View Full Version : Trøtt støtt????


Skorpia
29-01-04, 18:02
Et nytt medlem fikk meg akkurat til å tenke på hvordan jeg følte meg før:)
Jeg hadde gjespa hele dagen i årevis.
Det gjør jeg ikke lengre:)
Jeg var evig trøtt.
Men det var ikke dermed sagt at jeg fikk sove,neida.

Karbohydrater får meg til å gjespe og være trøtt hele tida.:sove:

Er det flere som har hatt den opplevelsen???

Maz
29-01-04, 18:48
Når du nevner det så ser jeg at du har rett. Jeg er hemmelig nattespiser også. Ikke så ille nå men lurer meg fremdeles innom kjøleskapet på natterstid av og til. I karbospisende tider gikk det hardt utover brunosten... Sover bedre nå så jeg vandrer ikke så mye om natten.

Iset
29-01-04, 18:50
ja det kan jeg skrive under på!!!! sist jeg gikk på introen, så ble jeg trøttere de par første dagene, og ble litt svimmel osv, men etter det så fikk jeg mye mer energi. sprakk jo litt etterpå da, og ble sinnsykt trøtt.... har merka det ja. nå er det bare 2 dagen av introen, og jeg er trøttere enn vanlig, men om en dag eller to vet jeg at energien kommer:)

HP
29-01-04, 19:03
Er det flere som har hatt den opplevelsen???
Javisst! Heg hadde det alltid slik den gang jeg fulgte "et sunnt norsk kosthold..." :rolleyes:

Den gang... det er ikke så lenge siden, men det føles som en evighet!

Kjempe deilig å :sove: om natten!

Skorpia
30-01-04, 17:11
ja det kan jeg skrive under på!!!! sist jeg gikk på introen, så ble jeg trøttere de par første dagene, og ble litt svimmel osv, men etter det så fikk jeg mye mer energi. sprakk jo litt etterpå da, og ble sinnsykt trøtt.... har merka det ja. nå er det bare 2 dagen av introen, og jeg er trøttere enn vanlig, men om en dag eller to vet jeg at energien kommer:)
Tror du misforstår meg litt Iset.
Jeg gjespa hele tida da jeg spiste masse karbohydrater,
har helt slutta med det etter jeg begynnte på Atkins.
Men du har rett i det at jeg også hadde et par dager under første intro som jeg sov utrolig mye, men så kom energien.
Får ikke de store utslagene denne gang i og med at det ikke er så stor omstilling.
Men husk: Atkins er en livsstil ikke en slankekur:)

trultelei
06-02-04, 20:10
jeg er en av de som blir veldig trøtt av sukker og mel spesielt ,,
vil jeg sove middag på sofaen , tar jeg en skjokolade , sovner med en gang ,
vil jeg legge meg tidlig, skjokolade eller risifrutti , altså melkemat og sukker spesielt,
var bestandig så trøtt etter lunshen på jobben , spiste vanligvis en risifrutti,
prøvde så Atkins aldri følt meg så våken og opplagt
, nå har jeg skjeiet ut en stund med feil "mat", og kvelden spesielt føler jeg med dorsk og lat og trøtt .
så at trøøttheten kommer av kosten er helt sikkert.
på Atkins blir jeg også mye bedre i magen . sliter mye med luft og sånt ellers ,
Så er ikke i tvil om at Atkins har noe for seg ,,
Så hvorfor klarer jeg ikke og følge den da tro ? Men på mandag når helgen er over og morsdag og alt er vekk , da begynner jeg igjen , nåp er jeg arbeidsledig ( desverre) men skal benytte tiden godt med gåing og de 14 dagen på Atkins
Skulle nesten tro en ikke ville ha god helse ,