View Full Version : Kunngjøring - nyhet !!!


Nille
05-07-04, 22:59
Ho mor med pekefinger'n signer ut for en stund. Reiser på ferie i morgen tiiiiiiidlig og er ikke tilbake før 16. seeeeeeent. Er nok ikke innsigna her før 17. juli.

Kos dere alle sammen, lykke til med det dere holder på med og HUSK GRØNNSAKENE OG VANNET !!!

:D :) :D :) :D :):D :) :D :) :D :):D :) :D :) :D :):D :) :D :) :D :)

Anitave
05-07-04, 23:29
Ha en fortreffelig god ferie Nille:)

HP
05-07-04, 23:32
Ha er riktig HERLIG ferie nille! :stortsmil

MHM
05-07-04, 23:43
Ååå, vi vil savne deg Nille! Men sikkert godt for deg å få et avbrekk fra all forumhoppingen din også.... Kos deg!
Og du? Husk vann og grønnsaker da! http://pages.prodigy.net/indianahawkeye/newpage06/5.gif

magdalena
06-07-04, 00:05
Du får nok viftet nok med pekefingeren den 17.:p Hvordan skal vi klare oss uten deg så lenge?:blinke: Neida,ikke tenk på oss i ferien,nyt den og håper du får fint vær dit du enn reiser!God ferie,Nille...:klem:

Huldr
06-07-04, 01:47
Å nei! Så ikke dette før nå... :( Men hvis det er for seint å si god tur får jeg heller si velkommen tilbake på forskudd! (Er nemlig ikke her 17. juli jeg... )

Klemmer fra Scilla og takk for flott innspill i diskusjonen:)

Fedonisten
06-07-04, 08:17
Jeg får gjøre som Scilla jeg da - og ønske deg


VELKOMMEN TILBAKE



Vet du hva? Noen ganger syns jeg du er litt streng :rodme: Men mest av alt syns jeg du er helt utrolig kunnskapsrik, varm, meddelsom og hjelpsom. En sånn person som jeg gjerne skulle hatt i min omgangskrets. I det virkelige livet også. Jeg tenker faktisk mer på dette med vann - takket være deg og den pekefingeren din :p - og grønnsakene går av seg selv.

Du? Det går vel an å si at man er glad i noen man bare kjenner fra nettet? Eller? Jeg tror det, jeg.

:love: og stor :klem: fra Fedonisten

guro
06-07-04, 12:18
Jeg vil å være med å ønske deg god ferie!! Skal du spille golf? Jeg hadde tenkt å anbefale deg en fin golfbane her på østlandet, men den blir ikke ferdig før neste sommer - men den blir utrolig fin!

Summer
06-07-04, 23:25
gò ferie Nille!


(tenker på deg hver gang jeg ser den store gule paraplyen som står i gangen vår... den står det nemlig Nille på...:) )