Euroslankerinnen
16-04-07, 12:54
Er ny på forumet her. Skal begynne på eurodietten til mandag. Tok blodprøver sist tirsdag og skal igjen til onsdag. Regner da med å sende inn bestillingen. Åssen foregår betalingen? Synes jeg leste noe om at man måtte legge ved kvittering på betaling når man bestilte? Høres tungvindt ut.... Kan man bruke nettbank da?
Jeg skal ned 40 kg, så jeg har en lang vei å gå... håper det er noen her som kan følge meg på veien..:D :D :D
Gleder meg til å komme i gang. Synes det var tøft å spørre lfastegen om hjelp så jeg bestilte time hos fedmeklinikken i Kristiansand.
Er det flere som skal til på fase 1 eller er i noen andre faser?
Blir veldig spennende å se hvor mye man går ned på dette. Det varierte veldig sa de på klinikken. Og på en 10 ukers periode kunne man gå ned alt fra 10 kg til 30 kg.
Kanskje noen av dere har erfaring med hvor mye man kan gå ned? Da hadde det vært kjempe fint om dere ville dele de:) :)
Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!
Dette skal vi klare:goodluck:
Sender en oppmuntringsklem til alle:p
Jeg skal ned 40 kg, så jeg har en lang vei å gå... håper det er noen her som kan følge meg på veien..:D :D :D
Gleder meg til å komme i gang. Synes det var tøft å spørre lfastegen om hjelp så jeg bestilte time hos fedmeklinikken i Kristiansand.
Er det flere som skal til på fase 1 eller er i noen andre faser?
Blir veldig spennende å se hvor mye man går ned på dette. Det varierte veldig sa de på klinikken. Og på en 10 ukers periode kunne man gå ned alt fra 10 kg til 30 kg.
Kanskje noen av dere har erfaring med hvor mye man kan gå ned? Da hadde det vært kjempe fint om dere ville dele de:) :)
Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!
Dette skal vi klare:goodluck:
Sender en oppmuntringsklem til alle:p