View Full Version : Hva har dere spist i dag?
Hehe ble mange nye innlegg av meg her gitt. Blitt litt iverig ser du :D
Så hva har dere spist i dag ?
Selv har dagen min sett sånn ut:
Frokost: Omelett med litt små bacon
Lunch: Salat med skinke
Middag:
2 små svin filet grillet, og 1 1/2 hamburger av rent storfekjøtt uten brød, dressing og alt det usunne. Tilbehør salat med litt olje.
I dag har jeg også passet på å spise slik at jeg ikke har gått rundt å vært sulten. Så ser det greit ut ? Var litt usikker på hamburger men siden det var av rent storfekjøtt så tok jeg sjansen.
Frokost: 2 ullabulla-boller
Lunsj: Atkinsbar
Middag: En stor kyllingfilèt med salat og dressing
Kvelds: Blir vel Ullaboller igjen. De er så sinnsykt gode!
Hehe... Kjenner til det å være ivrig og vitebegjærlig før boka kommer, ja:o Var meg for 4 uker siden...
I dag har jeg spist:
Frokost: 2 tynne Hildeborgs grove skiver, med meierismør, en med blue castello og en med brie, 25 gr grønn paprika oppå.
Lunsj: Omelett av to egg, 1 1/2 ss cc, 1 ss purre, 2 skiver hamburgerrygg i biter, salt & pepper
Middag: Wok med svinekjøtt og grønnsaker med fløtesaus og karri/chilipulver
Kvelds vet jeg enda ikke, er ikke spseielt sulten, så mulig den sløyfes eller at jeg tar en cherrytomat og litt ost...
hehe ja, men klarer meg uten boka til skattepenger kommer. må jo bare bruke sunnfornuft til da. hvordna synes dere det virker det jeg har spist ? greit eller ? er heller ikke sulten nå så står nok over kvelds jeg også
Synes det ser bra ut... Du ser jo ved veiing om du bør ha i deg mer fett, som rømme, meierismør el... For lunsjsalaten din ser kanskje litt mager ut... Steker du eggene i meierismør? Sånne ting er kjærkomne tips for å få i seg nok fett.
Jeg har rast ned i vekt og brukt MYE av den type fett. Har vært vant til å bruke olje til steking, dressinger og alt annet, nå bruker jeg creme fraishe, fløte og eller rømme i stede. Krydrer med chili og pepper. Jammi... Brukes til kjøtt og til salat. En annen type saus er jo smør og fløte, smakt til med krydder etter smak og behag... Bruker jeg mye til all slags kjøtt.
Synes du er flink, jeg... Bare å hyyyle ut om det er noe mer vi kan hjelpe med, er jo bare 4 uker gammel i gamet jeg og, men har lært masse på forumet og av boka.
Ang kvelds, når jeg bare er litt fysen på noe, tar jeg bare litt ost, eller litt baconsvor feks... Føler at jeg må ha noe for å holde forbrenninga oppe, dette er sikkert bare innbildning...
baconsvor altså sånn fra marud :) hehe så på en sånn pose i dag og jaggu meg så var det null karber i den gitt. er det sånn dere bare spiser hvis dere er litt fysene ?
baconsvor altså sånn fra marud :) hehe så på en sånn pose i dag og jaggu meg så var det null karber i den gitt. er det sånn dere bare spiser hvis dere er litt fysene ?
Yes it is... Har vel spist poser på en uke. Når mannen koser seg med snop hender det jeg tar fram en sånn, den er jo bare 45 gr, en sånn pose, og jeg orker sjelden hele, blir litt for mye fett for meg, blir kvalm, men tar litt av en pose til kvelds når ikke noe annet frister, eller til helgekos... Det kan du spise med god samvittighet.
Jeg er vel neste like fersk som deg, i morgen er det en uke siden jeg startet.
Men jeg har allerede gått ned 3,4 kg så det er jo bare supergøy.
