View Full Version : Potetgull-naturlig sunt!

Sugarpill
30-11-07, 23:18
Dere vet de plakatene Rimi merker prisene på produkter med? De har noen spesielle plakater med nøkkelhullsmerke, som er merket "naturlig sunt". Vel, på min lokale Rimi-butikk hadde de brukt en slik plakat til å prise Maaruds gigaposer med potetgull.

Så, kjøp inn potetgull og nyt det med god samvittighet! :D

Iset
30-11-07, 23:24
Haha, ja ikke sant. :lol:

Distrea
01-12-07, 00:23
:lol: Festlig :p

Selma
01-12-07, 01:28
Åååå....ble så glad da jeg så overskriften!!! Trodde at NÅ var det kommet et potetgull som man kunne spise med god samvittighet...så naiv er nå jeg :o Har ikke spist potetgull siden begynnelsen av oktober og jeg er potetgulloman!!! Spiste det mer eller mindre hver dag før.
Men, det var nok for godt til å være sant ja:) Kan vel ikke proppe det i meg bare fordi Rimi har merket det med nøkkelhullet:)

Brimstone
01-12-07, 05:21
Overskrifta lurte meg også. Jeg var også potetgulloman til de grader. Pleide å gnavle i meg en pose i slengen... med dip :o

Savner ikke søtt i det hele tatt, men potetgull.... kjemper med meg selv hver eneste gang jeg er på butikken. So far so good

Photobscura
01-12-07, 08:11
Jeg liker Ica-butikkene, men blir seriøst provosert av de dere nøkkelhullmerkingene deres:mad:
For det første så er det ikke presisert hva som er sunt med varen, for det andre er det meeeeget delte meninger om hvorvidt de tingene som merkes i det store og hele er sunne.
Det du skriver her beviser det ettertrykkelig..!

Usj, potetgull. Haha:lol:

Bee
01-12-07, 10:20
:lol:

Selma
01-12-07, 12:28
Overskrifta lurte meg også. Jeg var også potetgulloman til de grader. Pleide å gnavle i meg en pose i slengen... med dip :o

Savner ikke søtt i det hele tatt, men potetgull.... kjemper med meg selv hver eneste gang jeg er på butikken. So far so good

Det er bra det ikke er bare meg som er naiv og lettlurt;):D