View Full Version : Er du han- eller hunkjønn?

MorStine
03-07-07, 08:25
Jeg er litt nysgjerrig på hvilket kjønn alle innpå her er. Er så vant med mammaforumer og der er det jo ikke mannfolk. Så jeg drister meg til å spørre. Noen har det jo helt tydelig i nicket, andre ikke.

Jeg er da hunkjønn:p

Gerd
03-07-07, 08:27
Jeg er litt nysgjerrig på hvilket kjønn alle innpå her er. Er så vant med mammaforumer og der er det jo ikke mannfolk. Så jeg drister meg til å spørre. Noen har det jo helt tydelig i nicket, andre ikke.

Jeg også...

Robyn
03-07-07, 09:04
Hunkjønn her og. :)

Har allerede gått på en blemme her inne, og tror muligens jeg har tatt feil av en person til også så det blir spennende å se...

Pipp
03-07-07, 09:09
hunnkjønn

stinasol
03-07-07, 10:37
Kvinne! :D

moinx
03-07-07, 11:38
hunkjønn, dersom det skulle råde noen tvil.....:p

lillmerete
03-07-07, 11:54
hunnkjønn her å gitt:)

Trixie
03-07-07, 13:18
Female! :D

Viclin
03-07-07, 13:24
Hunkjønn

Georgine
03-07-07, 13:55
Kjerring :D

Hyper
03-07-07, 16:07
jente her!:)

lokkebiff
03-07-07, 18:08
Hunkjønn her og. :)

Har allerede gått på en blemme her inne, og tror muligens jeg har tatt feil av en person til også så det blir spennende å se...
Hmmmm......:rolleyes: :lol:

Jeg er altså HUNNkjønn.... Altså sånn uten tut!!:lol:

Pc-snuppa
03-07-07, 20:46
Ai æm a læidii:) (ville bare skrive litt engelsk jeg...)

hede
03-07-07, 22:21
Da skal jeg være den første til å svare hannkjønn.

hede

Mila
03-07-07, 22:24
hva tror du?:p

Jente!!

femalia
03-07-07, 22:51
Female! :-)

Vivendel
03-07-07, 23:58
kvinne :p

Distrea
04-07-07, 00:20
Snuppe :p

Huldr
04-07-07, 00:35
Jeg er ei berte, jeg :p

Havregryn
04-07-07, 00:52
Quinde.
:detektiv:

Gamla
04-07-07, 00:55
Hunkjønn,- om det skulle være noen tvil.:)

Brimstone
04-07-07, 06:25
Bitch :D

monki
04-07-07, 07:32
Woman!

Siljevanilje
04-07-07, 08:21
jeg tror ikke at noen tviler, men jeg ville bare være med her jeg og.
Dame! :D

Luska
04-07-07, 10:25
Hunnkjønn her også :)

donjuanwannabe
04-07-07, 22:55
hankjønn her folkens

jeef-micro
04-07-07, 23:07
dråk som vi sier der jeg er fra :p

(jente for de som lurer)

LilleRosin
04-07-07, 23:08
Jeg er hunkjønn! :)

Bee
04-07-07, 23:44
I'm a bitch. :D

Manina
05-07-07, 13:02
Dame, dette. :)

nøtta
05-07-07, 14:00
jente !!

vi er vist i flertall...

01jun07
06-07-07, 00:14
jente !!

vi er vist i flertall...

Får prøve å utligne litt iallefall :)

tennissokk
06-07-07, 23:36
Utovertiss :p

Aline
06-07-07, 23:58
Jente... Surpriiiise :p

Dolphin
07-07-07, 03:04
Vixen, female, bitch, hulder, furie...you choose hehe...ender uansett opp med å høre til den kvinnelige delen av befolkningen ;)

* im a bitch im a lover im a child im a mother ( iaf til to puser hehe) im a sinner im a saint i do not feel ashamed. Im your hell i'm yor dream im nothing in between but you know you wouldn't have it any other way...."

Nila
07-07-07, 10:30
Hunkjønn:)

Ullabulla
07-07-07, 12:31
"Innvandret" jente fra Danmark

Photobscura
07-07-07, 14:23
Tomboy;)

Stella
07-07-07, 17:57
"Innvandret" jente fra Danmark

:) Me2

Chop
07-07-07, 22:36
...

tech
08-07-07, 00:00
Jeg er mann :-)
Har hele tiden fått følelsen på at det er flertall av kvinner her, stemmer det eller? :)

Photobscura
08-07-07, 00:10
Jeg er mann :-)
Har hele tiden fått følelsen på at det er flertall av kvinner her, stemmer det eller? :)
Ne-ei. :lol:

Csilla
08-07-07, 12:30
Jeg er også med i jente-kategorien :)

(... selv om den f*kkings PCOS'n gir meg antydning til både bart, ølvom og veiviser.... grrrrr....)

Tussa
19-07-07, 15:53
Kvinne! En skogtussekvinne! :D

Tussa, det høres vel ikke ut som en mann egentlig. Ville bare bli med her jeg og. :p

Elanessë
19-07-07, 16:47
Jente her :)

lillekine
20-07-07, 23:31
Bli med jeg og da...

