View Full Version : Hadde dette vært noe.


Kristian
28-06-04, 11:28
http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/06/25/401519.html

Hard massasje for å bli kvitt fettdepoer. Kanskje det er det som må til for å bli kvitt siste rest av bilringen, hva mener dere?

Anne
28-06-04, 15:07
Jeg leste artikkelen forrige dagen., og jeg vet om noen som har prøvd det. En god venninne av meg går og gjør det. Riktig nok pga noe annet, en nerve som ble skadet under operasjon for noen år siden, så hun sliter med hele høyresiden sin. Særlig fra hofta og ned. Prøver å få tilbake litt blodomløp. Hun sier at det er MEGA vondt, men mener det hjelper på ridebukselår og cellulitter også:eek: Tar massasje på begge sider for å skape balanse:D

Dyrt og vondt skal vondt fordrive....:cool:

Fedonisten
28-06-04, 15:56
Hadde jeg hatt pengene - så hadde jeg sikkert gjort det! For om det hjelper på cellulitt eller ikke - bra tror jeg det er uansett. Hvor mye får man massert for 38 kroner'a?

Psyclus
04-08-04, 15:18
hvorfor ikke bare trene mere? :p massere vekk fett, høres litt for utrolig ut..

No pain no gain

Nille
04-08-04, 16:46
Trene bort cellulitter ?? DE øvelsene vil jeg gjerne ha ! I følge både legevitenskap og de trenerne jeg har snakket med er det ikke mulig........:(
Men jeg tar gjerne i mot treningsråd.....prøver alt som kan hjelpe før jeg går til torturbenken for å bli knødd :o

Fortell, fortell !!!:D