View Full Version : Finsbråtens leverposteier

MorStine
29-11-07, 23:10
Jippi, hoppende glad. Jeg elsker leverpostei, ferske/ovnsbakte er favoritten, og favoritten over alle favoritter er julepostei... Men de vi har kjøpt til nå har hatt karbinnhold på min 8 KH. Men jeg oppdaget til min store glede at Finsbråtens gullpostei (som gjør meg nostalsisk, tenker på leverpostei i løsvekt) og Finsbråtens julepostei bare har 1 KH... Hurra, så jeg kjøpte 300 gr pakke med julepostei. Nå står lapper i ovnen og jeg skla ha leverpostei på!

dBy
29-11-07, 23:16
Åhhh takk for tips! Det blir shopping i morgen den dag!

Nena
30-11-07, 07:45
Har kjøpt masse akevittpostei :sikle:

MorStine
30-11-07, 09:11
Har kjøpt masse akevittpostei :sikle:
Hva er det?:confused:

Kvark
30-11-07, 19:03
Takk for tipset, går til innkjøp selv.

Kanutten
30-11-07, 19:18
Jippi, hoppende glad. Jeg elsker leverpostei, ferske/ovnsbakte er favoritten, og favoritten over alle favoritter er julepostei... Men de vi har kjøpt til nå har hatt karbinnhold på min 8 KH. Men jeg oppdaget til min store glede at Finsbråtens gullpostei (som gjør meg nostalsisk, tenker på leverpostei i løsvekt) og Finsbråtens julepostei bare har 1 KH... Hurra, så jeg kjøpte 300 gr pakke med julepostei. Nå står lapper i ovnen og jeg skla ha leverpostei på!

ICA stormarked pleier av og til ha alt fra Finsbråten til 40 % avslag.
De hadde det nettopp, dvs at kjøleskapet mitt er fylt opp av ymse spekemat og leverposteier :lol:

Safir
30-11-07, 20:19
Takk for tipset! Kjøpte det i dag! Jeg kjøpte og hvitløkspatéen, som hadde under 1 g karbo.

Nena
01-12-07, 13:59
Hva er det?:confused:

Akevittpostei er leverpostei med akevitt fra Finsbråten.. synes den er kjempegod!

Bee
01-12-07, 16:35
Åh, tusen takk for tipset MorStine! Jeg bare ELSKER leverpostei, så det skal jeg jammen meg fråtse i i jula.

Lilly
05-12-07, 10:41
Åh, tusen takk for tipset MorStine! Jeg bare ELSKER leverpostei, så det skal jeg jammen meg fråtse i i jula.

signerer

Millsi
08-12-07, 20:03
Denne leverposteien finner jeg ikke noensteder jeg :(

Distrea
08-12-07, 23:37
Tror slakteren sin i rund boks med plastlokk også er 1 karb.

Har du spurt i butikken?

BiB
09-12-07, 16:06

EUROSPAR bruker å ha! :sikle:

MorStine
09-12-07, 23:38
Hvor i landet bor du da? Finsbråten er ett lokalt slakteri, pølsemakeri og kjøttfabrikk i Eidsvoll. Vet det selges på store deler av østlandet, men vet ikke helt hvor det strekker seg. Vet Kiwi påøstlandssida har det i allefall, men ikke Rema 1000 og Rimi (tror jeg)...

terry
10-12-07, 12:23
ICA i Alta har den ihvertfall så da sendes de vel rundt overalt.

MorStine
10-12-07, 16:18
ICA i Alta har den ihvertfall så da sendes de vel rundt overalt.
Hehe... Skulle tro det da, ja:)

Millsi
10-12-07, 21:33
Her er det 3 matbutikker,og ingen har den..

Distrea
11-12-07, 20:16
Her er det 3 matbutikker,og ingen har den..

Har du sett etter slakteren sin da? Den er også under 1 karbo.

Den har jeg brukt i dag. Niste til flyturen:D lapper med leverpostei, litt majo og bacon... klæsj oppå hverandre.... Som jeg gleder meg!

Kanutten
11-12-07, 20:25
Har du sett etter slakteren sin da? Den er også under 1 karbo.

Den har jeg brukt i dag. Niste til flyturen:D lapper med leverpostei, litt majo og bacon... klæsj oppå hverandre.... Som jeg gleder meg!

Så flink du er Vakkerdamen!!! :klem:

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke er like standhaftig.... skal bli, lover!!!!

:lol: Heelt sant :klem:

Distrea
11-12-07, 20:28
Så flink du er Vakkerdamen!!! :klem:

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke er like standhaftig.... skal bli, lover!!!!

:lol: Heelt sant :klem:

hehe, jeg er flink med maten... men ikke med brus og kaffe. Februar.... DA er det FULL rulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!