View Full Version : Hei igjen... vedr. Acomplia


Lea
20-06-07, 18:25
Hallo igjen
Ville bare fortelle at jeg sist søndag tok den siste (ever) Acomplia tabletten. Etter mindre enn to uker fikk jeg bivirkninger som; søvnforstyrrelser, "deppa" og kaldsvetting om natten. Det skulle ingen ting til før jeg begynte å gråte og jeg våknet mange ganger i løpet av natten. Jeg hadde også nattsvette, men samtidig som kroppen kjentes kald. Ja,ja - Så har jeg prøvd dette også... har informert legen min om disse bivirkningene. Om det er noen som lurer på noe i forbindelse med dette er det bare å spørre

mam
20-06-07, 20:59
Heisann, det var synd at du fikk bivirkninger. Bra du har sluttet, håper det går kort tid før du er deg selv igjen. :klem:

Jeg hadde problemer psykisk pga stoffskiftet, det var ille før jeg fikk riktige medisiner. Var på xenical og lykkepiller, og de gjorde ikke noe bra for meg.

Derfor skal jeg holde meg langt unna Acomplia, siden jeg ikke vil risikere noe som kan fucke opp psyken min igjen.

drizella
21-06-07, 00:30
Jeg har også prøvd Acomplia, tatt det i 4 mnd. Har egentlig ikke merket noen bivirkninger annet enn at jeg i denne perioden har vært en del deprimert og hatt veldig mye skyldfølelse uten grunn. Trodde dette kom av andre ting, har vært mye syk osv. Så begynte jeg å tenke over når jeg begynte med dise pillene, og leste da mer om bibirkningene. Sluttet med pillene for et noen uker siden, og humøret har blitt stabilt igjen og skyldfølelsen er borte. Følte at ingenying av det jeg gjorde var bra nok, og tok på meg skylden for alt og alle. Var veldig slitsomt, og glad jeg fant årsaken. Ikke hjalp de stort på vekta heller...