View Full Version : Mct Eller Cocosa

nettan
17-08-07, 23:19
Hva skal jeg velge??

nettie
17-08-07, 23:54
heia...e har kjøpt coscosa å det er helt greit hvis du liker kokos...har den i smoothien min...:)

lokkebiff
17-08-07, 23:57
Smaksak ja! Liker du kokos, er cocosa greit.

MCT har ingen smak, så den foretrekker jeg!

tullann
18-08-07, 00:01
cocosa her, men fysj det var ekkelt å få ned. Fikk litt sånn lakserolje feeling

nettan
18-08-07, 15:02
heia...e har kjøpt coscosa å det er helt greit hvis du liker kokos...har den i smoothien min...:)

hei:D
jeg har kjøppt coscosa i dag og har akkurat fått i meg to tskjeer med det, står to spisesjeer men det tørr jeg ikke... hørt mange kan reagere på det..
Håper toalettbesøkene blir hyggeligere nå..:p
Men kan det være bra og ta allt dette metta fettet:confused:
Dør vel av hjerte infark snart:eek:

LilleRosin
18-08-07, 21:15
Jeg kjøpte også cocosa i dag. Og turde bare å ta en t-skje. Og det har gått bra foreløpig i hvertfall. Tok skjeen klokka 16.

mofe
18-08-07, 21:44
Jeg foretrekker mct, cocosa synes jeg smaker æsj.

Tusta85
18-08-07, 21:58
Spiser cocosa nå, men bytter nok etterhvert. Er begrenset hva man klarer av smaker etterhvert kjenner jeg. :o

nettan
19-08-07, 13:05
ikke b,itt syk jeg:)
endelig slipp jeg og gru med til toalett besøket:D:D

Kanutten
30-08-07, 20:47
Vet ikke om dette er aktuelt for noen her da, men jeg var og kjøpte meg noen glass cocosa i dag, både til steking og drikking. Da sa dama bak disken at denne cocosaen er MEGAGOD olje/fett for å bruke på kroppen!!!:eek:

Hva slags cocosa man velger er avhengig av om man vil ha med eller uten lukt :p

Noen her som har prøvd??

nettan
30-08-07, 22:47
Vet ikke om dette er aktuelt for noen her da, men jeg var og kjøpte meg noen glass cocosa i dag, både til steking og drikking. Da sa dama bak disken at denne cocosaen er MEGAGOD olje/fett for å bruke på kroppen!!!:eek:

Hva slags cocosa man velger er avhengig av om man vil ha med eller uten lukt :p

Noen her som har prøvd??

Javell intrisangt, den var ny for meg, men det kan no godt tenkes det da. den må no tempereres da? min er no hard.