Zoë
31-08-07, 14:48
Bestilte boken "Bedre uten brød" av Allan&Lutz etter at noen her inne anbefalte den.
Blar først opp på kapitellet "Hva trenger du å vite?", og hva møter jeg der?
MASSIV skremselspropaganda mot å kutte drastisk ned på karbohydrater.
De anbefaler 60-70 gram om dagen, og går man under det, kan det føre til blodpropp, hjerteinfarkt, skumle immunforsvarsreaksjoner,revmatiske reaksjoner, bivirkninger av vaksinasjoner og mere til.... :eek:
Det står også at det ikke er uvanlig at overvektige kvinner over førti ikke går ned i det hele tatt på karbohydratfattig kost.
Jeg synes det lille jeg har lest, er så gammelmodig og rart skrevet, og jeg lurer igrunnen på om dette er en seriøs bok?
Og er det noe i de skumle påstandene?
Jeg kjøpte boken for å være en inspirasjon, men dette er jo virkelig nedstemmende lesning.
Noen som vet noe om boken eller forfatterne?
Blar først opp på kapitellet "Hva trenger du å vite?", og hva møter jeg der?
MASSIV skremselspropaganda mot å kutte drastisk ned på karbohydrater.
De anbefaler 60-70 gram om dagen, og går man under det, kan det føre til blodpropp, hjerteinfarkt, skumle immunforsvarsreaksjoner,revmatiske reaksjoner, bivirkninger av vaksinasjoner og mere til.... :eek:
Det står også at det ikke er uvanlig at overvektige kvinner over førti ikke går ned i det hele tatt på karbohydratfattig kost.
Jeg synes det lille jeg har lest, er så gammelmodig og rart skrevet, og jeg lurer igrunnen på om dette er en seriøs bok?
Og er det noe i de skumle påstandene?
Jeg kjøpte boken for å være en inspirasjon, men dette er jo virkelig nedstemmende lesning.
Noen som vet noe om boken eller forfatterne?