)
WOW! Kjempebra resultat! Du og jeg har samme utgangspunkt, så spennede å følge deg!
Wow, det der var bare fantastisk! Så søt du er. :)
Heeeelt utrolig, så nydelig du er!
Som Torkil sier; bare se på huden din!
Veldig motoverende, lykke til videre; stå på!
WOW!! :heia:
Helt utrolig.
Lurer på om jeg kanskje burde ta noen før-bilder jeg også...hmm...Ja, det gjør jeg :)
Utrolig motiverende Mentos:D
Konkelimonke
02-04-07, 14:44
GURI!!! Du ser jo knakande bra ut no altså!!!
Skal sei kuren har gjort underverker med deg!!! Gratulera så masse masse med nytt ansikt og ny kropp! Og som du seier; Det ER kjekt når magen ikkje stikk like langt ut som puppene lenger! I know the feeling!
Klem frå Konkelimonke
Etter å ha sett disse bildene gikk jeg rett inn og bestilte ketolyse-boka... så nå blir det endringer etter påske ja! :D
Wow, gratulerer, det var virkelig stor forskjell! :D :D :D
Knallbra! Gratulerer! Nå angrer jeg på at jeg ikke tok noen "før" bilder :p
Wow! Utrolig forskjell på så få kilo!
:heia: :heia::heia:
Du er jo blitt den dama jo.:love:
Hei
Du har motivert mange med din geniale ide med fotodokumentasjon. Kanskje får vi se nye billeder om et par uker?
Husk blot på det jeg har sagt før, at noen kilo synes bedre enn andre så ikke forvent samme mirakel neste gang. Blir spennende ?
Takk for en god ide og lykke til videre.
Tok noen nye sjokkerende bilder i dag:D
bare 1 mnd og 6,5 kg men veldig forskjell synes jeg..
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGHQP8XZSY0G.jpg http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGJPBFB7WCNS.jpg
gud så fantastisk det er å se sånne bilder, at det faktisk tar fra de plassene man har fettet!!!
WOW - dette er jo bare heeeelt fantastisk! :w00t:
Gratulerer så kjempemasse! :heia:
Signerer den jeg :heia::heia::heia:
Wow, kjempebra! :eek:
Lykke til videre ned, jeg kommer til å følge med på deg. ;)
wow!! du er veldig flink du!!!
Don Vito Corleone
16-04-07, 01:32
Wow
Har ikke ord :)
Wow! :eek: Du har vært kjempeflink! :heia:
De bildene du har tatt er bare så motiverende! Og det er skikkelig forskjell på ryggen din! :heia:
Ser nemlig at vi er litt like i fettfordelingen over kroppen, jeg har ikke tatt bilde av meg og du ligger noen kilo foran meg i vekttap. Det er derfor en skikkelig "gulrot" for meg å se hva du har fått til! :)
Trixie :)
Så flott, Mentos! :smile:
:heia: :heia: !
imponert lamslått og motivert....
Kunne du legge ut noen typiske matdager for deg, hva du spiser ble helt lamslått jeg...
Tusen takk for tilbakemeldinger:klem:
gleder meg til jeg når målet mitt og finner en vekt jeg vil trives med..
imponert lamslått og motivert....
Kunne du legge ut noen typiske matdager for deg, hva du spiser ble helt lamslått jeg...
Det jeg spiser er ikke så veldig spennende..
En typisk dag
Frokost:
2 steikte egg og 3 baconskiver
lunch:
isets blåbærpannekake
Middag:
stekt kjøttdeig blandet med egg.. kakker 2 egg i panna og rører det rundt i panna som eggerøre før jeg tilsetter kjøttdeig..
kvelds en halv gulrot.. eneste grønnsaken jeg får ned uten å brekke meg..
eller jordær med splenda og fløte
spiser og en atkinsbar i ny og ne.. kanskje en til to ganger i uka..
ok så du holder deg ikke helt unna melkeprodukter og kunstig søtning.. jeg klarer meg ikke uten melkeprod. og savner suketter tenkte prøve litt igjen etterhvert
ok så du holder deg ikke helt unna melkeprodukter og kunstig søtning.. jeg klarer meg ikke uten melkeprod. og savner suketter tenkte prøve litt igjen etterhvert
Jeg har aldri holdt meg vekke fra melkeprodukter og kunstig søtning.. det er vel så forskjellig koss amn reagerer på det..
