View Full Version : Dialife Produkter
Tenkte å bestille litt fra dialife til jul. Kjekt å ha noe å kose seg med i julen.
Er det noen som prøvd noe av desse produkta, og som kan anbefale noe.
Synest det nesten blir som å famle i blinde når jeg ser på nettsida. Er jo så mye å velge mellom...
Fint om noen tar seg tid til å svare på dette.
Ønsker og gjerne på andre produkt også ikke bare søtsaker.
På forhånd takk!!!
Mama Lupe's tortillalefser vet jeg er en hit blandt medlemmene her inne. (bare ikke meg...:p )
Tortillalefsene er kjempegode..
og av snop liker jeg de tidbits'ene..de smaker akkurat som vanlige m&m's....
Ellers er Jell-o sine puddinger gode, og mintsjokoladene..de som ligner på after eight....
Kokkosbolla
12-11-07, 15:40
Liker også russell stowers mintsjokolader.
Ligner på M&M... de må jeg også prøve ut.
Ludviginne
12-11-07, 20:47
Jeg handlet litt. Kjøpte noen sjokoladebarer, hvit sjokolade, og de var grei (sjekket de godt for larver :). KJøpte også noen poser med toffeekarameller. Veldig gode, men kan ikke ta mange i gangen, for da reagerer magen :) Jordbærsyltetøy handlet jeg også, men det var katta i sekken. Det som jeg likte aller best, var spaghettien, den har nesten reddet liv :) Kjøpte en eske med browniesmiks, men den har jeg tenkt å spare litt, så har ikke prøvd den.
Tror ikke spaghettien er lavkarbo??...eller?
Tror ikke spaghettien er lavkarbo??...eller?
De er lavkarbo. 5 karber pr porsjon. Og knallgode!!!
Tusen takk for tips:)
Skal ta meg en runde inne på sidene til dialife igjen og lese litt..
Jeg har handlet til jul gjennom den svenske atkinssiden. Har handlet noen kaker til julaften og spagetti med 5 karber per porsjon.
Er det noen som har web adresseb til dette firmaet? Fant den danske på nettet, det er kanskje den?
Jeg har handlet til jul gjennom den svenske atkinssiden. Har handlet noen kaker til julaften og spagetti med 5 karber per porsjon.
Fint om vi kunne få internettadressen.
Hvordan behandler de ordrer over kr. 200?.
Hvor mye betalte du i porto på din ordre?
www.Atkinsprodukter.se (http://www.Atkinsprodukter.se)
Jeg har ikke problemet med toll siden jeg får sendt pakken til Sverige.
Hva var det du handlet på denne siden????
Noe kakemiks og spagetti :) Greit å ha til jul når man sitter blant kakefatene 24/7 :lol:
Sååå dyrt å få sendt! Blir det dobbelte av hva jeg bestiller for når jeg testa ut nå.
Det var kjempedyrt....eg handla for ca kr 700, og da var det ca kr 500 i frakt.
Men er bestilte fordet...tenkte på meg sjølv denne gangen.
Syns det er viktig å ha noe tilgjengelig, særlig no i førjulstida.
Merkelig at det ikke er noen norske som kan ta inn slike produkt, og selge over nettbutkk. Noen som har lyst til å satse...må jo være et marked for dette!!!!!
Det var kjempedyrt....eg handla for ca kr 700, og da var det ca kr 500 i frakt.
Men er bestilte fordet...tenkte på meg sjølv denne gangen.
Syns det er viktig å ha noe tilgjengelig, særlig no i førjulstida.
Merkelig at det ikke er noen norske som kan ta inn slike produkt, og selge over nettbutkk. Noen som har lyst til å satse...må jo være et marked for dette!!!!!
skjønner heller ikke at det ikke finnes en norsk nettside, hele norge slanker seg nesten jo :lol: Og marked for det er det HELT sikkert!
Usj kanskje jeg bare skal bestille?
Ludviginne
15-11-07, 20:16
Jeg skrev at de skulle markere det som gave... Da kan du være heldig med toll ;)
Jeg skrev at de skulle markere det som gave... Da kan du være heldig med toll ;)
Dama på Dialife ringte meg en søndagskveld og sa at adressen min stemte ikke. Ho sa i samme farta at ALLE sendinger til Norge blir merket som gaver.. og da slipper vi toll :D Dessuten, 250 kr, som jeg betalte i frakt er IKKE dyrt, egentlig. Det koster å bile hit og dit for å skaffe seg tilsvarende :o
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.