Det jeg ofte gjør hvis jeg spiser magert kjøtt og ikke har lyst til å ha noe fettrikt ved siden av (som saus, rømme etc) er å surre en skive bacon rundt kjøttet når det stekes. Blir jo så utrolig god smak av det.
I går spiste jeg følgende:
Frokost: Litt ridderost og noen skiver haugpølse
Lunsj: En halv grillet kylling med skinn
Middag: Kyllingfilet med bacon rundt stekt i meierismør og jukseris (blomkål), litt fløtesaus i tillegg
Kvelds: 4 baconskiver, litt ridderost og for å avslutte dagen tok jeg noen deilige norske jordbær med litt fløte. :sikle:
jeg har spist, uten at jeg har begynt å slanke meg..
frokost: 1 fin baguett med egg og bacon..
Lunsj: 350 gram salat, med dressing..
Normalt og ting som folk kjenner igjen, kontra alt det ukjente som dere stapper i dere.
alt det ukjente som dere stapper i dere.
I dag har jeg stappet i meg utrolig mye mystifistisk! 3 egg, 4 stimler bacon, cottage cheese, bringebær og litt issalat. Skummelt, skummelt! :lol:
jeg har spist, uten at jeg har begynt å slanke meg..
frokost: 1 fin baguett med egg og bacon..
Lunsj: 350 gram salat, med dressing..
Normalt og ting som folk kjenner igjen, kontra alt det ukjente som dere stapper i dere.Du har vel hørt om omelett, svinekjøtt, hamburger, kyllingfilet, salat, egg og fløte vel?
Jeg skjønner ikke helt hva du gjør på dette forumet og hvorfor du vurderer lavkarbo når du er så negativ og kritisk. "Stapper i dere..." :rolleyes:
Ja, du vil sikkert oppdage noen nye og ukjente matvarer her inne, men det er da vel bare fint? Hvis man bare vil spise kjente og trygge og "normale" matvarer og ikke endre noen vaner som helst, ja, da får man heller akseptere å være overvektig, da.
Selv tror jeg for øvrig ikke jeg spiser noenting som du aldri har hørt om, jeg bruker verken Atkinsbarer, johannesbrødkjernemel eller andre ”helsekostgreier”. Jeg spiser kjøtt, fisk, egg, ost og andre melkeprodukter, grønnsaker, smør og olje – punktum.
Du har vel hørt om omelett, svinekjøtt, hamburger, kyllingfilet, salat, egg og fløte vel?
Jeg skjønner ikke helt hva du gjør på dette forumet og hvorfor du vurderer lavkarbo når du er så negativ og kritisk. "Stapper i dere..." :rolleyes:
Ja, du vil sikkert oppdage noen nye og ukjente matvarer her inne, men det er da vel bare fint? Hvis man bare vil spise kjente og trygge og "normale" matvarer og ikke endre noen vaner som helst, ja, da får man heller akseptere å være overvektig, da.
Selv tror jeg for øvrig ikke jeg spiser noenting som du aldri har hørt om, jeg bruker verken Atkinsbarer, johannesbrødkjernemel eller andre ”helsekostgreier”. Jeg spiser kjøtt, fisk, egg, ost og andre melkeprodukter, grønnsaker, smør og olje – punktum.
fikk tips om å gå hit..da jeg har pco og lider av fedme og må slanke meg på lavkarbokur, men finnes ikke motivert da grønnsaker til middag bare hver dag blir fortsatt ensformig og fortsatt kjedelig..
fikk tips om å gå hit..da jeg har pco og lider av fedme og må slanke meg på lavkarbokur, men finnes ikke motivert da grønnsaker til middag bare hver dag blir fortsatt ensformig og fortsatt kjedelig..
Vettu, før jeg begynte med ketolyse og lavkarbo, syns jeg også at grønnsaker var kjedelig.
Men det er så masse godt og variert du kan lage. Selv om man bruker mye av de samme grønnsakene. Variere med forskjellig krydder og urter.