Wow! Kudos til deg, du har vært strålende flink!
Gøy å se ditt fine resultat! Lykke til videre...
Jeg er helt sjokkert og imponert Mentos! Gratulerer så mye hittil med fantastiske resultater, håper du legger ut flere bilder etterhvert som forandringene kommer :D
Lykke til videre.;)
Jeg er helt sjokkert og imponert Mentos! Gratulerer så mye hittil med fantastiske resultater, håper du legger ut flere bilder etterhvert som forandringene kommer :D
Lykke til videre.;)
Takk for det, kommer nok til å legge flere bilder ja..
blis spennende å se om det kommer noen bilder av magen etterhvert, håper det, men det blir vel ikke før etter en evt. operajon
Så flotte ryggbilder, man ser virkelig forskjell :spent:
Da er det håp for meg også! :ja:
Kjempebra jobba :D
Ryggbilleder? :confused:
MVH Torkil
MVH Torkil
Ser du de ikke? De er i Mentos' innlegg nr. 45.
MVH Torkil
Se på side 2 ;)
Hei
UPS :o , ja de er jo helt fantastiske. Skal bli spennende om vi får nye billeder etter noen uker.?
Flott at du legger dette ut til oss. Det er kjempe motiverende.
Vennlig Hilsen
:w00t: Ryggen din er nesten mer fantastisk enn resten!!! (Ikke misforstå) For jeg ønsker meg også en sånn rygg!!!
Nå er jeg på lavkarbo 6.dag og er kjempemotivert for å få bort 20 kg..minst!:ja:
:w00t: Ryggen din er nesten mer fantastisk enn resten!!! (Ikke misforstå) For jeg ønsker meg også en sånn rygg!!!
Nå er jeg på lavkarbo 6.dag og er kjempemotivert for å få bort 20 kg..minst!:ja:
Ja jeg var gnaske sjokka når jeg såg at ryggvalkene var vekke, men det viser jo bare at lavkarbo ketolyse og sånn fjerner fett der det er fett..
mannen har og kun mistet rundt magen og ryggen og det er bare der han har det.. tynne lår og rompe og der har han ikke mistet mer enn en 0,5-1cm
Det går nok kjempebra!!!
Her føler jeg formen og humøret og energien blir bedre for hver dag!!
Å nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke tok før-bilder!!
Flotte resultater! Ser vi følger hverandre hanskelikt i løypa når det gjelder vektnedgang.
Å nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke tok før-bilder!!
Flotte resultater! Ser vi følger hverandre hanskelikt i løypa når det gjelder vektnedgang.
JA det var veldig likt på oss.. ser ut som bmien er ganske lik og.. hvor høy er du?
JA det var veldig likt på oss.. ser ut som bmien er ganske lik og.. hvor høy er du?
Jeg er 165 høy tror jeg, er forskjellig hver gang jeg måler :knegg: Men er hvertfall det jeg "opererer" med. Du da?
Jeg er 165 høy tror jeg, er forskjellig hver gang jeg måler :knegg: Men er hvertfall det jeg "opererer" med. Du da?
165 jeg og :fnis:
Så inspirerende tråd!! :)
Trur jeg skal snoke meg inn på dagboka til mentos og følge med også.
Jeg har tatt førbilder jeg også, men det er foreløpig ikkenoe å ta "etter" av:rolleyes:
Har heller ikke bestemt meg heelt for hvordan jeg ska angripe situasjonen. Jeg vet bare at det er en eller annen form for lavkarbo og ketose! Jeg er jo ikke overvektig, men jeg har en del bukfett som må vekk:eek:
:D så gøy å se bildene du har tatt.:) :) Jeg har min første dag på eurodiett i dag og gjett om jeg skal be mannen knipse i vei etterpå. Kjempe smart å ta før bilder og den forskjellen det ble på deg da... nå ble jeg fylt med masse pågangsmot. Takk for motivasjon:D
gjett om jeg skal be mannen knipse i vei etterpå.
