Hei Lise og HP
Kjempeflotte avatars dere har fått dere:D :D :cool:
Takk! :snill:
(Har tilgang på ca 300.000 slike, så gi en lyd om det er noen som vil ha noe spes! ;) )
Ja takk, finner du ei heks og kosten hennes så tror jeg det kan passe bra på meg:eek:
Eldste barnebarnet (5) lurte nemlig på om jeg var ei heks når han fant heksekosten min...(Harry Potter påvirket:D )
Fedonisten
26-06-04, 15:52
Jeg kunne nå heller ha tenkt meg en oversikt/tilgang selv jeg da...... ;)
http://www.animationfactory.com
slik da! ;):D :D :D Tusen takk HP...det var perfekt. Føler det er meg:D :D :D :D
Koster det penger? Hvordan får jeg redigert private bilder som jeg vil ha som avatar?
Tilgang til sidene jeg linket til koster penger ja, men jeg har tilgang, så hvis det er noe spes du vil ha som avatar her så er det bare å gi en lyd.
Om du vil ha et privat bilde til avatar så kan jeg ordne det for deg, eller du kan klippe ut det du vil ha selv, og forminske til 80x80pixler :)
Anne: Jeg synes også den heksen ligner deg! :snill:
Anne: Jeg synes også den heksen ligner deg! :snill:Tenkte jeg vel. Da har jeg ihvertfall klart å fortelle hvem jeg er:eek: Ikke alle som er like ærlige på nettet vet du:D :D
Igrunnen ok å være litt heks av og til.....
Det står til de turkise neglene dine, Anne! Ordentlig flott!!
Det står til de turkise neglene dine, Anne! Ordentlig flott!!Takk!!! Det var jo en grunn til at jeg valgte turkis da:D :D :D
Fikk det til nå,aldri satt meg helt inni hvordan man gjorde det:o
flott bilde! :)
Du kan prøve å klippe tettere rundt ansiktet, så kommer hun mer frem. :snill:
HP,det skjønte jeg ikke mye av...Men hun er en gutt:p
Kanskje ikke så lett å se,men..
HP og Lise,
Jeg lurte på en ting. Hvor lenge har dere egentlig spist steinalderkost? Hvor lang tid tar det før mannen utvikler slike muskler og begynner å støvesuge? Selv har jeg nådd det tyranniske nivå 'Et og ti' - det er likefør klubba kommer frem kjenner jeg.
Spørsmålet blir jo egentlig hvor lenge en må spise slik før en bytter ut bilen med et litt tyngre kjøretøy.... :p