frk.slankelyst
01-10-07, 09:06
Å bør ALT man spiser være sukkerfritt...altså om en vare (f.eks bar) inneholder 2 gr sukker, da bør man vel la det være?
Grunnregelen er 0 sukker, men det kommer an på hva slags sukker det er og hva slags bar det er. Dvs. hvor mange karber det er i den.
Sukker = ikke bare sukker for å si det sånn.
frk.slankelyst
01-10-07, 09:29
Å hærremin,....kommer aaaaldri til å skjønne det hær..håpe alt står grundig forklart i kestlyseboka.....:)
Jeg spiser kaviarmix av og til. Er det fryktelig ille? Den inneholder ikke mange karbene, blir vel 1 eller 2 avhengig av mengde jeg spiser. Men den inneholder litt sukker.
Jeg klarer ikke få ned kokt egg uten Kaviarmix... :o
Jeg spiser kaviarmix av og til. Er det fryktelig ille? Den inneholder ikke mange karbene, blir vel 1 eller 2 avhengig av mengde jeg spiser. Men den inneholder litt sukker.
Jeg klarer ikke få ned kokt egg uten Kaviarmix... :o
Hvis du går ned i vekt, vile jeg fortsatt å spise det, stagnerer det... så fjerner du ting med sukker. Gjestekaviar fra Mills her mindre karber enn mixen tror jeg
Jeg står bom stille. Har kun gått ned de tre vannkiloene, etter det har jeg stått på ca det samme i flere uker. Da kan jeg jo prøve å kutte alt som inneholder sukker neste uke. Denne uken skal det en halvtimes mosjon til hver dag, for å se om det gjør susen.
Jeg står bom stille. Har kun gått ned de tre vannkiloene, etter det har jeg stått på ca det samme i flere uker. Da kan jeg jo prøve å kutte alt som inneholder sukker neste uke. Denne uken skal det en halvtimes mosjon til hver dag, for å se om det gjør susen.
Da er det nok på tide å kutte ut ting ja. Lykke til :)