På samme måte som at man kan utestenge folk, kan man da SE hvem som har utestengt hvem?? Kan JEG se hvem som har utestengt meg?? Hadde vært kjekt å vite, for det er jo en grunn til det da...
På samme måte som at man kan utestenge folk, kan man da SE hvem som har utestengt hvem?? Kan JEG se hvem som har utestengt meg?? Hadde vært kjekt å vite, for det er jo en grunn til det da...
Er det ikke sånn at alle som ikke er på vennelista er automatisk utestengt? For dette gjelder bloggene?
Er det ikke sånn at alle som ikke er på vennelista er automatisk utestengt? For dette gjelder bloggene?
Æhhhhh hvor er disse vennelistene da??
på kontrollpanel
du kan feks klikke på navnet mitt, der kan du "legge til som venn"
hvis du tør:p
på kontrollpanel
du kan feks klikke på navnet mitt, der kan du "legge til som venn"
hvis du tør:p
Hvis jeg IKKE har vært der og IKKE har klikka på noen, er jeg automatisk uvenn med hele bunsjen da??
hahaha... JEPP... sånn er det!
hehe... nei tror ikke det;)... du kan legge folk i ignorer liste også tror jeg... har ikke satt meg sånn inn i disse greiene jeg. Kikk litt på kontrollpanelet... lær meg litt når du har funnet ut av det da! :p
Kjempe fint om noen andre komenterer dette asså... noen som har peiling mener jeg :)
hahaha... JEPP... sånn er det!
hehe... nei tror ikke det;)... du kan legge folk i ignorer liste også tror jeg... har ikke satt meg sånn inn i disse greiene jeg. Kikk litt på kontrollpanelet... lær meg litt når du har funnet ut av det da! :p
Kjempe fint om noen andre komenterer dette asså... noen som har peiling mener jeg :)'
Trives med å være salig uvitende jeg :D
Alt jeg ikke vet kan da tillegges min uvitenhet og ikke dumskap :p
vennelista brukes om man ønsker å "lukke" bloggen. Da har man kontroll på hvem som leser den. Man er jo ikke uvenn med resten av den grunn :p
Det vanskelige med vennelisten som tar tid er å få med seg alle man ønsker. Dermed er man faktisk litt avhengig av å spørre folk om man kan få komme på listen.
En fin måte å gjøre det på er å legge vedkommende til på sin liste for så å opplyse om det i en PM. Dermed blir man lagt merke til :)
En fin måte å gjøre det på er å legge vedkommende til på sin liste for så å opplyse om det i en PM. Dermed blir man lagt merke til :)
Jepp, det er en kjempe fin måte hvis man selv har en lukket blogg :D
Har man ikke det er det jo ikke så viktig med denne vennelisten heller;)