View Full Version : Kuren

Lindabtn
04-10-07, 13:19
Noen som har prøvd KUREN, den skal visst være veldig rensende for tarmene, ala tarmskyld. Det føler jeg kunne vært bra for kroppen min for tiden.....
Eller det vel kanskje ikke noe for oss ketolysefolk

Gerd
04-10-07, 13:20
Noen som har prøvd KUREN, den skal visst være veldig rensende for tarmene, ala tarmskyld. Det føler jeg kunne vært bra for kroppen min for tiden.....
Eller det vel kanskje ikke noe for oss ketolysefolk

Nei, men skal absolutt ikke være nødvendig når vi går på lavkarbo. Vi er mye reinere innvendig, avfallstoffer er borte... :)

Lindabtn
04-10-07, 13:23
Nei, men skal absolutt ikke være nødvendig når vi går på lavkarbo. Vi er mye reinere innvendig, avfallstoffer er borte... :)
:flau::rodme: ok ...

lokkebiff
04-10-07, 14:05
Det er en god idé å supplere med mosjon når du vil rydde opp i kroppens avfallsstoffer. Når vi bruker kroppen øker åndedrettet, og gjennom utåndingsluften og ved svetteproduksjonen skiller vi ut overskytende stoffer som vi ikke har bruk for lenger. Derfor er det en god idé å mosjonere, og således fremme den utrensende effekten. Det anbefales også å drikke rikelig med vann eller urtete i forbindelse med KUREN. Spis rikelig med frukt og grønt og reduser inntakelsen av fet mat, rødt kjøtt, kaffe, alkohol og tobakk.

IKKE noe for oss nei!!