Jeg har kjøpt det ketolyse proteinpulvere som man bruker å bake brød og div med men har gått tom og det tar noen dager før jeg får nytt, finnes det ett alterantiv som jeg kan kjøpe feks på helsekost butikker :confused:
Jeg har kjøpt det ketolyse proteinpulvere som man bruker å bake brød og div med men har gått tom og det tar noen dager før jeg får nytt, finnes det ett alterantiv som jeg kan kjøpe feks på helsekost butikker :confused:
Ja du får kjøpt på helsekost. Det finnes sikkert mange merker, bare pass på at du får tak en med lite karber i.. :)
Hei
Og se opp for HØY pris samt SMAKSTILSETNINGER. Brødet blir ikke det samme med jorbærsmak.;)
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Eplekjerne
03-10-07, 16:33
Så det er de svære boksene man får på helsekosten? Koster nesten 300,-?
ja men det er jo mye i dem
Har du en menybutikk i nærheten så kan det hende at de har ketolyseprodukt :)
Har du en menybutikk i nærheten så kan det hende at de har ketolyseprodukt :)
ELLER DE KAN SKAFFE HVIS DE VIL, DET ER I DERES FRIVILLIGE SORTIMENT. DE KAN BARE KONTAKTE MEG PÅ POST@KETOLYSE.NO
Til orientering
Mens man er inne på det: finnes det noe alternativ til ketolyse bakemiks eller er den unik i sitt slag? Jeg syns proteinet setter ekkel smak, men digger bakemiksen! :ja:
ELLER DE KAN SKAFFE HVIS DE VIL, DET ER I DERES FRIVILLIGE SORTIMENT. DE KAN BARE KONTAKTE MEG PÅ POST@KETOLYSE.NO
Til orientering
Torkil, jeg skulle ønske at noen butikker solgte feks ketolysepølser o.l som du nevner i dvd-kurset ditt. Tror du feks Meny kan skaffe det også hvis jeg spør de? (Bor forresten i Stavanger)
Jeg var på meny her i Drammen, og de hadde ikke hørt om det, og de var ikke særlig velvillige til å ta kontakt... dessverre... og jeg hadde ikke lyst til å mase om det, siden jeg ikke ville være ansvarlig for at de skulle ta inn noe som kanskje ikke ville selge noe særlig...
samme her desverre.. snakket med meny... og de var ikke særlig positive til det :(
Bakemiksen, kan den brukes på lik linje som soyaprotein? I brødet som står beskrevet i boken feks? Og vafler/pizza osv?
Bakemiksen, kan den brukes på lik linje som soyaprotein? I brødet som står beskrevet i boken feks? Og vafler/pizza osv?
:ja:Åsså setter den ikke sånn bismak...
Bare husk at det er flere karber i bakemiksen;)