View Full Version : HJELP HASTER!!! Ang Atkins-bestilling!!


Iset
04-08-04, 20:15
Jeg holder på å bestille noen varer, men får bare beskjed om at jeg må fjerne noen lett bedervelige matvarer, men jeg kan ikke skjønne hvilken av disse matvarene som er lett bedervelige, og som ikke kan sendes?? Tragisk at de ikke kan vise HVILKE det er!!!! Kan noen hjelpe?

Wraps - Variety-Pak

Atkins AdvantageTM Bar Box, Coated - Chocolate Mocha Crunch

Sugar Free Soda Flavored Syrups - Cola

Atkins Quick QuisineTM Pancake & Waffle Mixes - Deluxe Buttermilk Pancake Mix

Atkins Quick QuisineTM Barbeque Sauce - Atkins Barbeque Sauce

Atkins Quick QuisineTM Ketch-a-Tomato - Atkins Ketch-a-Tomato

Homemade Soft-Serve Mix Variety-Pak - Homemade Soft-Serve Mix Variety-Pak

Splenda Packets - Splenda Packets

Quiche Mixes - Bacon Flavored and Cheddar

Atkins BakeryTM Tortillas - Plain Tortillas

L-Carnitine - L-Carnitine

Perishable items can not be shipped internationally. Please change your shipping address or remove perishable items from your cart.

Nille
04-08-04, 20:40
Det er sannsynligvis Tortillasene og/eller wrapsene. På min pakke sto det perishable merkelapp på siden, men jeg fikk nå bestillingen igjennom......

Skal ta en titt !

Nille
04-08-04, 20:46
Det er tortillasene, og wrapsene ....: This item is perishable and requires Express or Overnight Delivery. Det ser ikke ut som om de har La Tortilla Factory sine lenger...det var de jeg fikk igjennom...:p

Iset
04-08-04, 20:55
Tusen takk for svar min engel. :klem:
Ååååh nå ble jeg vanvittig skuffet. :(
Men da kan jeg iallefall ta ready-to-drink-shakene.

cathrine
05-08-04, 16:26
Hei!
Er bare innom på en lynvisitt....
Hvordan bestiller dere på Atkins? Betaler dere med visa eller får dere det i oppkrav? Er det dyrt med toll og frakt?
Har så lyst å prøve noe,men jeg er så skeptisk til å handle over nettet..dessuten er jeg skikkelig grønn i denne dataverdenen!!!
Og hva anbefaler dere å prøve?

Cathrine

Nille
05-08-04, 18:48
Du kan bestille på www.atkins.com (http://www.atkins.com) og betale med kredittkort. Du må betale frakt på forskudd, varene blir levert på døra etter en uke eller så. OG så kommer tollregningen i posten noen uker/måneder etterpå. (Nesten like mye som varene...)

Om du er skeptisk til å handle på nettet kan du jo for sikkerhets skyld velge å betale med kredittkort og ikke VISA. Hvis VISA går rett fra kontoen din altså. Men Atkins er på "secure server" og er sikker å handle på.

Jeg har igrunnen blitt ganske skuffa over det jeg har bestilt. Har noen varer jeg ikke har prøvd enda. Syns ikke det var verdt det på det jeg hat smakt hittil. Untatt tortillasene, men de jeg kjøpte selger de ikke lenger......og de de har får du ikke kjøpe fra Norge på grunn av at det er "ferskvare".

Tror heller jeg vil klare med med "naturlig" mat og ikke alle disse spesialvarene.

Det finnes mange her som har prøvd, så du finner sikkert noen tråder her og der...

Iset
05-08-04, 20:25
Jeg kan anbefale det meste jeg har bestilt der oppe, jeg ble ikke skuffet sist, men skikkelig positivt overrasket over det meste. :)

Jeg handler MYE på nettet!! Filmer, bøker, Atkins-mat, brukte varer fra Finn.no osv. Har aldri opplevd noe negativt. Bruker alltid visa, det er lettest.

elian
17-08-04, 17:08
Men hvordan i all verden har dere RÅD til å handle på Atkins hvis tollen kommer på like mye som varene?? Dette viste jeg ikke! Og jeg som hadde tenkt til å bestille... :(

Nille
17-08-04, 20:50
Varene er ikke så dyre i utgangspunktet da.... :snill:

Summer
17-08-04, 20:57
Men hvordan i all verden har dere RÅD til å handle på Atkins hvis tollen kommer på like mye som varene?? Dette viste jeg ikke! Og jeg som hadde tenkt til å bestille... :(tollen kommer ikke på like mye som varene, og som Nille sier: Varene er ikke så dyre i utgangspunktet da....:)
Om du tar tollen og deler på antall enheter du har bestilt og legger det antall kroner til hvert produkt, så er det likevel en helt overkommelig og grei pris. :)