View Full Version : Siste 100 tråder- Hvor ble valget at?
Hvor ble den av den oversikten hvor jeg kunne velge 'siste 100 tråder'? Hjelp!
Du går opp på denne siden øverst til venstre og trykker på hjem.
Derretter trykker du på siste hundre tråder under navigasjon til venstre (inni en boks) rett over aktive venner... :)
Jamen, det er den boksen som er blitt borte!
Da må du bytte stilen tilbake til vbulletin standard, det er den eneste som er 100% :snill:
Rull helt ned på siden, så ser du en rullegardinboks til venstre. :)
Si ifra om du ikke får det til, da kan jeg fikse det for den. :)
Min er borte også...og jeg har Bulletin standard:eek:
Var sånn på jobben i dag også. HP!!!! Hva har du gjort:confused: Jeg vil ha igjen 100 siste knappen min!!!!! Pls?:D
Min er borte også...og jeg har Bulletin standard:eek:
Var sånn på jobben i dag også. HP!!!! Hva har du gjort:confused: Jeg vil ha igjen 100 siste knappen min!!!!! Pls?:D
Jammen, atte, den fungerer jo her.... :confused:
Jammen, atte, den fungerer jo her.... :confused:Ikke her og ikke på jobben...men faktisk av og til på jobben i dag :confused:
Merkelige greier... :p Men jeg tror jeg vet hvorfor! :D
Anne og guro har fått ny brukergruppe... Støttemedlemer... ;)
Skal fikse det straks! :ja:
Ikke meningen å trekke inn noen goder... :snill:
Se der ja...tusen takk, HP:D
Hvorfor får jeg ikke lov til å bruke ordet 'forum' i tittelen? Tenkte 'forum avhengig' ville være passende tittel.
Nå kan du være forum avhengig! :) En flott tittel! :snill:
Fedonisten
03-08-04, 09:22
Hvor ble den av den oversikten hvor jeg kunne velge 'siste 100 tråder'? Hjelp!Hva med å lage en som heter "siste 600 innlegg"???? Jeg har visst vært på ferie jeg - og dere har hatt skrivekløe.......
:lesebok:
Hva med å lage en som heter "siste 600 innlegg"???? Jeg har visst vært på ferie jeg - og dere har hatt skrivekløe.......
:lesebok::D Ja , sånn sett er det "grusomt" å være på ferie Hvor begynner man. Kan jo ikke lese alt:D :D Selv et par dager kan være nok. Masse fine innlegg, men du må nok bare kapitulere, og "spesialisere" deg. Hyggelig "å se deg" igjen. "Bybildet" har vært mangelfullt:)
Jeg kan få laget til en siste dag, siste 3 dager, siste uke, siste 2 uker, siste måned da... :snill:
Men det blir gjerne ikke før etter ferien... Skal se på det. :)
Når dere nå klikker siste 100 tråder på forsiden, så er der også mulighet til å velge å se alle innlegg fra de siste x døgn. 1 til 31 foreløpig, si ifra om mer trengs da vel... :p
Foreløpig så ser dette kjempefint ut HP....Ihvertfall for min del:D Takk takk. Skal snart reise bort et par dager skjønner du:eek:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.