Jepp, jeg også :D Men med badetopp og bininishorts... tør ikke i bare undertøyet (orker ikke se på det tror jeg) :o
nå er det snart på tide med flere bilder! :D
jeef-micro
23-04-07, 08:54
må si at jeg er imponert...
Jeg tok førbilder her en dag, men det var så grusomt å se at jeg sletta de, så jeg må ta nye å skrive ut, så jeg kan slette de fra kamera og pc tror jeg. Jeg er også ganske kort (160 cm) og det vises veldig godt på meg når jeg først går ned, så jeg burde jo tatt de bildene...
Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke har tatt førbilder!!
Steike så flott!!
Du er virkelig inspirerende. Så godt å se at det man driver med faktisk gir resultater! :D
Så flott!!!
Det må være utrolig motiverende å se på bildene. Selv tør jeg knapt være med på bilder der jeg har alle klærne på. Er nok en stund til jeg orker å ta noe bilde av meg selv uten klær.
Kommer det snart nye bilder? Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen. Hurra for deg
Skikkelig motiverende. Stå på, du er et forbilde for hele gjengen :)
""Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen.""
Ja, det er hun. http://bestsmileys.com/blushing/3.gif
Men jeg vet at flere er startet på ketolysekuren etter å ha sett billedene. Det har vært den motivasjon de trengte.
Dama er skikkelig tøff.http://bestsmileys.com/thumbs/3.gif
Vennlig Hilsen
Torkil
""Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen.""
Ja, det er hun. http://bestsmileys.com/blushing/3.gif
Men jeg vet at flere er startet på ketolysekuren etter å ha sett billedene. Det har vært den motivasjon de trengte.
Dama er skikkelig tøff.http://bestsmileys.com/thumbs/3.gif
Vennlig Hilsen
Torkil
JA, det var etter jeg så bildene av Mentos at jeg begynte å lese litt mer om Ketolyse.
Bestilte boka i dag!
Tusen takk for koselige kommentarer!!! jeg blir helt rørt...
glad jeg kan motivere andre med bildene mine...
Jeg får masse positive kommentarer IRL også...
Det gjør det verdt å gjøre dette..
Besteforeldrene mine er jo helt overbegeistret.. har visst bekymret seg for meg en stund nå...
Måtte nedgangen bare fortsette:)
Har ennå ikke frista med en sprekk etter påsken har ikke vert i nærheten engang.. denne kuren e bare super..
Gosh så flink du har vært!! Helt utrolig. Gratulerer. :)
Nye bilder!!
nesten 7 uker mellom og ca 9 kg:
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGEZN9TOIDRR.jpghttp://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGCVS0XONO45.jpg
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGZD7VQDNJLC.jpghttp://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGGQHH8ZWFT2.jpg
:eek: WOW! Steike for en forskjell!! Du ser utrolig flott ut :D
Så noen bilder av meg som er tatt for ca 2 måneder siden, og jeg ble nesten sjokkert! Trodde ikke det vistes jeg, men det gjorde det visst ;)
Helt utrolig bra!!! Du har stått på og fått fantastiske resultater tilbake:)
Helt utrolig Mentos! Du ser nydelig ut:heia: Fortsett sånn ;)
WOW. Det synes godt på magen din, MEN jeg syens lårene dine har blitt kjempeflotte også! Gratulerer. Du ser kjempeflott ut altså. :Klem:
*Fytti*
Du har blitt kjempefin!!!!
Du ser jo at kroppen din har fått en helt annen fasong..;)
GRATULERER så mye!!
Meget bra, Mentos!! :ja:
Du er jo klar for sommer`n 2007!!
Heisan, takket være deg Mentos, har jeg nå registrert meg her og bestilt boka , er skikkelig motivert til å sette i gang :)
Bøyer meg i støvet og setter utrolig stor pris på at du har lagt ut bilder.
Det var det jeg trengte for å ta siste steget.
Med hilsen Euphita
Så flott du er, Mentos! Vanvittig bra resultat du har fått.
