View Full Version : Ang spinning

Tidligere bruker
04-10-07, 13:26
xxxxxxxxx

lokkebiff
04-10-07, 13:29
Idag skal jeg prøve spinning for første gang. ( det har aldri fristet meg, men nok om det)
Det jeg lurer rett og slett på hva spinning hjelper for? Slik som mage, rygg, rompe etc.
Rumpe og lår får seg nok godt med trim. Mage og rygg også tror jeg.

Lykke til, blir spennende å høre hva du synes - for jeg synes òg det høres kjedelig ut...:rolleyes:

Distrea
04-10-07, 13:45
Rumpe og lår får seg nok godt med trim. Mage og rygg også tror jeg.

Lykke til, blir spennende å høre hva du synes - for jeg synes òg det høres kjedelig ut...:rolleyes:

Jeg liker det (så godt jeg kan like trim da) Bra tempo og HØY musikk... og MYE svetting... Føler virkelig du har gjort noe!

Vær obs på mage, tenk innimellom at du skal ta den med, stram den godt under økta.
Lykke til med ROMPA... og... dingdoria :p

lokkebiff
04-10-07, 13:50
dingdoria
... :confused: ...

Eh... er det tisshøna??? :flau: :lol:

Benzo
04-10-07, 13:54
... :confused: ...

Eh... er det tisshøna??? :flau: :lol:

Er nok høna, ja. Den får seg som regel en omgang den også...i hvert fall i starten. :lol:

lokkebiff
04-10-07, 13:55
Er nok høna, ja. Den får seg som regel en omgang den også...i hvert fall i starten. :lol:
Da skal jeg IKKE spinne :nei: Stakkar hønemor...:cool:

moinx
04-10-07, 14:04
Jeg hadde tenkt å prøve dette en dag, men nå er jeg ikke fult så sikker lenger.....:p

Benzo
04-10-07, 14:04
Hehe, det går over, dessuten er det veldig effektivt. :)

Benzo
04-10-07, 14:05
Jeg hadde tenkt å prøve dette en dag, men nå er jeg ikke fult så sikker lenger.....:p

Å, joda! Kjøp sykkelbukse med polstring og setetrekk med silikon- blir så bra så.

lokkebiff
04-10-07, 14:09
Å, joda! Kjøp sykkelbukse med polstring og setetrekk med silikon- blir så bra så.
Dersom jeg skal kjøpe silikon, skal de "polstre" noe helt annet... :lol:

moinx
04-10-07, 14:14
:lol:

Distrea
04-10-07, 14:30
hahaha... dette ble en morsom tråd:D

Dingdoria var i mangel på ett annet fint ord... :o

AKB
04-10-07, 14:49
http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/p020.gifhttp://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a070.gif

MorStine
04-10-07, 18:52
Eeeeelsker spinning. Virkelig min form for trim. Men jeg har ikke gjort det på over to år. Er så langt til treningsstudio herfra at det blir ett prosjekt å få til...

Og ja, hufsa/hønemor/tissehøna/dingdoria(:lol:) får virkelig "kjørt" seg. Jeg har sånn pute til å sette på setet, ja...

Stinen
04-10-07, 18:56
Bra. Trodde det bare var meg og min. Det er svært ubehagelig. Jeg retter på trusen og tror det er den og rigger på sete for å finne en stilling, herjer masse med dette og føler meg teit. Ser aldri noen andre gjøre det, så trodde det var min som ikke var spinn-tilpasset. God tråd!

Distrea
04-10-07, 19:00
Bra. Trodde det bare var meg og min. Det er svært ubehagelig. Jeg retter på trusen og tror det er den og rigger på sete for å finne en stilling, herjer masse med dette og føler meg teit. Ser aldri noen andre gjøre det, så trodde det var min som ikke var spinn-tilpasset. God tråd!

hehe... Godt vi ikke er alene ;) etter en time er min faktisk helt nummen noen ganger, merkelig følelse når den kommer tilbake til livet :D :o

lokkebiff
04-10-07, 19:49
...nummen noen ganger, merkelig følelse når den kommer tilbake til livet :D :o
Høres nesten litt godt ut.... :lol:

lokkebiff
04-10-07, 19:50
Og ja, hufsa/hønemor/tissehøna/dingdoria(:lol:) får virkelig "kjørt" seg..
HUFSA?!?!?! Du kaller da ikke høna di for HUFSA?!?!?! :eek: :eek: :eek:

Det er jo den skumle, skumle skapningen i mummitrollet....:eek:

Distrea
04-10-07, 19:51
Høres nesten litt godt ut.... :lol:

hihi.....:o

Kanutten
04-10-07, 20:16
HUFSA?!?!?! Du kaller da ikke høna di for HUFSA?!?!?! :eek: :eek: :eek:

Det er jo den skumle, skumle skapningen i mummitrollet....:eek:

Hehe Biffen, ho mente sikkert Glufsa. Som er ei sniiil, altoppofrende og altspisende dame :D

lokkebiff
04-10-07, 20:17
Hehe Biffen, ho mente sikkert Glufsa. Som er ei sniiil, altoppofrende og altspisende dame :D
Pølsespisende... GLEFS!!! GLEFS!!! :lol:

Knubbelubba
04-10-07, 21:54
Jeg sitter her alene og ler så tårene triller av dere! :) Så ei dame på treningssenteret i går med en ursexy sykkelbukse... Det så ut som det var sydd ett svart SABA bind (de for 15 år tilbake) utenfor buksa. He he he...

Bulldog
04-10-07, 22:06
Det jeg lurer rett og slett på hva spinning hjelper for? Slik som mage, rygg, rompe etc.

Det kan gjøre underverker for kondisjon og utholdenhet, men det har ingen betydelig lokalisert effekt i form av fettap eller styrkeøkning.

Hva gjelder hufsa/glufsa/andre skumle skapninger har jeg ingenting å tilføye :)

Distrea
04-10-07, 22:24
hehe... enig med du, moro når det sporer litt av ;)

MorStine
04-10-07, 22:24
Biffen: Erre noe gæli i å oppkalle berta etter noe som er skummelt ell? Mi har nemlig sett ganske skummel ut frem til grssklipperen gikk amokk forrige dagen, nemlig. Så hu er skummel. SÅDESSÅ;)

Hufsa, glufsa... Jeje, gjør sikkert samma nytta:D

Kul tråd forresten... Var det noe ok med spinning da Ella?

lokkebiff
04-10-07, 22:26
Biffen: Erre noe gæli i å oppkalle berta etter noe som er skummelt ell? Mi har nemlig sett ganske skummel ut frem til grssklipperen gikk amokk forrige dagen, nemlig. Så hu er skummel. SÅDESSÅ;)

WTF....?!?!?!:eek: :eek: :eek: Har du torv??

MorStine
04-10-07, 23:43
Spinnig var ikke noe for meg desverre.
ps: Dingedori, høna eller tufsa hva vi nå skal kalle den for så kjente ingenting.
:eek:Heldiggrisen!!!

Biffen: Ikke nå lenger:fnis:

lokkebiff
05-10-07, 05:56
Biffen: Ikke nå lenger:fnis:
Velkommen i gjengen...! :D

MorStine
05-10-07, 09:00
Velkommen i gjengen...! :D
:DTakk for det, takk for det... Godt å være tilbke, hu har vært forsømt med få unntak siden siste fødsel. Men når selvtillitten er på vei tilbake får mor lyst til å fikse både det ene og det andre;)