Enid
14-06-07, 01:17
Det er 6 dager mellom jeg er ferdig med fase 1 til jeg skal til ED-legen, og jeg har derfor noen spørsmål om fase 2, ettersom jeg må gå noen dager på den uten info fra legen (fikk ikke med info sist jeg var der, nemlig):
-Kan man spise egg? Og kan man i så fall kombinere det med kjøtt/fisk, eller teller det som eget måltid? (Drømmer om laks og eggerøre, nemlig :))
-Er det individuelt om man kan spise ett eller to proteinmåltid for dag? Jeg tenkte å begynne med ett de dagene før jeg går til legen - er det kanskje ok?
-Hvor mye laks/sjømat kan man spise? Ikke hver dag, har jeg forstått?
-Hvor lenge er/var dere i fase to? Jeg skal foreløpig være i to uker, synes det virker litt kort?
Skal ikke begynne før om en uke, men tankene løper litt løpsk her i dag...
-Kan man spise egg? Og kan man i så fall kombinere det med kjøtt/fisk, eller teller det som eget måltid? (Drømmer om laks og eggerøre, nemlig :))
-Er det individuelt om man kan spise ett eller to proteinmåltid for dag? Jeg tenkte å begynne med ett de dagene før jeg går til legen - er det kanskje ok?
-Hvor mye laks/sjømat kan man spise? Ikke hver dag, har jeg forstått?
-Hvor lenge er/var dere i fase to? Jeg skal foreløpig være i to uker, synes det virker litt kort?
Skal ikke begynne før om en uke, men tankene løper litt løpsk her i dag...