Ser godt at kroppen din har forandret fasong.
http://bestsmileys.com/flowers/15.gif
Wow! :spent:
Dette er virkelig kuren for deg altså! :D
Kjempebra jobbet! :heia:
Så flink du er! Det er rart å se hvordan ansiktet ditt har endret seg. Fra å være søt til å være døds-søt og skikkelig pen!! Veldig kledelig med mørkt hår. Får øynene dine til å stråle! Gratulerer med et helt fantastisk resultat!
Hei
Dette er slett ikke uvanlig med ketolysekuren. Her er det FETT som forbrennes og musklene bygges opp slik kroppen blir strammere. Hormonbalansen normaliseres slik huden blir flott. Humoret er paa topp og personen straaler.
Kjempe fint, og toft at du gjor dette.
Er paa kongress i Madrid og mangler noen bokstaver paa tastaturet !
Vennlig Hilsen
Torkil :) :)
Dette er gøy å se! Det går så bra! :heia: :heia:
Jeg angrer virkelig på at jeg ikke tok bilder når jeg startet, har heller ikke målt meg. Men, bildene dine gir meg ansporing videre!
Har handlet noen få plagg i det siste, og tenkt at "jeg gleder meg til å kunne shoppe når jeg har gått ned noen størrelser! Da kan jeg bruke penere klær som sitter ordentlig og passer bedre." Jeg gleder meg - dette vil skje! :)
...ser du ønsker deg ned 14 kilo til, Mentos....æ skjønne ikkje kor du meine du skal hente dæm fra?! :confused:
Du er jo slank alt...14 kilo til, da tror jeg du blir tynn!
Men, lykke til, uansett! Er overbevist om at du når ditt mål. Og du gir mange motivasjon nå, med bildene dine!
:heia: Utrolig resultat!! :heia:
Hvor høy er du mentos? :)
Hvor høy er du mentos? :)
165cm..
Okey :) Jeg la merke til at du begynte på rundt 82 kilo og det er omtrent det jeg ligger på nå (litt under) og jeg er 160 cm. La merke til at vi hadde mye av samme kroppsformen. Håper jeg er like flink og heldig som deg :D
donjuanwannabe
09-05-07, 01:46
WOW imponert jeg. Tenk at 9 kg kan gjøre så mye forskjell.
Virkelig stooor forskjell på kroppen ja, og det ser ut som puppa beholder fasongen og det er jo bra. :) Og du kledde virkelig svart hår!
Du er så flink. Hva er det du gjør, liksom? Det ser jo ut som du spiser helt - helt normal. Er du avslappet og nonchelant på den danske måten i forhold til fettforbrenning? Nesten litt kostbar av typen - Dere får være eller forsvinne. Jeg bryr meg ikke. Slik at fettet har alle minuspoeng og de bare pakker og drar litt sånn effektivt, alla tyske turister på camping. Er det det som er trikset? (Notat til selv: Bli avslappet og nonchelant)
Wow!! Du ser skikkelig bra ut!!!
Dette ser jammen flott ut og ikke minst motivasjon for meg som nybegynner å se :)
lillmerete
11-05-07, 11:20
dette er ett flott resultat.. har noen grusomme bilder fra før jeg begynte selv.. Å fy sier jeg..
Men har du trena? event hvor mye og hva slags trening?
DU HAR VÆRT UTROLIG FLINK :)
For en forskjell!
Du er en av hovedgrunnene til at jeg har valgt ketolyse. :)
dette er ett flott resultat.. har noen grusomme bilder fra før jeg begynte selv.. Å fy sier jeg..
Men har du trena? event hvor mye og hva slags trening?
DU HAR VÆRT UTROLIG FLINK :)
Jeg har ikke trent.. kommer til å begynne å trene når jeg får tid.. dvs. når jeg slutter på skolen.. nå jobber jeg fullt og går på skole 3 dager i uka
Fint å se før-etter(underveis)av "ekte" mennesker...
som man kan fritte ut om hvordan de fikk det til ;oD
You go girl !
Mentos inspirerte meg til å begynne med ketolyse! Blir spennende å se hvordan det går, vi har ganske lik kroppsfasong ser jeg, men jeg er høyere enn deg da. :)
magen blir bare mindre selv om vekta står stille... henget minker og jeg er redd jeg ikke får dekket noe bukplastikk alikevel men magen ser jammen ennå mer slafsete ut
her er noen nye før etterbilder..
