Tittentei
14-11-07, 12:46
Hei, jeg går på ketolyse kuren og har ca 10 kg igjen å ta av. Jeg har nå siste halvannen uke begynt å jogge. Jeg har jogget 2 ganger i uken, men målet er 3 g. Akkurat nå jogger jeg 3,5 km uten stopp og er stolt av det. Regner med om et par uker så klarer jeg 5 km osv, til jeg lett klarer å ta meg en joggetur på 7-8 km.
Når jeg er ferdig å jogge, trener jeg armene litt og tar 100 situps. Tenkte å prøve litt pilates også, har en dvd hjemme.
Så mitt spørsmål er, bør jeg spise litt mer enn 15 karber for dagen nå siden jeg jogger? F. eks bruke mer varierte grønnsaker; nå spiser jeg kun blomkål/og brokkoli. Kanskje jeg kan bruke andre grønnsaksblandinger? Jeg har gått på kuren siden slutten av august.
Håper noen har noen råd til meg!
Når jeg er ferdig å jogge, trener jeg armene litt og tar 100 situps. Tenkte å prøve litt pilates også, har en dvd hjemme.
Så mitt spørsmål er, bør jeg spise litt mer enn 15 karber for dagen nå siden jeg jogger? F. eks bruke mer varierte grønnsaker; nå spiser jeg kun blomkål/og brokkoli. Kanskje jeg kan bruke andre grønnsaksblandinger? Jeg har gått på kuren siden slutten av august.
Håper noen har noen råd til meg!