:)
fikk tips om å gå hit..da jeg har pco og lider av fedme og må slanke meg på lavkarbokur, men finnes ikke motivert da grønnsaker til middag bare hver dag blir fortsatt ensformig og fortsatt kjedelig..Men hvem sier at du bare må spise grønnsaker? Du kan da spise fisk, kjøtt, egg, ost og nøtter også, for å nevne noe?
Selv syns jeg det er vanskelig å ikke spise mer grønnsaker enn at jeg holder meg under 15 gram karbohydrater om dagen, og gleder meg til jeg er ferdig med slankingen så jeg kan fråtse (vel, alt med måte...) i grønnsaker igjen.
Når det er sagt, hvis du ikke fins motivert for denne kuren har du ærlig talt veldig små sjanser til å lykkes. Kanskje du bør se deg om etter en annen metode, eller så må du kanskje jobbe litt med innstillingen din.
Forøvrig smaker maten så mye mer uten poteter og pasta ved siden av. De stjeler utrolig mye smak, men man merker det ikke når man spiser det daglig.
Men hvem sier at du bare må spise grønnsaker? Du kan da spise fisk, kjøtt, egg, ost og nøtter også, for å nevne noe?
Selv syns jeg det er vanskelig å ikke spise mer grønnsaker enn at jeg holder meg under 15 gram karbohydrater om dagen, og gleder meg til jeg er ferdig med slankingen så jeg kan fråtse (vel, alt med måte...) i grønnsaker igjen.
Når det er sagt, hvis du ikke fins motivert for denne kuren har du ærlig talt veldig små sjanser til å lykkes. Kanskje du bør se deg om etter en annen metode, eller så må du kanskje jobbe litt med innstillingen din.
Jeg har en samboer også..som spiser for 3 stykker til middag. Jeg blir ikke mett av kun grønnsaker og en kjøtt bit ved siden av.. Det som er problemet.
Jeg blir ikke mett av kun grønnsaker og en kjøtt bit ved siden av.. Det som er problemet.
Det er det få som blir, derfor putter vi fett oppi :ja: Smør som vi steker i, olje på grønnsakene, fløtesaus... mye man kan gjøre.
Men hvem sier at du bare må spise grønnsaker? Du kan da spise fisk, kjøtt, egg, ost og nøtter også, for å nevne noe?
FJYTT..klarer fint å slanke meg visst jeg vil, men gidder ikke å sløyfe alt jeg er vant til. Skal slanke meg kun på ett grunnlag, bli kvitt pco og bli gravid
FJYTT..klarer fint å slanke meg visst jeg vil, men gidder ikke å sløyfe alt jeg er vant til. Skal slanke meg kun på ett grunnlag, bli kvitt pco og bli gravidJeg sliter med å bli gravid (http://hvordanbligravid.com/) selv og hvis noe kunne motivere meg for å endre livsstil, måtte det være å øke sjansen for å få det til… men her er vi tydeligvis forskjellige.
Jeg sliter med å bli gravid selv og hvis noe kunne motivere meg for å endre livsstil, måtte det være å øke sjansen for å få det til… men her er vi tydeligvis forskjellige.
har vært gravid jeg..men mista det..SÅ KAN bli gravid uten slankekur..Er ikke motivert for å kun spise grønnsaker og salat til middag..
Er ikke motivert for å kun spise grønnsaker og salat til middag..
Hvem påstår at du kun skal spise grønnsaker og salat til middag? :confused:
har vært gravid jeg..men mista det..SÅ KAN bli gravid uten slankekur..Er ikke motivert for å kun spise grønnsaker og salat til middag..
Hvorfor insisterer du på at "vi" (vi er ganske forskjellige herinne) kun spiser grønnsaker og salat til middag?? Jeg spiser da ikke spesielt mye grønnsaker. Men spiser mye godt kjøtt, feite sauser og annet snadder til middag. Ved siden av har jeg en passe porsjon stekte grønnsaker (for det meste) Smaker så utrolig mye bedre enn når de er bare er kokt.