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGX9EBBPT9GQ.jpg http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGWZNZVZ2QOD.jpg
Men dere ser henget her
http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGRBUWEB8ZCH.jpg http://files.myopera.com/Hegemor/albums/74728/IMGZTF7GH7RZQ.jpg
Men det henger nok kanskje mer igjen når jeg har tatt av de siste 12-13 kiloene
Jeg vet at jeg for mange ennå ser feit ut, men for første gang på lenge føler jeg ikke selv at jeg ser feit ut og det er jo bra:)
Jøss, profilbildet av magen viser en radikal forandring!!!:heia: Du kan være stolt av deg selv! Kansje det er nevnt i tråden, men jeg spør likevel: Har du trent magen, gått, løftet vekter?
Nå blir jeg bare mer bestemt på å gå ned i vekt. Kan sikkert ikke bli så fin som deg, men du inspirerer meg! :ja: Vær glad hvis du ikke trenger bukplastikk, det er tross alt en stor operasjon, og alle operasjoner innebærer en risiko. Jeg har lest inne på www.bukplastikk.no, og det er ikke alle som er helt fornøyd. Og noen har mye mere smerter postop enn andre. Det har fått meg til å tenke meg om to ganger.
Lurer på hvem som mener du ser feit ut, jeg?!? Jeg synes du ser normalvektig ut, med maks -5 kilo igjen.
Neimen om du ser feit ut - det var suverene bilder. :)
Jeg har ikke trent magen nei, har ikke tid.. tror det er bare rent fett som har forsvunnet med ketolyse..
Bildene viser 25 cm forskjell og det er jo endel...
ser jo at jeg har tatt av litt over rumpa og sånn og men ikke i nærheten som med magen... 12 cm over hofte rumpe
Det som irriterer meg er det henget som du ser på profilbildet det begynner så langt nede.. og viser godt i alle slags bukser..
Neimen om du ser feit ut - det var suverene bilder. :)
Takk for det, det var kjekt å høre :klem:
Åh, du har en fantastisk nedgang! Jo, unnskyld, jeg husker nå at du ikke har trent. Dumme meg. Men jeg mener det altså, går du ned mer enn 5 kilo til så kan jeg ikke skjønne hvor du skal ta det fra.
Jo, jeg skjønner det er irriterende med heng når en har gått ned så mye og vil se fin ut.
Utrolig forskjell på de bildene :eek: Du ser flott ut! :blomster:
Ååh! Så heldig du er at magen er blitt såpass flat! :heia: Selv om du synes det er litt heng så har du fått vesentlig bedre mage! :heia:
Det er så motiverende og se bildene dine. Selv er magen min skikkelig utstående enda, men bildene dine gir meg håp! :)
Wow, dette var jammen imponerende!!! Håper jeg får like god effekt av ketolyse som deg!!!
Kjempeflink er du!!!
Med hel badedrakt blir du den flotteste på stranda og neste sommer blir du den flotteste i bikini:cool:
Med hel badedrakt blir du den flotteste på stranda og neste sommer blir du den flotteste i bikini:cool:
Takk for koselige oppmuntrende ord:)
Vil gjerne ha FULLSTENDIG matliste fra Mentos :D
Vil også være flink :eek: :p
Du er en skikkelig motivasjonsfaktor!!!!! Og du er nyyyydelig :)
Helt fantastisk Mentos.:heia: Bøyer meg i støvet IGJEN :D
Huden på magen vil nok trekke seg mer sammen, vettu...
Det tar bare litt tid...;)
SUVERENT!!! Veeeldig bra Mentos!!!:ja:
Stemmer det Gerd sier, det går seg til det der.
Bare ha (og nå kommer et morsomt ord) "TÅLMODIGHET".....:lol:
25 cm er jo helt utrolig bra resultat.
Inspirerende ;-) !!!!!
:):):):D:):):)
Utrolig bra!! Det er spennende å se utviklinga du har :) Alderen er jo på din side så Lokkebiff og de andre har nok rett i at tålmodighet er en dyd her, ja. Lykke til videre :)
Utrolig bra resultat, Mentos!
