View Full Version : Rosenrot med grønn te

VioLETTa
25-10-07, 23:13
Jeg er så slaff (slapp) for tiden, etter 2,5 uker på ketolyse. Er det noe i veien for å forsøke å piffe seg opp med litt rosenrot med grønn te?

Kan ikke finne at det er noen innholdsfortegnelse på næringsinnhold, og dermed ikke karber.

Noen med motforestillinger mot å prøve slike "kunstige stimuli" under ketolysekuren?

Har ikke eid energi på 10 dager!

Letta

MorStine
26-10-07, 07:47
Jeg er så slaff (slapp) for tiden, etter 2,5 uker på ketolyse. Er det noe i veien for å forsøke å piffe seg opp med litt rosenrot med grønn te?

Kan ikke finne at det er noen innholdsfortegnelse på næringsinnhold, og dermed ikke karber.

Noen med motforestillinger mot å prøve slike "kunstige stimuli" under ketolysekuren?

Letta
Hm... Kan ikke tenke meg at det er noe særlig karber i det der... Men det er bare sånn feeling jeg har da. Er det kapsler? Jeg har tatt foskjellige kapsler uten å tenke karber altså. Noen ganger ingefær mot kvalme og tranebær mot urinveisau...

Men å være energiløs, det er vi flere om, jeg har vært sånn i over to mnd...:rolleyes:

Merre
26-10-07, 09:45

Letta

Det hadde ikke vært dumt! Trenger utrolig mye søvn fortiden.

Vet ikke noe om dette. Er det kapsler?

VioLETTa
26-10-07, 20:48
Det er "vanlige tabletter", ikke kapsler. Jeg tar noen jeg, så får stixen fortelle meg om det går bra eller ikke.