View Full Version : Takk for meg!
slaskalainen
19-04-07, 16:30
"Av forskjellige grunner ønsker jeg ikke lenger å være medlem av Forumet og vil aldri være det igjen heller.
Jeg vil ønske de aller aller fleste av dere lykke til videre med hva dere enn gjør i livet, samt kostholdsfilisofi(er).
Hold fast ved Kardemommeloven - men enkelte bør dempe bruken av Janteloven.
Utmeldelsesbeskjed er sendt til Administrasjonen ved en av Administratorene.
Så nå kan dere bare rakke ned på meg.....men det gjør ikke meg noe.
Lev vel alle sammen,
mvh Slasky"
Trolljenta
19-04-07, 16:34
Trist at du ikke vil være her med oss :(
jeef-micro
19-04-07, 17:33
Så synd at du føler det slik slaskalainen... trist når noen velger å melde seg ut av forumet av slike grunner
Gud så dramatisk da. :rolleyes:
:lol:
hmm,det var kjipt,vet ikke hva som har skjedd men
jeg hadde sansen for deg :rolleyes:
ønsker deg nå lykke til videre uansett..stå på! :klem:
Så nå kan dere bare rakke ned på meg....
:eek: Vi gjør ikke sånt her på forumet og vi aksepterer ikke at andre gjør det heller - spiller inge rolle om det er medlemmer eller ikke medlemmer.
Lykke til videre ! :)
:eek: Vi gjør ikke sånt her på forumet og vi aksepterer ikke at andre gjør det heller - spiller inge rolle om det er medlemmer eller ikke medlemmer.
Lykke til videre ! :)
Signerer!
.
Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Jeg aner fortsatt ikke hva du sikter til og har ikke fått forklaringen jeg bad om. Men det får så være, hvordan din opplevelse er, blir ikke annerledes av den grunn.
Lykke til videre. Håper du finner et forum du passer inn og trives på. :)
"Av forskjellige grunner ønsker jeg ikke lenger å være medlem av Forumet og vil aldri være det igjen heller.
Jeg vil ønske de aller aller fleste av dere lykke til videre med hva dere enn gjør i livet, samt kostholdsfilisofi(er).
Hold fast ved Kardemommeloven - men enkelte bør dempe bruken av Janteloven.
Utmeldelsesbeskjed er sendt til Administrasjonen ved en av Administratorene.
Så nå kan dere bare rakke ned på meg.....men det gjør ikke meg noe.
Lev vel alle sammen,
mvh Slasky"
Synd dette, "Slasky", -jeg hadde sansen for deg, jeg!!
Lykke til videre, da...*klem*
Beklager også at slasky føler han ikke har noe her å gjøre. Synes han har blitt møtt på en bra måte i forumet og at moderatorer ikke kan ha noe ansvar for dette. Blir etter min mening enn litt for banal måte å reagere på.....:confused: Men synd.
Håper han finner sitt sted !
Shallow
og du bare måtte ja... tragisk..
Lykke til videre...På et forum må man få diskutere. ellers blir det jo ikke noe gøy:D
Det er så teit å melde seg ut på en så dramatisk måte, hvorfor ikke bare la vær å logge seg på? Viktig å slenge ut litt guild-trip før man drar, ja...
Det er så teit å melde seg ut på en så dramatisk måte, hvorfor ikke bare la vær å logge seg på? Viktig å slenge ut litt guild-trip før man drar, ja...
My point exactly.
har jeg gått glipp av noe?
annemerete
21-04-07, 14:11
Har nok gått glipp av noe her jeg, men har jo ikke vært medlem så lenge heller da!
Men mitt inntrykk av forumet er at alle er kjempekoslige og virkelig støtter en når man går på en smell eller lurer på noe!:D
Denne tråden er morsom fordi den er meningsløs :D
Don Vito Corleone
22-04-07, 05:53
Nå skjønner jeg ingenting
Helt enig.
Dette forumet er for jo for overvektige eller folk som ønsker å spise sunnere av helsemessige grunner.
De aller fleste her har nok opplevd å bli erta for overvekten, eller hvertfall fått hodeløse kommentarer på lunsjrommet/kantina, osv osv.
Derfor syns jeg det er ekstra dårlig oppførsel å motsi nesten samtlige av de som bare prøver å forklare hva et lavkarbokosthold er for noe... :confused: :mad:
Og hvorfor ikke lavær å logge seg på, ja!
Eller bare lese matoppskrifter, f.eks, en dag eller to... ?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.