View Full Version : Tregt forum!
I går og i dag har forumet vært uvanlig tregt.
Her rekker en jo å lage kaffe og drikke den opp mens en venter på ny side! Temmelig frustrerende.
Er det kapasitetsproblemer i helga som gjør det, eller er det tekniske problemer? Går det an å fikses på?
I mellomtida får en vel finne på noe annet...:rolleyes:
Sånn er det her også i dag, lavkarboforumet går veldig treigt, mens andre nettsider jeg er inne på går som normal. :)
Her og!!!..
Fryktelig irriterende.....
Fryktelig tregt her og.... :mad:
Trolljenta
26-08-07, 17:49
Har ikke vært her så mye i dag, så har ikke merket at det har vært tregt i dag, men i går var det ihvertfall litt databaseproblemer
hos meg er det bare bittelitt tregt... hm...
Her varierer det veldig, men er for det meste veldig tregt.
Jeg opplevde det veeeeldig tregt i går, da ga jeg opp, men jeg syns ikke det har vært like tregt i dag...
Her varierer det veldig, men er for det meste veldig tregt.
Samme her!
Noen ganger får jeg fram sida med en gang, men for det meste må jeg vente ei stund :(.
Det er aller verst hvis jeg skal forhåndsvise eller poste innlegg.
Det må nok være noe greier med serveren. I dag har det vært utrooolig tregt. SÅ tregt at jeg rett og slett ga opp.
Om man er utålmodig og trykker flere ganger på send knappen når man skal poste innlegg - kommer innlegget inn flere ganger. Det er det jo egentlig en sperre for, men når det går så tregt er det forsinkelse i hele systemet.
Har sletta dobbel og trippelposter i hele dag !
Men nå går det litt bedre !
Er raskere her hos meg i nå..Endelig!!..
Funka jo ikke tidligere..Holdt på å bli sprø!!:)
Du er flink du Nille-mor:)
I dag/ natt også har forumet vært vanvittig tregt her hos meg iallefall ... Jeg gir opp ...!
(Kanskje det er nattestengningsforkjemperne som er på ferde igjen?! ;))
Treeeeeegt her også, igjen!!! :realmad:
I gårkveld gikk det fryktelig tregt og til slutt kom ikke sida opp en gang :(
Vældi' tregt her og ja...
Beklager forumtregheten, men nå er problemet identifisert og fikset. Epostutsending har hengt siden mandag, og det fungerer også igjen nå.
Takk, HP.
Merker at alt er bra nå.:)
Ja, nå er det en fryd å surfe! :D
Jippi!!
Gikk treig i går jah.....Fikk jo ikke opp sida engang..
Flott at alt er i orden nå!
Er glad for å se at forumet er tilbake til sin vanlige "hastighet".
Ble så frustrert i går da jeg ikke fikk skrevet i journalen, at jeg bare ga meg... Er så vant til at alt går som smurt :) Så takk til alle som sørger for at hjulene går rundt her inne!! :heia: (Tror jeg bør legge dette ut, så flere ser det! Sikkert ikke SÅ mange som leser journalen min... :p )
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.