Da har vi stort sett alle navnene på hva en jente/ kvinne kan kalles her inne, så da drister jeg meg til og være ......:

babe.......;)

ha ha ha ha......

Gladimat
20-07-07, 23:40
Hunkjønn her :)

Thorwald
21-07-07, 00:02
Jeg er nok en mann, men under tvil.

Photobscura
21-07-07, 22:58
Jeg er nok en mann, men under tvil.
Fortell!! :D

Lykkelita
21-07-07, 23:15
Blir nok så og si avslørt av nicket mitt, men for sikkerhets skyld: Jeg har to X-kromosomer;)

Thorwald
22-07-07, 00:10
Fortell!! :D

Tvilen skyldes følgende:
Jeg er leken som en kattunge, og nysgjerrig som som en snok. Når jeg teller sauer, sovner jeg med halmsmak i kjeften. Jeg er langt mer primitiv en hovedpersonen i Markens Grøde, han godeste Isak Sellanrå. For han jeg jo manndomen sjøl. Sterk som en okse og må løfte hesten for å fortelle sin kvinne at han elsker henne. Jo mer han elsker, jo høyere løfter han. Jeg er en svekling i forhold, og har ikke engang hest. Så jeg må nøye meg med å fortelle min kjære slike ting verbalt. Rent bortsett fra at jeg ikke har en kjære å fortelle slike ting til heller. Så jeg er vel i grunnen ikke mye til mann. Mer en stor guttunge. Men det rare er at jeg trives godt med det. Selv om det avogtil medfører forvirring, slik som nå. For jeg innser at jeg er for gammel til å kalle meg gutt. Men samtidig for annerledes til å kalle meg mann. Så her sitter jeg. I mitt eget vaccum. Mens jeg utbroderer både det ene og det andre. Burde igrunn legge meg, men noen ganger er man bare på sånn rart humør. Fniser for seg selv, selv om det slett ikke er morsomt. Og jo mer man tenker på hvor lite morsomt det er, jo mer intens blir fnisingen. Helt til den går over til latter. Merkelig fenomen igrunn. Så det er viktig at dere forstår at dette er skrevet med glimt i øyet. Og at jeg i virkeligheten ikke har tenkt å kjøpe meg hest!!! ;)

Lemen
22-07-07, 00:14
Tvilen skyldes følgende:
Jeg er leken som en kattunge, og nysgjerrig som som en snok. Når jeg teller sauer, sovner jeg med halmsmak i kjeften. Jeg er langt mer primitiv en hovedpersonen i Markens Grøde, han godeste Isak Sellanrå. For han jeg jo manndomen sjøl. Sterk som en okse og må løfte hesten for å fortelle sin kvinne at han elsker henne. Jo mer han elsker, jo høyere løfter han. Jeg er en svekling i forhold, og har ikke engang hest. Så jeg må nøye meg med å fortelle min kjære slike ting verbalt. Rent bortsett fra at jeg ikke har en kjære å fortelle slike ting til heller. Så jeg er vel i grunnen ikke mye til mann. Mer en stor guttunge. Men det rare er at jeg trives godt med det. Selv om det avogtil medfører forvirring, slik som nå. For jeg innser at jeg er for gammel til å kalle meg gutt. Men samtidig for annerledes til å kalle meg mann. Så her sitter jeg. I mitt eget vaccum. Mens jeg utbroderer både det ene og det andre. Burde igrunn legge meg, men noen ganger er man bare på sånn rart humør. Fniser for seg selv, selv om det slett ikke er morsomt. Og jo mer man tenker på hvor lite morsomt det er, jo mer intens blir fnisingen. Helt til den går over til latter. Merkelig fenomen igrunn. Så det er viktig at dere forstår at dette er skrevet med glimt i øyet. Og at jeg i virkeligheten ikke har tenkt å kjøpe meg hest!!! ;)

:lol: du fikk vertfall meg til å le godt her jeg sitter. :)

Jeg er forvørig en jente jeg også. :)

Gerd
22-07-07, 00:22
Tvilen skyldes følgende:

:lol: :lol:

Flink til å ordlegge deg er du i vertfall :D

Aline
22-07-07, 00:52
Tvilen skyldes følgende:

:D Fantastisk :lol: :lol:

Nille
22-07-07, 00:56
Fantastisk godt skrevet ! :D

Photobscura
22-07-07, 01:09
Tvilen skyldes følgende:

Herlig!
Og jeg skjønner deg innmari godt, jeg har bevisst unnlatt å svare i tråden om man anser seg som jente eller kvinne, for guri meg, jeg aner ikke, og jo mer jeg tenker på det dess mer forvirret blir jeg.

Jeg vil også ha noe stort og tungt jeg kan løfte høyt for å vise min kjære at jeg elsker ham!
Da tror jeg han hadde blitt glad;) Herregud, jeg digger Markens grøde!