Du høres ut som du gjør det du kan for å fortelle deg at å gå ned i vekt må være smaksløst kjedelig og ensformig. Det er det ikke i min verden. Masse snadder rett og slett!
Du vet at overvekt er en veldig kjent disponerende faktor for spontanabort?
Er ikke motivert for å kun spise grønnsaker og salat til middag..
90% av en vellykket livsstilsendring sitter i hodet. Hvios man ikke ønsker å endre seg, men bare gjør det fordi andre har sagt det så kan man like gjerne droppe det. Da må man gå noen runder med seg selv og finne ut om verdien av en potet til middag veier opp for et liv uten barn. Så hardt, men så enkelt er det. Du har fått kartet, det er opp til deg om du vil legge ut på turen!
Du har fått kartet, det er opp til deg om du vil legge ut på turen!
Veldig bra sagt!
Man trenger god motivasjon for å starte på denne kuren. Nytter ikke å starte havlhjertet for da er man dømt til å mislykkes!
Håper du finner motivasjonen slik at du kan begynne på din vei nedover :)
Hvem påstår at du kun skal spise grønnsaker og salat til middag? :confused:
Så hva spiser du isteden for poteter, ris eller pasta??
Men er poteter, ris eller pasta hovedingrediensen i måltidene du spiser i dag?
Hovedingrediensene er jo ofte en type kjøtt eller fisk, med grønnsaker og pasta/potet/ris ved siden av. Vi spiser det samme, men med litt mer grønnsaker + en god saus i tillegg.
Her er forøvrig den store middagstråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492
Der står det en god del ideer til hva vi spiser
I stedet for poteter, ris og pasta, spiser jeg grønnsaker i allslags varianter. Stekte, dampa, moset... Varierte salater.
Men i tillegg så spiser jeg kjøtt/fisk/fugl til middagen også. Gode sauser...
Jeg, personlig, har aldri hatt så variert og smakfullt kosthold som etter jeg la om livsstilen :)
Hillelille
11-06-09, 10:19
Nå handler jo ikke lavkarbo om å spise grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker og enda mer grønnskaer. Det handler om å spise lavkarbo. Og da må man jo gjøre en innsats for å ikke spise baguetter laget av bare hvetemel og drikke cola.
Jeg syns ikke det virker som du er motivert. Du er ikke interessert i å gå ned i vekt, du vil bare kurere en lidelse. Da kan man jo med 90% sikkerhet si at du kanskje gjennomfører en slankur, men du kommer til åspise høykarbo igjen etterpå allikevel og da er du like langt.
PCOs medfører risiko for spontantabort, så at du tror du KAN bli gravid er en sannhet med modifikasjoner. Tenk på det du, om det hvetemelet og sukkeret er verdt å ofre ett barn for.
jeg spiste kun eggehakk til frokost, med skinkebiter ved siden av. Jeg var sulten selv etter å ha spist. Til lunsj spiste jeg omelett uten brød, uten brød til frokosten og. Jeg er konstant sulten! Er det slik denne kuren funker? ¨å gå rundt og være sulten selv om man spiser??
Nå handler jo ikke lavkarbo om å spise grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker og enda mer grønnskaer. Det handler om å spise lavkarbo. Og da må man jo gjøre en innsats for å ikke spise baguetter laget av bare hvetemel og drikke cola.
Jeg syns ikke det virker som du er motivert. Du er ikke interessert i å gå ned i vekt, du vil bare kurere en lidelse. Da kan man jo med 90% sikkerhet si at du kanskje gjennomfører en slankur, men du kommer til åspise høykarbo igjen etterpå allikevel og da er du like langt.
PCOs medfører risiko for spontantabort, så at du tror du KAN bli gravid er en sannhet med modifikasjoner. Tenk på det du, om det hvetemelet og sukkeret er verdt å ofre ett barn for.
