Hvorfor skjer det aldri noe på denne siden for atkinsfolka?? Er det bare meg som er på induksjon (Nille-uke) eller??? Faktisk så mener jeg på alle atkins-filosofi sidene....
Min gjetning er at ketolyse har tatt over endel fra de som pleide å følge atkins før. Sånn veldig kort sagt.
Jeg følger også induksjon. Iallefall denne uken.
Jeg begynte med Atkins og gikk ove rtil ketolyse :)
Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da :)
Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da :)
Jeg har samme plan som deg! :)
Jeg har samme plan som deg! :)
Lykke til :klem:
Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da :)Det er masse stoff hvis du går inn på kontrollpanelet og velger visning av tråder lenger tilbake :).
Ganske nylig blitt aktiv på forumet... Hva betyr "nille-uke?":o
Jepp, gjør som Frøy sier og forandre innstillingene for visning :)
Det er mye stoff hr, men det er vel kanskje ikke så mye nytt og lure på, og dermed ikke så stor aktivitet?
:)