Zoë
28-06-04, 23:49
Jeg lurer på om du har tid til å hjelpe meg bittelitt? :hjelp:
Jeg har god oversikt over karboinnholdet i matvarer nå synes jeg, men dette å få til en fin balanse mellom fett, proteiner og karber får jeg ikke helt dreis på .
Lurer på om du kunne gi meg tilbakemelding på en typisk dag for meg?
Frokost: 3 Fiber-rik med 70 gram gulost
Lunsj: 100 g hamburgerrygg, med 1 paprika, 2 små tomater, litt løk og pesto
Middag: 200 gram karbonadedeig m tacokrydder, 2 ss seterrømme, 30 g cheddarost, noen t-skjeer salsasaus (kjøpt i butikk - sikkert litt sukker), blandet grønn salat.
Kveld: 2 ruter 85% sjokolade
Ja - dette var dagens meny, og jeg har vel på følelsen at jeg tar inn for mye karber.
Men hva med fordelingen fett - proteiner?
Jeg har ikke målt og veid - men jeg tenkte at dine trenede øyne kanskje kunne se noen åpenbare feil?
Jeg blir nemlig ikke tynnere, og må nok bli litt flinkere....
Jeg har god oversikt over karboinnholdet i matvarer nå synes jeg, men dette å få til en fin balanse mellom fett, proteiner og karber får jeg ikke helt dreis på .
Lurer på om du kunne gi meg tilbakemelding på en typisk dag for meg?
Frokost: 3 Fiber-rik med 70 gram gulost
Lunsj: 100 g hamburgerrygg, med 1 paprika, 2 små tomater, litt løk og pesto
Middag: 200 gram karbonadedeig m tacokrydder, 2 ss seterrømme, 30 g cheddarost, noen t-skjeer salsasaus (kjøpt i butikk - sikkert litt sukker), blandet grønn salat.
Kveld: 2 ruter 85% sjokolade
Ja - dette var dagens meny, og jeg har vel på følelsen at jeg tar inn for mye karber.
Men hva med fordelingen fett - proteiner?
Jeg har ikke målt og veid - men jeg tenkte at dine trenede øyne kanskje kunne se noen åpenbare feil?
Jeg blir nemlig ikke tynnere, og må nok bli litt flinkere....