Drikker sjelden cola..eller brus generellt. baguetter fine også sjeldent..så ikke kom og si at du vet hva jeg spiser og drikker for noe! Nei kanskje jeg ikek er motivert til å ikke spise livretten min spaghetti med kjøttsaus resten av livet, eller pasta retter! Jeg har prøvd idag og spise lavkarbo mat, og jeg er konstant sulten?!
Skal man virkelig gå på denne kuren for å så sulte. Og det kan vel ikke være så j..bra for et barn i magen og ikke få i seg karbohydrater, siden et barn trenger masse..
er egentlig ikke så veldig bekymret for selve middagen. Det kan jeg klare å lære meg til brokkolistuinger, brokkoligrateng, gratinterte grønnsaker osv..er verre med de andre måltidene.
Hvis du velger å følge et fedonkosthold kan du spise knekkebrød, fedonbrød, youghurt med musli, fullkorns ris eller fullkornspata innimellom.
Hvis du heller velger Atkins eller Ketolyse er det energien fra fettet som skal gjøre deg mett.
Det vil uansett være noen dager i overgangen hvor kroppen ikke har forstått hvor energien kommer fra hvor man vil føle seg litt mer sulten.
Men er poteter, ris eller pasta hovedingrediensen i måltidene du spiser i dag?
Hovedingrediensene er jo ofte en type kjøtt eller fisk, med grønnsaker og pasta/potet/ris ved siden av. Vi spiser det samme, men med litt mer grønnsaker + en god saus i tillegg.
Til middag pleier jeg å ha enten ha pasta med kjøttdeig med saus, ris med kylling, ris med kotelett, eller poteter, grønnsaker og fisk/kylling/kjøtt med grønnsaker ved siden av der igjen.
Til middag pleier jeg å ha enten ha pasta med kjøttdeig med saus, ris med kylling, ris med kotelett, eller poteter, grønnsaker og fisk/kylling/kjøtt med grønnsaker ved siden av der igjen.
Dette forumet heter LAVKARBO, så jeg begriper ikke hvorfor du egentlig er her inne, spesielt ikke når du er så negativ til et kosthold som inneholder mindre karbohydrater.
er egentlig ikke så veldig bekymret for selve middagen. Det kan jeg klare å lære meg til brokkolistuinger, brokkoligrateng, gratinterte grønnsaker osv..er verre med de andre måltidene.
Hva med å bake eget brød eller kjøpe Fedon sitt brød?
Om det er brødmaten du ikke vil gi slipp på...
Hei, jeg vil anbefale deg å lese en bok om lavkarbo, enten GI null eller ketolyse boka. Har lest begge og di forklarer veldig godt hva som skjer med kroppen når du kutter drastisk ned på karbohydrater. Selv gikk jeg ned 20kg på 4mnd i fjor, så jeg vet det funker. Problemet mitt den gangen var at jeg ikke spiste variert nokk, så jeg ble så lei av maten tilslutt at jeg kuttet ut hele kuren. DET angrer jeg på nå, for jeg har gått opp igjen 15kg det siste halvåret. Denne gangen er jeg mer motivert for å klare det, dels fordi jeg ikke jobber så mye som før, noe som betyr mer tid til og lage mat, og dels fordi jeg etter å ha brukt dette forumet og GI null boka har fått masse gode ider om hva jeg kan spise. I tillegg har jeg kjøpt brød fra spisdegslank.no som inneholder lite karbo så jeg kan variere med en "brødskive" av og till også. Nå er det ikke bare lett å omstille seg heller altså, men resultatene er verdt "strevet" du har i starten
Også vil jeg nevne at man i begynelsen av kuren blir latterlig sulten! Kunne spise fem middager hver dag:D Men det gir seg når kroppen skjønner at den ikke kommer til å få noe serlig med karbo og må klare seg på fett og proteiner.
Dette forumet heter LAVKARBO, så jeg begriper ikke hvorfor du egentlig er her inne, spesielt ikke når du er så negativ til et kosthold som inneholder mindre karbohydrater.
