View Full Version : "Uleste innlegg" er delt i forum og journaler
Vi har lagd et skille mellom journaler/dagbøker og andre forumdiskusjoner. Uleste innlegg er nå hele forumet unntatt Min Journal med underfora, Uleste journaler er bare journaler. Medlemslisten og kalenderen er flyttet under Snarveier.
Vi har lagd et skille mellom journaler/dagbøker og andre forumdiskusjoner.
Veldig bra tiltak! :ja:
Dette høres supert ut! :D
Lurer forresten på om det er en grense på max antall innlegg eller en tidsgrense på hvor lenge et innlegg ligger i en av de uleste kategoriene?
Har merket at viss jeg gjør et "raid" og skal lese meg opp på gamle uleste tråder, så er det ikke alltid de gamleste (men nye for meg) innleggene som er med på ulest listen. Viss du forstår hva jeg mener... :o
Lurer forresten på om det er en grense på max antall innlegg eller en tidsgrense på hvor lenge et innlegg ligger i en av de uleste kategoriene?
Har merket at viss jeg gjør et "raid" og skal lese meg opp på gamle uleste tråder, så er det ikke alltid de gamleste (men nye for meg) innleggene som er med på ulest listen. Viss du forstår hva jeg mener... :o
Innlegg er ulest til du har åpnet de, eller til det er gått 7 dager.
Innlegg er ulest til du har åpnet de, eller til det er gått 7 dager.
Takk, var dette jeg lurte på! :)
Vi har lagd et skille mellom journaler/dagbøker og andre forumdiskusjoner. Uleste innlegg er nå hele forumet unntatt Min Journal med underfora, Uleste journaler er bare journaler. Medlemslisten og kalenderen er flyttet under Snarveier.Flott da, HP! :)
Meeen, kunne det vært en idé å oppdatere kalenderen ...? :o
Trolljenta
31-10-07, 09:01
Dette vil jeg gjerne ha tilbake.
Nå drukner de andre innleggene i journalinnlegg.
Enig med Trolljenta! Forumdelen trenger litt mer oversiktlighet.
Veldig enig!... men mener å huske det ikke gikk for at bloggene har tatt den plassen journalen hadde....
Nå er det rotete her og det er vel hyggeligst og mest inkluderende å "snakke" i generelle tråder, men de drukner i mylderet av journaler.:(
Jeg har sett tråden, og bedt HP fikse det midlertidig. Han tar tak i det når han får muligheten. :)
Ble et gledelig gjensyn med forumet her som har blitt delt inn i "uleste innlegg" og "uleste journaler" siden sist jeg var her når jeg logga på i dag!
Takk, dette ble jo rett så oversiktelig og bra! :D
:blomster:
Ble et gledelig gjensyn med forumet her som har blitt delt inn i "uleste innlegg" og "uleste journaler" siden sist jeg var her når jeg logga på i dag!
Takk, dette ble jo rett så oversiktelig og bra! :D
:blomster:Det har vært noen dager. :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.