Nenne
03-06-07, 09:58
Har gått på lavkarbo i snart 8 uker og strever med voldsomme humørsvingninger i forbindelse med før/etter/under mens og eggløsning. (ikke mange dagene igjen pr måned da ! :D ) Jeg er sint, lei meg, forbannet og alt det der med sekunders mellomrom, og prøver å unngå å finne 'knagger' jeg kan henge min forbannelse på sånn at det ikke går ut over mann og barn.
Mener å ha merket noe av det samme tidligere dersom jeg i perioder har holdt meg unna en del 'tunge' karbo produkter, er det noen her som har merket noe av det samme - og vil det evt bedre seg på sikt ? Dette er så plagsomt at det kan velte mine planer om å leve iht Atkins/Lindberg og det ville være synd da det ikke er tvil om de helsemessige gevinstene.
På forhånd takk for svar !
Mener å ha merket noe av det samme tidligere dersom jeg i perioder har holdt meg unna en del 'tunge' karbo produkter, er det noen her som har merket noe av det samme - og vil det evt bedre seg på sikt ? Dette er så plagsomt at det kan velte mine planer om å leve iht Atkins/Lindberg og det ville være synd da det ikke er tvil om de helsemessige gevinstene.
På forhånd takk for svar !