Jeg tror også huden vil trekke seg mer sammen etter hvert. Har du merket noe på evt. cellulitter? På før-bildene kan det se ut som du hadde bittelitt på lår/rompe, men på etterbildene er det ingenting. Har de blitt borte, eller hadde du ikke noe?
Utrolig bra resultat, Mentos!
Jeg tror også huden vil trekke seg mer sammen etter hvert. Har du merket noe på evt. cellulitter? På før-bildene kan det se ut som du hadde bittelitt på lår/rompe, men på etterbildene er det ingenting. Har de blitt borte, eller hadde du ikke noe?
Ja hadde bittelitt før men ingenting nå:D
Herlig:)
håper den vil trekke seg sammen.. men jeg tror det henget der jeg har blitt skåret KS så vil huden nok alltid henge der mer eller mindre..
Tusen takk for koselige tilbakemeldinger det gir motivasjon:)
Du ser flott ut, Mentos, og IKKE feit!
Et kjemperesultat!!
Helt fantastisk Mentos!!
Gratulerer så myye!!
Du er flott!!!
Oioioi, FOR et utrolig resultat, Mentos! :heia:
Om huden ikke skulle trekke seg sammen, så er det mulig å få hjelp, om det er noe du ønsker. :)
Og feit!? Det er du langt i fra. Virkelig.
Jeg vet at jeg for mange ennå ser feit ut, men for første gang på lenge føler jeg ikke selv at jeg ser feit ut og det er jo bra:)
Da må de være små som maur i forhold til deg da.
Synes absolutt ikke du ser feit ut. Kjempeflott er du! Gratulerer så mye med nedgangen din.
Jeg har snart gått ned like mye i kilo som du, men har ennå MYE mage igjen.
Men den forsvinner vel den også. :D
WOW!!! Imponerende resultat, du ser kjempeflott ut :heia:
Jeg er imponert :heia::heia::heia:
Du er langt fra fet nå Mentos. Du er suveren! Hvilken suksess du har hatt! Hatten av for deg!
WOW! Kjempe flott! Utrolig stor forskjell! Keep up the good work!
Så fin du er blitt! Må være deilig å oppleve et slikt resultat. Tøff er du også som legger ut bilder av deg selv. Skikkelig motiverende for oss andre å se hvor stor forandring du har oppnådd :)
Stå på!!
Oj, mister man celuitter også? :spent:
Mentos, hvordan ser ryggen din nå enn da du startet? :) Bare lurer siden bildene dine er så motiverende for meg og andre. :)
Oj, mister man celuitter også? :spent:
Ja, det sier jeg og, enda en GOD grunn for å fortsette med lavkarbo livet ut!!!!!:D :D :D
Ja, det sier jeg og, enda en GOD grunn for å fortsette med lavkarbo livet ut!!!!!:D :D :D
Yes :D Jeg har jo spist lavkarbo siden i høst og jeg har tenkt litt på om jeg har fått mindre celluitter på lårene, men har liksom trodd det var synsbedrag, men kanskje det stemmer alikevel :D
Yes :D Jeg har jo spist lavkarbo siden i høst og jeg har tenkt litt på om jeg har fått mindre celluitter på lårene, men har liksom trodd det var synsbedrag, men kanskje det stemmer alikevel :D
Jag har bare holdt på i tre uker nå, og ser synlig forbedring. Veit ikke om jeg hadde MYE, men bedre er det ihvertfall. Og ikke har jeg trent annet enn noen få ganger på en steppemaskin jeg har her hjemme. Det er bare sååå digg!!
Hvordan ser cellulitter ut?
Hvordan ser cellulitter ut?
Litt som appelsinskall? Ruglete?
Vet du hva?? Det var akkurat DISSE bildene inne på ketolyse.no som fikk meg til å tenke: UTEN TVIL, DETTE SKAL JEG OGSÅ BEGYNNE MED!!!
Så tusen takk for at du deler!! Du ser ut som en helt annen person på før og etter bildene av ansiktet ditt, jeg ble helt sjokka!!
Går det bra med deg ennå eller??
