Å føler meg så slapp, er dette normalt når man nettopp har begynt på ketolsyekuren ? Er i min tredje dag nå. Evt er det noen tabeletter jeg kan ta for å unng å å føle meg så slapp. Spent i dag, fordi jeg stix å se om jeg har kommet i ketose.
Ja det er helt normalt, de fleste blir slappe i begynnelsen av ketose. Noen får til og med symptomer som muskelsmerter, hodepine, kaldsvette, dårlig søvn og annet, men det er fordi kroppen omstiller seg til å forbrenne ketoner istedet for karbohydrater. Dette går som regel over i løpet av kort tid, men kan ta en uke eller to for noen, det er individuelt. :)
Ja, dette er helt vanlig. Du kutter jo ut kroppens bensin, som den er vant til å få, karbs, og da trenger den tid til å omstille seg. Torkil anbefaler en rekke kosttilskudd, de får du kjøpt på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no) Jeg har alle sammen, tar dem hver dag og føler meg tipptopp!!! Men var slapp og slet med hodepine i starten.
stinemarie
20-06-07, 11:03
Ja som de andre her sier, det er helt normalt.
Jeg derimot er så slapp fra før av at dette merker jeg ikke noe til. Men jeg merker definitivt forskjellen ved å ha mere overskudd når jeg er i ketose. Dette kommer etter ca 4 dager på kuren. Da får jeg masse overskudd, og det er så utrolig deilig :)
Så kanskje overskuddet ditt kommer i løpet av en dag eller to :)
donjuanwannabe
20-06-07, 15:01
Da får jeg masse overskudd, og det er så utrolig deilig :)
Det er en meget god grunn til å spise lavkarbo. Og så har man alle de andre positive tingene da! Du verden så glad jeg er for at jeg oppdaget lavkarbo.
Det er en meget god grunn til å spise lavkarbo. Og så har man alle de andre positive tingene da! Du verden så glad jeg er for at jeg oppdaget lavkarbo.
Signerer denne!!!!
Hei
Bivirkningene i starten av ketolysekuren dempes av ketolysetablettene, de fleste opplever raskt masser av energi og godt humør. Det kommer normalt etter 1-2 uker. Men noen opplever det tydeligvis raskere og andre trolig litt senere.
Lykke til videre
Torkil :)