View Full Version : Ny i dette ...

Kriz
01-11-07, 13:29
da er jeg her! :) på jakt etter de bedre formene føre sommeren trår til får fult.. ( kanskje neste gang.. ) begynte på mandag.. målte og veide meg på tirsdag.. klarte ikke holde meg lengre enn i dag.. hehe så jeg måtte snik titte på vekta.. og den viste 2.4 kg mindre!! Er jo helt knall! Det øker motivasjonen til maksimale!:D

Gerd
01-11-07, 13:31
Heisann, velkommen hit og lykke til :D

Å grattis med flott start :heia:

MorStine
01-11-07, 13:36
Velkommen og gratulerer med suverent resultat-så langt:) Og for ett klokt valg du har gjort;)

Kriz
01-11-07, 13:40
takk takk! :) vet du noe om hvordan vekt tapet pleier å være under mensen? for i andre kurer så går man ikke ned noe under denne perioden..

Gerd
01-11-07, 13:45
takk takk! :) vet du noe om hvordan vekt tapet pleier å være under mensen? for i andre kurer så går man ikke ned noe under denne perioden..

Man kan gå ned, stå stille og gå opp. Men da er det væskeansamlinger i kroppen som gjør det. :)

Lilly
01-11-07, 13:48
Velkommen, velkommen! :D

lille_flode
01-11-07, 14:05
Velkommer! Er helt fersking jeg også :)

Kriz
01-11-07, 14:10
velkommen til deg også! :)
så da skal jeg ikke forvente noen ting den neste uka... da blir man jaffel ikke skuffet.

Gerd
01-11-07, 14:15
Før gikk jeg opp i vekt under mensen. Etter jeg begynte med ketolyse, har det vært vektstopp under mensen.
Vær også obs på at noen kropper reagerer på samme måte under eggløsningen også :ja:

Karbosara
01-11-07, 14:35
Hei, Kriz!:p
Velkommen med journal!
Har vært medlem en måneds tid selv, og har det fint her.
Begynte kuren for en uke siden i morgen, så det vart gøy å se noen flere grønne her!

Lykke til! Stikker innom og sjekker hos deg av og til, du må gjerne hilse på hos meg og. Da søker du bare på "den siste nedtur", så finner du meg:D

Tittentei
01-11-07, 14:38
Velkommen og lykke til:) Jeg har gått på ketolyse i 10 uker nå og er veldig fornøyd med kuren:D

Cilo
01-11-07, 20:27
Velkommen hit!! :klem:

Torkil
03-11-07, 10:23
Hei
Velkommen til alle ferskinger. En pangstart er en god motivator.
Ta gjerne billeder før start/ i oppstarten i hel figur. Sammenlikner du dem med billeder etter 4-8 uker vil du bli overrasket. Det er mange eksempler på det her i forumet. Før billedene er også en god reminder om hvordan du aldri vil se ut igjen.
Lykke til
Torkil :)