Blir overlykklig om det stemmer...skal man trekke fra kostfiber ?
Blir for mye karber ellers synes jeg...
Spent....jeg vill-jeg vill!!
:D
Kostfiber er allerede trukket fra. Er vel greit å spise et par engang i blant, jeg gjør det. :)
fan..mange karber da jo:(
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl !!
Er det ikke 3 per skive? Det synes jeg er akseptabelt engang i blant.
Bare 3? *tøker tårer*ok da, kan nok gå en gang iblandt men jeg vill helst ha hver dag:( sukk
Du kan spise én pr dag på induksjon :)
Bare 3? *tøker tårer*ok da, kan nok gå en gang iblandt men jeg vill helst ha hver dag:( sukk
Fiberrik med solsikke har minst med 3,7 pr. plate. Ellers er det opp i 5 pr plate.
Du kan spise én pr dag på induksjon :)
Kan du? Jeg trodde helst ikke korngreier skulle inngå i det hele tatt på induksjon.
*noterer fiberrik på handlelisten*
Jeg ville heller laget hjemmelagde fiberrik eller knekkebrød, da kan man få et helt knekkebrød til under 1 karb pr. stk, avhengig av hvilken oppskrift det er. ;)
Kan du? Jeg trodde helst ikke korngreier skulle inngå i det hele tatt på induksjon.:ja: Nille har sagt det ... :uskyldig:
donjuanwannabe
20-06-07, 14:49
Ja man KAN spise så mangt men det er best å holde seg unna. Korn er ikke sunt.
:ja: Fiberrik er i følge Atkins Support OK på induksjon. Det var svaret jeg fikk da jeg sendte dem mail og spurte for noen år siden. Dette fordi de ikke definerer KLI som KORN !
Men kun en pr dag - siden karboinnholder er 3-4 alt etter hva de veier (de er litt ulike og ujevne på størrelse). Når man øker på karbene kan man spise fler
GG Helseklibrød (fås på Ultra, Meny og enkelte Kiwi-er, ihvertfall) har en enda høyere fiberandel og en lavere karbohydratandel enn fiberrik, det anbefales. Jeg synes også det smaker bedre enn Fiberrikvariantene.
For min del spiser jeg endel brød fra spisdegslank.no for tida.