torun
03-12-07, 21:10
No er det lenge siden jeg har vært inne på forumet, begynte fint på fedon, men datt helt av lasset.
For meg er det iallefall lettere å skeie ut når det er lov å spise mer karber....
Har vært på tur og flere julebord, masse alkohol :eek:
Tror ikke jeg har vært noe særlig over 100 karber, har lagt inn på fitday så og si hver dag. Så det har jo vært lavkarbo likevel.
Og prøvd å mikse maten ala Fedon.
MEN vekta har økt med 3 kg :eek::eek: Og for meg som har lite å ta av .. no har jeg da seks kg igjen :(... Nesten tilbake til utgangspunktet..
Vet ikke helt om jeg må tilbake på ketolyse der er det strengere..
Ellers skal jeg prøve Fedon litt mer. No er julebordene og reising over for i år ... huff vet ikke jeg..
Tror faktisk ikke jeg hadde skeiet sånn ut på ketolyse, der var jeg veldig fokusert på 20 karber...
Hvordan er det gått med dere andre som gikk over til Fedon..
Er dere gått ned i vekt?
For meg er det iallefall lettere å skeie ut når det er lov å spise mer karber....
Har vært på tur og flere julebord, masse alkohol :eek:
Tror ikke jeg har vært noe særlig over 100 karber, har lagt inn på fitday så og si hver dag. Så det har jo vært lavkarbo likevel.
Og prøvd å mikse maten ala Fedon.
MEN vekta har økt med 3 kg :eek::eek: Og for meg som har lite å ta av .. no har jeg da seks kg igjen :(... Nesten tilbake til utgangspunktet..
Vet ikke helt om jeg må tilbake på ketolyse der er det strengere..
Ellers skal jeg prøve Fedon litt mer. No er julebordene og reising over for i år ... huff vet ikke jeg..
Tror faktisk ikke jeg hadde skeiet sånn ut på ketolyse, der var jeg veldig fokusert på 20 karber...
Hvordan er det gått med dere andre som gikk over til Fedon..
Er dere gått ned i vekt?