Er her fordi dette er nok den eneste kuren som kan hjelpe meg. Ja jeg vet at jeg er negativ for det ukjente. Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan jeg laget mat uten karbohydrater. Prøver å titte og se meg om.
Hei, jeg vil anbefale deg å lese en bok om lavkarbo, enten GI null eller ketolyse boka. Har lest begge og di forklarer veldig godt hva som skjer med kroppen når du kutter drastisk ned på karbohydrater. Selv gikk jeg ned 20kg på 4mnd i fjor, så jeg vet det funker. Problemet mitt den gangen var at jeg ikke spiste variert nokk, så jeg ble så lei av maten tilslutt at jeg kuttet ut hele kuren. DET angrer jeg på nå, for jeg har gått opp igjen 15kg det siste halvåret. Denne gangen er jeg mer motivert for å klare det, dels fordi jeg ikke jobber så mye som før, noe som betyr mer tid til og lage mat, og dels fordi jeg etter å ha brukt dette forumet og GI null boka har fått masse gode ider om hva jeg kan spise. I tillegg har jeg kjøpt brød fra spisdegslank.no som inneholder lite karbo så jeg kan variere med en "brødskive" av og till også. Nå er det ikke bare lett å omstille seg heller altså, men resultatene er verdt "strevet" du har i starten
Også vil jeg nevne at man i begynelsen av kuren blir latterlig sulten! Kunne spise fem middager hver dag:D Men det gir seg når kroppen skjønner at den ikke kommer til å få noe serlig med karbo og må klare seg på fett og proteiner.
ok takk, hvor får jeg tak i den boka enn?
hmm er det virkelig bra for kroppen og ikke spise karbohydrater i det hele tatt? Må man ikke ha i alle fall noe?
Jeg bestilte bok og dvd på ketolyse.no og gi null på en bokhandler på nettet. Leste to dager etterpå at gi null lå ute på billigsalg ett ennet sted, tror det var 69 kr....
hmm er det virkelig bra for kroppen og ikke spise karbohydrater i det hele tatt? Må man ikke ha i alle fall noe?
Nei egentlig ikke, men som sagt les en bok eller to. Da forstår du hvordan ting henger sammen.
jeg spiste kun eggehakk til frokost, med skinkebiter ved siden av. Jeg var sulten selv etter å ha spist. Til lunsj spiste jeg omelett uten brød, uten brød til frokosten og. Jeg er konstant sulten! Er det slik denne kuren funker? ¨å gå rundt og være sulten selv om man spiser??
Ha litt ost til egghakket, fløte i omeletten el. Stek det i smør.
Min middag i dag var omelett av to egg, to skinkeskiver, smeltet ost, purre og paprika, stekt i smør. Jeg ble veldig mett.
Forøvrig synes jeg du virker merkelig negativ. Her er det flere som forsøker å komme med råd, sett heller pris på det.
Frokost: 2 kokte egg (hadde ikke tid til å lage noe mer "avansert" i dag)
Lunsj: Salat m. skinke
Middag: Nachos UTEN nachos :D (bruker baconcrisp)
Lunsj: Omelett stekt i masse smør med en dæsj blomkålsalat til.
Middag: 3 store medisterkaker i fet fløtesaus og to buketter blomkål.
Er mett nå, men det blir kanskje å maule litt ost og salami til kvelds. Time will show! :D
Et lite spørsmål bare :)
Hva heter boken om ketolysekuren??
Får jeg kjøpt den i vanlig bokhandel?
--------
Og et spørsmål til :)
Kan jeg spise alle slags nøtter? og hvordan olje er det best å bruke til steking og salater??