Tussa
22-07-07, 17:31
Thorwald, det må jeg si. Skrive kan du i alle fall! :D

Thorwald
22-07-07, 19:33
Takker for alle positive tilbakemeldinger. Var ikke meningen å kuppe denne tråden men. Artig var det uansett. :)

Robyn
24-07-07, 15:38
Og nå skjønner jeg at det bare er å begynne å lese Markens Grøde som ligger klar på kommoden her. Må bare lese ferdig 'Ut å stjæle hester' først. :)

Har forøvrig fått svar på den jeg lurte på, og jeg hadde rett denne gangen. :D

Thorwald
25-07-07, 00:39
Og nå skjønner jeg at det bare er å begynne å lese Markens Grøde som ligger klar på kommoden her. Må bare lese ferdig 'Ut å stjæle hester' først.

Hehe... Jeg leser Markens Grøde nå, har ikke kommet helt igjennom men det er en utrolig god bok. Leste den på gymnaset også, men da var jeg ikke så intressert så jeg får mye mer med meg nå! :)

Smula
30-07-07, 09:16
Fasinerende Thorwald... ;)
Hunkjønn her.

Photobscura
30-07-07, 10:42
Hehe... Jeg leser Markens Grøde nå, har ikke kommet helt igjennom men det er en utrolig god bok. Leste den på gymnaset også, men da var jeg ikke så intressert så jeg får mye mer med meg nå! :)
Jeg elsker markens grøde. Gjett hvem som er homo (i følge meg, men ikke analysen bakerst i boka anno sekstitallet-en-eller-annen-gang...:D)

Thorwald
30-07-07, 21:40
Jeg elsker markens grøde. Gjett hvem som er homo (i følge meg, men ikke analysen bakerst i boka anno sekstitallet-en-eller-annen-gang...:D)

Kult. Jeg skal holde øynene åpne når jeg leser resten av boka. Kommer tilbake til deg med nybakte meninger. And thats a promise! :)

Robyn
31-07-07, 18:34
Homo???
En av sønnene? Nysgjerrig jeg? Å neida.... :D

Har kommet halvveis gjennom nå og den er knallgod.

Photobscura
02-08-07, 09:29
My lips are sealed!
Skal lese den igjen ganske snart jeg også! Må bare ta meg av min Brodin-revival først:)

Thorwald
17-08-07, 23:27

Vel. Siden jeg nå har lest hele boken er jeg overkvalifisert til å gjette. Men det antydes mer enn en gang at han Eleseus er rimelig ufruktbar. Videre blir jo denne fullmektig Andresen beskrevet som "tilgjengelig". Men også han Siverts navn blir nevnt i denne sammenhengen, men han velger til slutt den fruktbare Jensine. I tråd med farens forventning.

Det er mulig å finne referansene til disse påstandene, men det vil ta litt tid iom. at sidetallene ikke ble notert ned underveis.

Var dette i nærheten av korrekt, i forhold til din fasit Jorun? ;)

Soul
17-08-07, 23:47
Tispe.

Soul
17-08-07, 23:48
Hunkjønn altså! :lol:

Valeriana
18-08-07, 16:04
Kvinne her også,
eller skal jeg heller si gammel peppermøy? ;)

Begod
19-09-07, 09:49
Mann

Happy
19-09-07, 10:00
Lady :D

wander
19-09-07, 10:45
"im a bitch im a lover im a child im a mother im a sinner im a saint i do not feel ashamed. Im your hell i'm yor dream im nothing in between but you know you wouldn't have it any other way...."

Den sangen satt jeg med i hodet mens fra jeg startet å lese tråden, og så kom den gitt...

Og da var det med ett overflødig å si at jeg er ei dame...

leeha
19-09-07, 11:09
jente får jeg vel si, men snart 40.
når er det egentlig man skal bli voksen da ?
min 13 årige datter mener iallefall at ikke alle andre mammaer ramler ned i et dataspill og blir der i mange timer. :D

Blue Dolphine
19-09-07, 11:44
Havfrue:)

frk.slankelyst
30-09-07, 08:30
Pia hær:)

Veggpryd
30-09-07, 16:33
jente får jeg vel si, men snart 40.
når er det egentlig man skal bli voksen da ?
min 13 årige datter mener iallefall at ikke alle andre mammaer ramler ned i et dataspill og blir der i mange timer. :D

Da er ikke jeg voksen heller! :D :D

Er hunnkjønn, forresten.

Kanutten
30-09-07, 16:34
Da er ikke jeg voksen heller! :D :D

Er hunnkjønn, forresten.

Heller ikke voksen :p

Villemo
30-09-07, 19:27
Vell, siden jeg heter Eilen Villemo og har trodd at jeg var dame hele livet, så håper jeg at jeg er det. Ser da vitterlig ut som en dame på bildet i hvert fall... ;)

nalana
07-11-07, 18:47
Forumtroll-mor:p

Joika
07-11-07, 18:55
She's a lady.

Eva
07-11-07, 19:53
Gjett!:D

indi
07-11-07, 20:36
fikk lyst å si jeg er babe, men bitch passer nok bedre:)

"Snuppa"
07-11-07, 22:07

Her også. Men det sier seg kanksje litt selv??

Fnutte
07-11-07, 22:43
Hunkjønn her også.....og stolt av det.... he he:D