:nemlig: Jeg har nemlig spist altfor mye av den, klarer ikke å la være å ta meg en kule dann og vann... Dette ligner ikke meg. Får sette det frem når jeg får venninnebesøk i kveld, marsipan og scrapping/julekortmaking:D
Mine varte nøyaktig 24 timer.. jeg må lage nye julaften morgen :o
Oj,dette hørte spennende ut! Gjerne link til oppskrift ;)
Mine varte nøyaktig 24 timer.. jeg må lage nye julaften morgen :o
Så godt å høre. Felles skjebne felles trøst. Det falt i smak hos alle de andre her også da, så jeg er ikke alene...
Her er link (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15989), jeg lagde den som Nille skriver at er hennes favoritt, tilsatte en halv ss cognac i tillegg... nammis!!!
Samme med meg... Altfor god marsipan/kransekake den derre :D
Måtte lage den 3-4 dager på rad før jeg kom til sans og samling!
Men jeg brukte bare 100g mandler pr. gang så det blev ikke så veeeldig mye hver gang.
Blev faktisk i ketolysen hele tiden så man kan kanskje unne seg det en gang i blant. Den nye snacken?
Prøvde kransekake med Sukrin men den søte smaken blev borte. Den blev litt rar når den blev stekt også. Funker kanskje bedre i marsipan?
Samme med meg... Altfor god marsipan/kransekake den derre :D
Måtte lage den 3-4 dager på rad før jeg kom til sans og samling!
Men jeg brukte bare 100g mandler pr. gang så det blev ikke så veeeldig mye hver gang.
Blev faktisk i ketolysen hele tiden så man kan kanskje unne seg det en gang i blant. Den nye snacken?
Prøvde kransekake med Sukrin men den søte smaken blev borte. Den blev litt rar når den blev stekt også. Funker kanskje bedre i marsipan?
Er ikke overfornøyd med Sukrin, jeg... Synes det må så mye til for å få feks teen søt. Og den kjølende følelsen er så snål.
Hva med den marsipanen vi finner på helsekosten? Det er 50% mandler og ca46% maltitol. Resten er andre middler, hvorav sorbitol er en av disse. Det vil jo si at det ikke er med enn max 4g pr 100g. Det kan hende den som selges i butikken gar samme forhold. Kanskje skrive en mail til odense. Siden det ikke står % maltitol på den.