:):):)
www.ketolyse.no
Og enkelte MENY butikker har ketolyse boka og produktene. Liste over de butikkene står på ketolyse.no
Og et spørsmål til :)
Kan jeg spise alle slags nøtter? og hvordan olje er det best å bruke til steking og salater??Det er stor forskjell på karboinnholdet i ulike typer nøtter. Cashewnøtter, pistasjnøtter og peanøtter inneholder mye karbo, valnøtter og paranøtter en god del mindre. Du finner en fin oversikt her (http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt).
Når det gjelder olje fins det vel ikke noen fasit på hva som er "best". Unngå imidlertid mais- og soyaolje. Mange planteoljer inneholder for mye Omega 6 i forhold til Omega 3. Selv bruker jeg gjerne smør, druekjerneolje eller olivenolje til steking, peanøttolje til wok (den inneholder mye Omega 6, men tåler høye temperaturer godt), en blanding av oliven- og rapsolje i salat og druekjerneolje eller rapsolje i hjemmelaget majones. Rapsolje er en god kilde til Omega 3.
Hei :)
I dag startet jeg med 2 fakirbiff a la Skaldermann til frokost
Lunch var også 2 fakirbiffer med litt floridasalat
Middag bestod av 2 løvbiff med ost, 1 lammepølse og litt grønn salat med avocado, oliven og fetaost. olje og dressing over.
JEg er litt desperat, da vekta mest sansynlig viser oppgang på ca 1 kg denne uken, vet ikke helt hvorfor, kanskje litt for mange karbs??? tror ikke jeg har vært over 30-40 om dagen, men får bare stramme inn litt:confused:
HoningMelon
24-06-09, 23:09
Nybegynner her.
Frokost: 3 kylling klubber
Lunsj: salat med tacokjøttdeig og kylling
Middag: Ørret med løk og paprika i fløtesaus, stekt i ovnen
Kvelds: Pisket fløte med jordbær (ikke mye, 4 stk skjært i små biter)
Hmmm, ikee verdens beste dag, siden jeg ikke rakk å spise frokost. Så det ble:
Kombinert frokost og lunsj over fire timer på stranda:
- 2 baconkarbonader
- 2 kyllinglår
- 1 håndfull valnøtter
Middag:
2 laksefileter stekt i alu.folie i ovn, pakket sammen med grønnsaker og kviteseidsmør.
Kvelds:
Siden det ble sen middag, ble det ikke kveldsmat, men noe snack: 8 norvegia-osteskiver stekt i microen. Ble en stor "kake".
Føler jeg har spist litt mye i dag, men har vel egentlig ikke det? Er litt "pakka" i magen iallefall. Mulig de karbonadene inneholdt noe jeg ikke skulle hatt....kjøpte de på Meny..
I dag har jeg droppet frokost og rakk ikke lunsj. Til middag har jeg spist en nakkekotelett med litt blomkålsalat. Nå sitter jeg og spiser på osteknekkis med salt og pepper.
Det er nok litt for lite mat... men det er jo så vaaarmt! *pese*
Tror jeg har godt av å følge litt med på hva jeg spiser for tida, så jeg skriver her igjen jeg.
Cottage cheese med syltetøy fra sukkerfritt
Salat med beef-burger og speilegg, ketchup
4 skiver seranoskinke
nakkekoteletter med jukseris og stekt rømmesopp
også har jeg lagd smoothie is, så kommer til å smake på en før jeg legger meg :flau:
Hmm, ble mye mat det gitt, trodde jeg spiste lite for tida jeg.... :o
Coleslaw og en grillpølse til frokost (rester)
Fire lollypopskiver med salami og smøreost, 2 stk babybell - fordelt over to måltider
To gule babybell og seks paranøtter
En halv grillpølse til kvelds/middag, orket ikke mer i varmen
også har jeg lagd smoothie is, så kommer til å smake på en før jeg legger meg :flau:
Interessant, oppskrift :D
Interessant, oppskrift :D
Brukte oppskrifta fra hurtig-iskrem (fløte, egg, bringebær og søtning) og hadde oppi friske jordbær i tillegg. Og vaniljeessens. Også heiv jeg de i sånne pinnesaftis-former.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.