View Full Version : Noen som har fått behov for mindre søvn?


Gladimat
28-04-07, 07:31
I dag er siste dag i uke 2 på Skaldemans, og hele forrige uke våknet jeg en halv time før vekkerklokka. Og i dag når det er helg og jobbfri så våknet jeg sannelig kl 04.45 :eek: . Lys våken og uthvilt. Men hva gjør man på en lørdagsmorgen da resten av familien gjerne sover til 11-tiden? :D Føler meg veldig ensom her på morgenen. :rolleyes: Andre som har det slik?

kokoem
28-04-07, 11:48
Våkner også som regel før vekkeklokka. Grunnen til det er at jeg som regel at blæra mi er fylt opp og trenger en liten tømming. Men er uthvilt og svetter mindre enn før når jeg går min daglige rute til skolen.

Carisma
28-04-07, 12:15
Når legger du deg da? Jeg er desverre alt for seint i seng, så jeg får liksom aldri kommet ajour... Men jeg merker at jeg nesten er enda værre med det nå om dagen, så jo, jeg trenger mindre, bare på feil side av natta :D

Gladimat
28-04-07, 12:46
Når legger du deg da?

Før var jeg stuptrøtt i 21-22-tida på kveldene, men nå holder jeg faktisk ut til kl 23-24! Og da er jeg full av energi :)

Kristian
28-04-07, 12:59
Men hva gjør man på en lørdagsmorgen da resten av familien gjerne sover til 11-tiden? :D Føler meg veldig ensom her på morgenen. :rolleyes:

Lite trafikk så tidlig på morgenen så da ville jeg tatt en sykkeltur. Det er jo så lyst og fint nå på våren og forsommeren.:)

Don Vito Corleone
01-05-07, 21:35
jeg kan signere her. Jeg sov ekstremt mye før, opptil 10-11 timer dersom d ikke stod noen vekkeklokke på. Idag våkner jeg etter 6-7-8 timer totalt uthvilt :)

Noe sier meg at dette er sunnere hehe