:p
Wow!! Du ser skikkelig bra ut! Du har hatt en fantastisk forandring i kroppen din! Stå på videre. :)
Hei Mentos
Hvordan går det med ditt prosjekt? Så langt har dine billeder jo vært svært overbevisende og til stor motivasjon for mange.
Vennlig Hilsen
Hei Mentos
Hvordan går det med ditt prosjekt? Så langt har dine billeder jo vært svært overbevisende og til stor motivasjon for mange.
Vennlig Hilsen
Lurer jeg også på. :)
Mentos har ikke vært her på lenge...hvor er hun da ?
Det lurte jeg også på!?..
MENTOS!!!???
MENTOSSSSSS.... hvor er du????:)
Wow, det var stor forskjell. Skal selv begynne etter vi er ferdig med feriene, for jeg må kjøpe inn endel.
Har 35-40 kg å ta av, men det er langt fram.
http://babyprat.com/images/smilies/microphone.gif Mentos, hvor er du??
For en forandring!!!! Du jo kjempefin!!!! :D
Gratulerer med vekttapet!!!!
Helt fantastisk forandring:eek: . :D
Vettu Mentos jeg blir neste tårøgd da jeg tenker på at også jeg ettehvert vil kunna ha en slik forandring og bli normalvektig igjen. For en utrulig motivasjon du gir oss andre gjennom å dele disse bildene med oss.
Nå angrer jeg også på at jeg ikke tatt noen forbilder for det hadde vært skikkelig gøy å se sine egne forandringer på den måten du viser oss her. takk for at du deler de bildene med oss.:D
http://babyprat.com/images/smilies/microphone.gif Mentos, hvor er du??
Jeg tror hun har forlatt oss. Spurte på Facebook hvor hun ble av og om hvordan det gikk, men har ikke fått svar.
Hei
Jeg er enig med Bee. Jeg har sendt henne en privat E-post, men ikke fått svar. Jeg antar at hun er ferdig med slankingen og ikke har tid til å delta på forumet.
Jeg håper hun har det bra.
Vennlig Hilsen
Åh...Mentos er savnet.....
Må jo ta 'farvel' med oss først :p , slik at vi vet at hun har det bra.
Mentos er innom forumet av og til har jeg sett.
Vettu Mentos jeg blir neste tårøgd da jeg tenker på at også jeg ettehvert vil kunna ha en slik forandring og bli normalvektig igjen. For en utrulig motivasjon du gir oss andre gjennom å dele disse bildene med oss.Dette kan jeg bare signere!
Vettu Mentos jeg blir neste tårøgd da jeg tenker på at også jeg ettehvert vil kunna ha en slik forandring og bli normalvektig igjen. For en utrulig motivasjon du gir oss andre gjennom å dele disse bildene med oss.
Meg også .
Har akkurat starta mitt Lavkarbo liv og gid om jeg kunne se slike resultater
Takk for alle koselige kommnentarer..
Smarte meg skulle ta en pause i slankingne for å forsøke å stabilisere vekta.. og prøve fedon, så skulle jeg begynne på ketolyse igjen etter sommeren..
Fedon var for invikla og jeg gikk opp 6 kg..
Og i sommeren ble jeg gravid, og da kunne jeg jo ikke begynne på ketolyse igjen, og nå som kvalmen har lagt seg kommer jeg luskende inn hit igjen.. klarer ikke å holde meg vekke herfra til uke 12, men ber om at de som kjenner meg holder det hemmelig og ikke sier det til noen.. før om en mnd tid iallefall..
jeg er nå 8 uker på vei og gleder meg og gruer meg..
det var pga svangerskapet sist at jeg la på meg så mye som jeg gjor..
Skulle gjerne hatt hjelp til å sette opp en kostholdsplan hvor jeg fremdeles kunne gå litt ned i vekt mens jeg er gravid.. eller i det minste la vær å legge på meg sånn at jeg ender opp med nedgang etter fødselen..
Etter jeg ikke fikk til fedon og la på meg har jeg hatt så dårlig samvittighet at ejg ikke har turt å vise meg så mye her inne...:(
Men nå trenger jeg hjelp..
Velkommen tilbake Mentos. Godt å se deg igjen!
Og gratulerer så mye med en liten en i magen. Så herlig!
