View Full Version : Lurer og lurer....

annann
19-04-07, 11:15
Nå er jeg endelig igang igjen med ketolyse:stortsmil , etter mange uker med skikkelig go`kosing og påske og greier:nedfor: Begynte med blanke ark på mandag, igjen:rodme: og nå har det gått så bra:heia: Var i ketose allerede igår, og idag viste vekta -2kg:_oy: Så happy!!!! Men jeg lurer på, kan man spise bacon gull( den med 0 kh) ubegrenset:forvirret Kan jeg bruke alt av krydder?? Fant en dressing med 4,68kh pr 100gr, kan jeg ha den?? Jeg teller bare kh, er det riktig?? Min dag ser sånn ut

Frokost: noe med egg, stekt/kokt/omelett/eggerøre med bacon/spekeskinke/kokt skinke. tomat og agurk

Lunsj: som regel har det blitt kylling, salat, agurk og tomat.

Middag: da spiser jeg stort sett som normalt, kjøtt el fisk med grønnsaker til.

Kvelds: blir sjelden noe, men prøvde oste og pølsemuffins, de var knallgode, ellers blir det litt bacongull.
Og selvfølgelig masse vann og pepsi max:sikle:
Ser dette greit ut, eller er det helt feil???:forvirret
Håper neon vil hjelpe meg litt på vei, fordi dennne gangen skal jeg greie det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carisma
19-04-07, 11:28
bacongullet lønner seg å begrense litt pga saltinnholdet tror jeg.

pepsimax
19-04-07, 11:31
Er enig med pom. Vær litt forsiktig med bacongull pga saltinnholdet.. :)
Men nyt gjerne den om kvelden i en passe mengde ;)

lokkebiff
19-04-07, 11:34
Jeg synes det høres ut som du gjør ting rett for DIN kropp. Du går jo ned, og det er DET du vil oppnå, er det ikke??;)

Lykke til vidre, dette klarer du!!!:)

KLEM

Grethe B
19-04-07, 12:05
Hei......
"Bryr meg" litt borti jeg....:rolleyes:
Helt enig ang. bacongull, greit med litt innimellom liksom. Når det gjelder krydder så er det masse man kan spise, det lønner seg å se på innholdsfortegnelsen, noen kryddermixer inneholder sukker. Litt forsiktig med salt bør man jo være, da dette binder væske.... som skrevet før.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til fremover, kommer til å gå kjempebra!!