Håper du får mange gode råd om hva du kan gjøre nå mens du er gravid. :klem:
Når har du termin? Vi er ca. like langt på vei jo. Jeg er 8+4 i dag. :D
Når har du termin? Vi er ca. like langt på vei jo. Jeg er 8+4 i dag. :D
Har termin 13 april, sendte deg en prikk
Hehe jeg glemmer alltid å sjekke de prikkene. :rødme:
To dager etter meg, så spennende! :D
Hehe jeg glemmer alltid å sjekke de prikkene. :rødme:
To dager etter meg, så spennende! :D
Jepp nå kan vi ha kappløp... :P
Kommer nok ikke til å ta deg igjen i vektnedgang da..
Hvordan er det å gå ned i svangerskapet? jeg er overvektig i bmi..
28,7
Jepp nå kan vi ha kappløp... :P
Kommer nok ikke til å ta deg igjen i vektnedgang da..
Hvordan er det å gå ned i svangerskapet? jeg er overvektig i bmi..
28,7
hehe ser nå at vi har nøyaktig samme bmi
Hehe men jeg var jo enorm før da, 135 kg. Nå veier jeg 87, det er jo ikke lite det heller men jeg er høy da, så jeg er ikke så veldig overvektig nå. Det gjør ingenting om man går ned i svangerskapet dersom man har litt å ta av fra før av, men vektnedgangen må ikke gå for fort, og bør være en "bivirkning" av et sunt kosthold og ikke direkte slanking. Jeg kommer nok til å gå ned litt men jeg tenker ikke slanking overhodet, jeg spiser sunt. Tvert imot så føler jeg hver dag er en kamp om å få i meg NOK mat, egentlig.
hehe ser nå at vi har nøyaktig samme bmi
Oj haha, det var litt sprøtt. HELT lik BMI. Vi får kose oss i svangerskapet og ikke tenke for mye på kroppen. Men det er kanskje lettere for meg siden jeg tross alt har gått ned nesten 50 kg og føler meg veldig slank nå? Jeg har jo veid 87 kg tidligere også, men da hadde jeg jo gått OPP i vekt og følte meg tykk. I tillegg trenger jeg jo ikke å tenke så mye på vekten siden jeg har så liten magesekk at jeg ikke KAN overspise, men jeg må jo tenke på riktig sammensatt kost da.
Så arti å se.Førr en stor førskjell det va:) Det hær e sånn som eg træng å se, tuuusen takk.Lykke tel videre:heia:
murmeluppa
29-04-08, 11:30
Wow, for en enorm forskjell!!! kjempebra, og utrolig motiverende!!! jeg tok mine "før" bilder igår, ser frem til å sammenligne med bilder om en mnd's tid :)
Hei
Vennlig Hilsen
Huden og gløden i ansiktet var det jeg hadde tenkt å kommentere også... :D Hun ser frisk ut !! :D
Supert med før og etter bilder !!
WOOOW!!!! :eek:
:heia::heia:
Jeg er mektig imponert! Gratulerer med nedgangen i vekt og mål!
Gleder meg stooort til "gravid-magen" min også forsvinner! :D Kanskje jeg til og med tør å sitte på min egen altan i bikini (he-he). :rolleyes:
Motiverende lesing, ja!!
Lykke til videre.
Måtte inn her å se på bildene litt.. Takk for koselige tilbakemeldinger
Jeg er nå godt ferdig med å være gravid, men pga ammingen så har jeg ikke hatt så lyst å gå på ketolyse, men har nå gått ned 9 kg på 7 uker uten noen sjikkelig kur.. 14,6 kg igjen til jeg når målet mitt og jeg får bukplastikk til høsten:D Når jeg er ferdig med amming hiver jeg meg nok på ketolyse for å bli kvitt de siste kgene
prøver å holde meg unna mest mulig karber, ikke så mye fett og kalorier blir litt blanding av fedon og grete roede kanskje..
Men det funker det og, men mista mye mye mer fett på ketolyse, så har ikke fått samme resultat som sist..
det er jo kjempe forskjell :D
kjæmpe bra:D æ ble imponert!!!
ka du har spist for å klare det så bra??
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.